Informacje prasowe

W Orange 30 minut rozmowy do wszystkich w cenie dwóch

07 listopada 2011
W Orange 30 minut rozmowy do wszystkich w cenie dwóch

Od 7 listopada klienci kupujący nową aktywację lub przedłużający umowę w ofertach abonamentowych i mix – Delfin II, Pelikan II i Pantera II w Orange, otrzymają w promocji świątecznej usługę „Zatrzymaj Czas do Wszystkich”. Korzystając z niej, za połączenie do dowolnej sieci, trwające do 30 minut zapłacą tylko tyle, ile za pierwsze dwie minuty połączenia.

W ramach usługi klienci otrzymają co miesiąc 600 minut do wykorzystania na połączenia rozliczane na warunkach promocji. Promocyjne minuty będą dostępne po zużyciu środków na połączenia zawartych w abonamencie.

Z usługi może skorzystać bezpłatnie każdy klient kupujący nową aktywację lub przedłużający umowę w jednej z ofert abonamentowych i mix - Delfin II, Pelikan II i Pantera II w Orange, niezależnie od wyboru jej wariantu - z telefonem lub bez. W zależności od czasu na jaki zawiera umowę oraz wartości abonamentu, usługa będzie dostępna za darmo nawet przez 12 miesięcy.

Okresy promocyjnego - bezpłatnego korzystania z usługi Zatrzymaj Czas do Wszystkich przedstawia poniższa tabela:

Nowi klienci

Przedłużający umowę

Z telefonem

Bez tel.

Z telefonem

Bez telefonu

Okres promocyjny usługi Zatrzymaj Czas do Wszystkich w miesiącach, zależnie od kwoty abonamentu
Długość umowy

12

24

36

12

20

12

16

20

24

30

36

12

16

20

24

30

36

29,90 - 39,90 zł

1

3

6

1

2

1

1

2

3

6

9

1

1

2

6

9

9

49,90 - 89,90 zł

2

6

9

2

3

2

2

3

6

9

10

2

2

3

9

10

10

99,90 - 199,90 zł

3

9

12

3

4

3

3

4

9

9

12

2

3

4

9

12

12

149,90 iPhone

4

9

12

-

-

-

-

-

9

-

12

-

-

-

-

-

-

Usługa jest dostępna także dla dotychczasowych klientów ofert abonamentowych i mix oraz po zakończeniu okresu promocyjnego, w cenie 15 zł z VAT miesięcznie.

Aby włączyć usługę w wariancie płatnym wystarczy wysłać SMS o treści AKT ZATRZYMAJ, pod numer 351 (koszt SMS-a wg cennika) lub wybierając odpowiednią opcję w Orange Automatycznym Biurze Obsługi Klienta pod numerem *500 albo po zalogowaniu się na Orange On-line na stronie www.orange.pl.

Stan wykorzystania promocyjnych minut można sprawdzić w każdej chwili, wysyłając SMS o treści ILE CZAS pod numer 351 (koszt SMS-a wg cennika).

 

Szczegóły oraz regulamin usługi są dostępne na stronie www.orange.pl


Informacje prasowe

Ruszył projekt „Szerokopasmowe Pomorskie”

04 listopada 2011
Ruszył projekt „Szerokopasmowe Pomorskie”

Telekomunikacja Polska wygrała konkurs ogłoszony przez zarząd województwa pomorskiego na budowę infrastruktury zapewniającej dostęp do szerokopasmowego internetu mieszkańcom Pomorza. Firma zbuduje tzw. sieć szkieletowo-dystrybucyjną w części województwa, która jest jej pozbawiona. Właśnie rozpoczął się pierwszy etap realizacji tego projektu.

- Liczymy na dobrą współpracę z samorządami. Jest ona niezbędna dla sprawnej realizacji projektu, likwidacji barier cywilizacyjnych oraz wyrównania szans edukacyjnych i zawodowych pomorskiej społeczności  – mówi Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu TP ds. operacyjnych.

- Dzięki inwestycji dostęp do szerokopasmowego internetu w ciągu czterech lat uzyska 160 tysięcy osób. Będzie on w każdym pomorskim powiecie. Nowe łącza powstaną przede wszystkim na obszarach słabych strukturalnie, zarówno pod względem ekonomicznym, jak i społecznym. Skala tego przedsięwzięcia stawia Pomorze na czele całego kraju  - podkreśla Mieczysław Struk, marszałek województwa pomorskiego.

Projekt „Szerokopasmowe Pomorskie” zlikwiduje tzw. białe plamy internetowe w województwie pomorskim. Dzięki projektowi mieszkańcy ponad 250 miejscowości na terenie prawie 70–ciu gmin zyskają dostęp do szybkiego internetu. Powstanie ponad 1600 km sieci światłowodowej, a w blisko 60 miejscowościach istniejąca sieć zostanie zmodernizowana. Pozwoli to na korzystanie m.in. z takich usług jak telewizja IPTV czy wideo na życzenie.

Łączny koszt inwestycji szacowany jest na ponad 156 mln zł. Dofinansowanie UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego to ponad 36 mln zł. Resztę kosztów z własnych środków pokryje TP. Sieć zagwarantuje "otwarty dostęp" dla innych operatorów. Oznacza to, że dowolna firma będzie mogła dobudować sieć dostępową i świadczyć usługi klientom.

To już drugi konkurs, który wygrała TP. Wcześniej podpisała umowę na realizację projektu „Szerokopasmowe Lubuskie”, który rozwiąże problem białych plam internetowych w województwie lubuskim, poprzez budowę ponad 1300 km sieci światłowodowej. Koszt tej inwestycji szacowany jest na ok. 150 mln zł. Dofinansowanie UE w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego to ponad 52 mln zł. Resztę kosztów z własnych środków pokryje TP.


Informacje prasowe

W Orange klienci mają lepiej

03 listopada 2011
W Orange klienci mają lepiej

Dziś w telewizji, prasie, internecie oraz na bilbordach wystartowała kampania „w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej”. Przez cały listopad klienci będą mogli dowiedzieć się jak łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca.

- Celem kampanii jest pokazanie co robimy w Orange by klienci byli zadowoleni z naszych usług. Dlatego w naszych reklamach mówimy o konkretnych rozwiązaniach, które odpowiadają na ich najczęstsze potrzeby – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

- Komunikujemy działania, które są odpowiedzią Orange na oczekiwania klientów. Wynikają one z rozmów, które prowadzimy z nimi we wszystkich kanałach social media, a w szczególności na blogach, Facebooku i innych forach. Nasze zaangażowanie w media społeczne traktujemy serio i wyciągamy z nich wnioski – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Grupy TP.

Narzędzia stworzone przez Orange pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków oraz dobrać ofertę optymalną do indywidualnych potrzeb.

Forum pomocy technicznej – www.orange.pl/forum - to miejsce gdzie użytkownik znajdzie odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów, internetu, technologii i usług. Może tam również podzielić się własnym doświadczeniem z korzystania z usług Orange czy zaproponować własne, niestandardowe rozwiązanie jakiegoś problemu.

Powiedz ile – jest usługą umożliwiającą bezpłatne sprawdzenie pozostałych do wykorzystania środków z abonamentu czy ilości SMS-ów. By to zrobić wystarczy wpisać na telefonie krótki kod (*103*#), wysyłać SMS o treści ILE pod numer 8005 lub zalogować się na swoje konto na www.orange.pl. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z abonamentowych i mix taryf Delfin, Pelikan i Pantera.

Wirtualny doradca – to aplikacja, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu, sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta Orange. Wirtualny doradca sugeruje najlepiej dopasowaną taryfę oraz usługi, które pozwolą obniżyć koszty połączeń, SMS-ów czy korzystania z internetu w telefonie. Aplikacja pomaga dobrać najlepszą ofertę zarówno dla klientów korzystających z oferty abonamentowej, jak i na kartę. Dostępna jest na profilu Orange na Facebooku: www.facebook.com/OrangePolska.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.

Scroll to Top