Informacje prasowe

W Orange 30 minut rozmowy do wszystkich w cenie dwóch

7 listopada 2011

W Orange 30 minut rozmowy do wszystkich w cenie dwóch

Od 7 listopada klienci kupujący nową aktywację lub przedłużający umowę w ofertach abonamentowych i mix – Delfin II, Pelikan II i Pantera II w Orange, otrzymają w promocji świątecznej usługę „Zatrzymaj Czas do Wszystkich”. Korzystając z niej, za połączenie do dowolnej sieci, trwające do 30 minut zapłacą tylko tyle, ile za pierwsze dwie minuty połączenia.

W ramach usługi klienci otrzymają co miesiąc 600 minut do wykorzystania na połączenia rozliczane na warunkach promocji. Promocyjne minuty będą dostępne po zużyciu środków na połączenia zawartych w abonamencie.

Z usługi może skorzystać bezpłatnie każdy klient kupujący nową aktywację lub przedłużający umowę w jednej z ofert abonamentowych i mix – Delfin II, Pelikan II i Pantera II w Orange, niezależnie od wyboru jej wariantu – z telefonem lub bez. W zależności od czasu na jaki zawiera umowę oraz wartości abonamentu, usługa będzie dostępna za darmo nawet przez 12 miesięcy.

Okresy promocyjnego – bezpłatnego korzystania z usługi Zatrzymaj Czas do Wszystkich przedstawia poniższa tabela:

Nowi klienci

Przedłużający umowę

Z telefonem

Bez tel.

Z telefonem

Bez telefonu

Okres promocyjny usługi Zatrzymaj Czas do Wszystkich w miesiącach, zależnie od kwoty abonamentu
Długość umowy

12

24

36

12

20

12

16

20

24

30

36

12

16

20

24

30

36

29,90 – 39,90 zł

1

3

6

1

2

1

1

2

3

6

9

1

1

2

6

9

9

49,90 – 89,90 zł

2

6

9

2

3

2

2

3

6

9

10

2

2

3

9

10

10

99,90 – 199,90 zł

3

9

12

3

4

3

3

4

9

9

12

2

3

4

9

12

12

149,90 iPhone

4

9

12

9

12

Usługa jest dostępna także dla dotychczasowych klientów ofert abonamentowych i mix oraz po zakończeniu okresu promocyjnego, w cenie 15 zł z VAT miesięcznie.

Aby włączyć usługę w wariancie płatnym wystarczy wysłać SMS o treści AKT ZATRZYMAJ, pod numer 351 (koszt SMS-a wg cennika) lub wybierając odpowiednią opcję w Orange Automatycznym Biurze Obsługi Klienta pod numerem *500 albo po zalogowaniu się na Orange On-line na stronie www.orange.pl.

Stan wykorzystania promocyjnych minut można sprawdzić w każdej chwili, wysyłając SMS o treści ILE CZAS pod numer 351 (koszt SMS-a wg cennika).

 

Szczegóły oraz regulamin usługi są dostępne na stronie www.orange.pl

Udostępnij: W Orange 30 minut rozmowy do wszystkich w cenie dwóch

Informacje prasowe

Ruszył projekt „Szerokopasmowe Pomorskie”

4 listopada 2011

Ruszył projekt „Szerokopasmowe Pomorskie”

Telekomunikacja Polska wygrała konkurs ogłoszony przez zarząd województwa pomorskiego na budowę infrastruktury zapewniającej dostęp do szerokopasmowego internetu mieszkańcom Pomorza. Firma zbuduje tzw. sieć szkieletowo-dystrybucyjną w części województwa, która jest jej pozbawiona. Właśnie rozpoczął się pierwszy etap realizacji tego projektu.

– Liczymy na dobrą współpracę z samorządami. Jest ona niezbędna dla sprawnej realizacji projektu, likwidacji barier cywilizacyjnych oraz wyrównania szans edukacyjnych i zawodowych pomorskiej społeczności  – mówi Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu TP ds. operacyjnych.

– Dzięki inwestycji dostęp do szerokopasmowego internetu w ciągu czterech lat uzyska 160 tysięcy osób. Będzie on w każdym pomorskim powiecie. Nowe łącza powstaną przede wszystkim na obszarach słabych strukturalnie, zarówno pod względem ekonomicznym, jak i społecznym. Skala tego przedsięwzięcia stawia Pomorze na czele całego kraju  – podkreśla Mieczysław Struk, marszałek województwa pomorskiego.

Projekt „Szerokopasmowe Pomorskie” zlikwiduje tzw. białe plamy internetowe w województwie pomorskim. Dzięki projektowi mieszkańcy ponad 250 miejscowości na terenie prawie 70–ciu gmin zyskają dostęp do szybkiego internetu. Powstanie ponad 1600 km sieci światłowodowej, a w blisko 60 miejscowościach istniejąca sieć zostanie zmodernizowana. Pozwoli to na korzystanie m.in. z takich usług jak telewizja IPTV czy wideo na życzenie.

Łączny koszt inwestycji szacowany jest na ponad 156 mln zł. Dofinansowanie UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego to ponad 36 mln zł. Resztę kosztów z własnych środków pokryje TP. Sieć zagwarantuje „otwarty dostęp” dla innych operatorów. Oznacza to, że dowolna firma będzie mogła dobudować sieć dostępową i świadczyć usługi klientom.

To już drugi konkurs, który wygrała TP. Wcześniej podpisała umowę na realizację projektu „Szerokopasmowe Lubuskie”, który rozwiąże problem białych plam internetowych w województwie lubuskim, poprzez budowę ponad 1300 km sieci światłowodowej. Koszt tej inwestycji szacowany jest na ok. 150 mln zł. Dofinansowanie UE w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego to ponad 52 mln zł. Resztę kosztów z własnych środków pokryje TP.

Udostępnij: Ruszył projekt „Szerokopasmowe Pomorskie”

Informacje prasowe

W Orange klienci mają lepiej

3 listopada 2011

W Orange klienci mają lepiej

Dziś w telewizji, prasie, internecie oraz na bilbordach wystartowała kampania „w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej”. Przez cały listopad klienci będą mogli dowiedzieć się jak łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca.

– Celem kampanii jest pokazanie co robimy w Orange by klienci byli zadowoleni z naszych usług. Dlatego w naszych reklamach mówimy o konkretnych rozwiązaniach, które odpowiadają na ich najczęstsze potrzeby – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

– Komunikujemy działania, które są odpowiedzią Orange na oczekiwania klientów. Wynikają one z rozmów, które prowadzimy z nimi we wszystkich kanałach social media, a w szczególności na blogach, Facebooku i innych forach. Nasze zaangażowanie w media społeczne traktujemy serio i wyciągamy z nich wnioski – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Grupy TP.

Narzędzia stworzone przez Orange pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków oraz dobrać ofertę optymalną do indywidualnych potrzeb.

Forum pomocy technicznej – www.orange.pl/forum – to miejsce gdzie użytkownik znajdzie odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów, internetu, technologii i usług. Może tam również podzielić się własnym doświadczeniem z korzystania z usług Orange czy zaproponować własne, niestandardowe rozwiązanie jakiegoś problemu.

Powiedz ile – jest usługą umożliwiającą bezpłatne sprawdzenie pozostałych do wykorzystania środków z abonamentu czy ilości SMS-ów. By to zrobić wystarczy wpisać na telefonie krótki kod (*103*#), wysyłać SMS o treści ILE pod numer 8005 lub zalogować się na swoje konto na www.orange.pl. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z abonamentowych i mix taryf Delfin, Pelikan i Pantera.

Wirtualny doradca – to aplikacja, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu, sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta Orange. Wirtualny doradca sugeruje najlepiej dopasowaną taryfę oraz usługi, które pozwolą obniżyć koszty połączeń, SMS-ów czy korzystania z internetu w telefonie. Aplikacja pomaga dobrać najlepszą ofertę zarówno dla klientów korzystających z oferty abonamentowej, jak i na kartę. Dostępna jest na profilu Orange na Facebooku: www.facebook.com/OrangePolska.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.

Udostępnij: W Orange klienci mają lepiej

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej