Informacje prasowe

W Środy z Orange – dwa bilety do kina w cenie jednego

16 kwietnia 2009

W Środy z Orange – dwa bilety do kina w cenie jednego

W każdą środę, począwszy od 22 kwietnia br. każdy klient Orange może wybrać się do kina i kupić dwa bilety w cenie jednego. Wystarczy, że skorzysta z programu Środy z Orange i wyśle SMS o treści FILM pod numer 241. W ten sposób klienci zamawiają bilety na dowolny, środowy seans filmowy w kinach Cinema City i Orange Imax.

„Środy z Orange” to program, w którym mogą wziąć udział wszyscy klienci Orange, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, na kartę czy mix. Wysyłając pod numer 241 SMS o treści FILM, każdy z nich może co tydzień zamówić dwa bilety na dowolny seans w jednym z kin Cinema City i Orange Imax. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte jest SMS zwrotny z unikalnym 14-cyfrowym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina, przy odbiorze biletów. Kod wyświetlany na ekranie telefonu komórkowego uprawnia do kupienia dwóch biletów kinowych w cenie jednego.

Numer 241 jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu bilety można zamawiać przez cały tydzień. Nadesłany w odpowiedzi kod, jest ważny do chwili otrzymania, do najbliższej środy, jego ważność kończy się o godzinie 23.59. Program „Środy z Orange” obejmuje wszystkie publiczne, repertuarowe seanse odbywające się w każdą środę we wszystkich 25 kinach sieci Cinema City. Zamówienie biletów SMS-em nie oznacza rezerwacji miejsc na określony seans filmowy. Można jej dokonać telefonicznie w wybranym przez siebie kinie lub za pomocą rezerwacji on-line na stronie www.cinema-city.pl.

„Środy z Orange” to międzynarodowy projekt, z którego korzystają już klienci w Wielkiej Brytanii, Rumunii i Izraelu. Jego rozpoczęciu w Polsce towarzyszyć będzie kampania medialna obejmująca kino, telewizję, prasę oraz internet. Specjalnie na tę okazję w spotach Orange pojawią się znani aktorzy, tacy jak Rob Lowe czy Sean Austin. Wraz ze startem projektu rusza również portal internetowy www.orangefilm.pl. Miłośnicy kina znajdą tam szczegółowe informacje o programie, a także atrakcyjne dodatki, między innymi ekskluzywne materiały z planów filmowych, trailery i wywiady.

Obsługę akcji zapewnia Avantis – specjalista w zakresie technologii SMS, MMS, WAP, IVR i WWW. Firma partnerowała już przy realizacji wielu projektów Orange, min. loterii Orange Ekstraklasa, loterii Urodziny Orange oraz Popolotek. Najnowsze rozwiązanie przygotowane specjalnie dla akcji „Środy z Orange” należy do najnowocześniejszych na rynku. Gwarantuje możliwość łatwego i wygodnego zamówienia biletów do kina w dowolnym czasie.

Z badań wynika, że rozrywka, w tym kino może być jedną z ofiar zmniejszających się w czasach kryzysu budżetów domowych. Dzięki akcji „Środy z Orange”, wielbiciele kina nie będą musieli rezygnować ze swojej pasji.

Grupa TP od lat aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach filmowych w Polsce i wspiera rozwój kinematografii. Akcja „Środy z Orange” to kolejny etap promocji sztuki filmowej i potwierdzenie pozycji Orange jako mecenasa polskiego kina.

Udostępnij: W Środy z Orange – dwa bilety do kina w cenie jednego

Informacje prasowe

TP wesprze produkcję filmu o Irenie Sendlerowej

15 kwietnia 2009

TP wesprze produkcję filmu o Irenie Sendlerowej

Telekomunikacja Polska będzie koproducentem filmu o życiu Ireny Sendler, która w czasie II Wojny Światowej uratowała ponad 2,5 tys. żydowskich dzieci z warszawskiego getta. To kolejna – po „Katyniu” Andrzeja Wajdy oraz „Generale Nilu” Ryszarda Bugajskiego – koprodukcja TP dotycząca ważnych wydarzeń i postaci z naszej historii.

– Koprodukcje filmów są elementem naszej strategii, która zakłada dynamiczny rozwój oferty multimedialnej. Jednak nie zawsze kierujemy się jedynie kryteriami czysto biznesowymi. Udział w produkcji filmów poruszających tematy ważne z punktu widzenia historii naszego kraju traktujemy jako misję – powiedział Maciej Witucki, prezes zarządu Telekomunikacji Polskiej.

Film przedstawia działalność Ireny Sendlerowej, która z narażeniem życia, wraz z grupą  współpracowników, ratowała żydowskie dzieci. Nadając im nową tożsamość umieszczała je w polskich rodzinach, sierocińcach i klasztorach. Za swoje zasługi bohaterka została uhonorowana medalem „Sprawiedliwy wśród narodów świata” nadawanym przez izraelski Instytut Yad Vashem.

„Dzieci Pani Ireny” to międzynarodowa koprodukcja. Światowym producentem jest amerykański Hallmark, który realizuje ten film dla kanału telewizyjnego CBS. Światowa premiera filmu odbędzie się 19 kwietnia, na antenie CBS. Polską premierę zaplanowano na 29 sierpnia. Będzie elementem obchodów 70-lecia wybuchu II Wojny Światowej.

 

* * * *

Telekomunikacja Polska, w ciągu niespełna półtora roku, zaangażowała się w 11 produkcji filmowych. Współfinansowane przez TP produkcje obejrzało w kinie już 4,5 mln widzów. Prócz „Katynia” Andrzeja Wajdy, którym firma rozpoczęła działalność produkcyjną, do kin trafiły jeszcze komedie „Mała Wielka Miłość” Łukasza Karwowskiego oraz „To nie tak jak myślisz, kotku” Sławomira Kryńskiego oraz „Ile waży koń trojański” Juliusza Machulskiego. W najbliższych dniach premierę kinową będzie miał „Generał Nil” Ryszarda Bugajskiego. Przy udziale TP powstał też dokument: „Andrzej Wajda: róbmy zdjęcie!” opowiadający o realizacji filmu „Katyń”. Wkrótce do kin trafią kolejne koprodukcje TP „Miłość na wybiegu” (reż. Krzysztof Lang), „Headhunter” (reż. Wojciech Pacyna), „Od pełni do pełni” (reż. Tomasz Szafrański”) oraz „Piksele” (reż. Jacek Lusjeł Lusiński). Ponadto, w trakcie realizacji jest „Różyczka” (reż. Jan Kidawa Błoński).

Udostępnij: TP wesprze produkcję filmu o Irenie Sendlerowej

Informacje prasowe

TP dla biznesu obniża ceny połączeń na komórki

14 kwietnia 2009

TP dla biznesu obniża ceny połączeń na komórki

Od jutra Telekomunikacja Polska obniży ceny połączeń do sieci mobilnych dla klientów biznesowych. Nowa stawka do sieci Orange, Era, Plus we wszystkich planach, niezależnie od pory dnia, wyniesie 0,33 zł netto (0,40 zł brutto) za minutę rozmowy. W zależności od planu opłaty spadają od 30 proc. do nawet 45 proc.

W ciągu ostatnich 6 lat Telekomunikacja Polska sześciokrotnie obniżała ceny połączeń do sieci komórkowych. Najnowsza obniżka jest możliwa dzięki zmniejszeniu przez UKE stawek opłat hurtowych za zakańczanie połączeń w sieciach trzech największych operatorów komórkowych (tzw. MTR). Stawki te spadły o 12 groszy za minutę. Wprowadzona przez TP obniżka cen dla klientów jest zdecydowanie większa i w zależności od planu sięga nawet 27 groszy za minutę.

Od 15 kwietnia w cenniku TP dla biznesu wyodrębniona zostanie nowa opłata za połączenia z sieci stacjonarnej TP do Cyfrowego Polsatu w cenie 0,47 zł netto (0,57 brutto) za minutę połączenia. Bez zmian pozostają stawki za połączenia do sieci Play, której nie objęła obniżka stawek opłat hurtowych.

Od 1 marca 2009 roku Telekomunikacja Polska zmniejszyła już ceny rozmów na komórki dla klientów indywidualnych. TP dokonała tej obniżki jako pierwszy znaczący operator telefonii stacjonarnej na polskim rynku.

Udostępnij: TP dla biznesu obniża ceny połączeń na komórki

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej