Informacje prasowe

Wakacyjny audiobook za doładowanie w Orange na kartę

5 lipca 2012

Wakacyjny audiobook za doładowanie w Orange na kartę

Od dziś klienci Orange korzystający z telefonów na kartę i w ofercie mix mogą wziąć udział promocji, w której za każde doładowanie o wartości za 25 zł, dostaną kod uprawniający do pobrania audiobooka z serwisu www.audioteka.orange.pl

W promocji doładowań „Lato” dostępnych jest pięć audiobooków, które w zamian za doładowanie można pobierać bezpłatnie i korzystać z nich bez ograniczeń czasowych.

Do wyboru są:

  • „Porywacz cieni. Żeglarze czasu” – Stefana Gemmela,
  • „Calineczka i inne bajki” – Magdaleny Kuczyńskiej,
  • „Pan Lodowego Ogrodu” Tom 1 –  Jarosława Grzędowicza,
  • „Księżniczka z lodu” – Camilli Läckberg,
  • „Dom nad rozlewiskiem” – Małgorzaty Kalicińskiej.

Aby je dostać wystarczy jednorazowo zgłosić swój udział w promocji, wysyłając SMS o treści LATO, pod bezpłatny numer 815. Po dokonaniu zgłoszenia należy doładować konto telefonu z którego je wysłano, kwotą 25 zł. Za każde doładowanie o tej wartości, klient otrzyma SMS-em kod uprawniający do pobrania jednego z promocyjnych audiobooków. Kod zostanie przesłany w ciągu 24 godzin od doładowania i zachowuje ważność do 15 września 2012 r.

Z promocji można korzystać wielokrotnie, co oznacza, że każdy klient biorący udział w promocji może otrzymać komplet objętych nią audiobooków.

Szczegółowy regulamin promocji znajduje się na www.orange.pl

* * *
Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej – Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.
* * *
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Wakacyjny audiobook za doładowanie w Orange na kartę

Informacje prasowe

Stuprocentowa dostępność wszystkich usług na UEFA EURO 2012™– niezapomniane piłkarskie emocje dla 1,4 mld fanów na całym świecie

2 lipca 2012

Stuprocentowa dostępność wszystkich usług na UEFA EURO 2012™– niezapomniane piłkarskie emocje dla 1,4 mld fanów na całym świecie

Ponad 1000 dziennikarzy na każdym meczu, transmisje na żywo do ponad 200 krajów, 4 mld MB wysłanych danych, transmisja o prędkości 130 Gb/s miedzy granicami Polski i Ukrainy oraz do Międzynarodowego Centrum Nadawczego (IBC), 6000 km sieci ROADM – Orange wywiązał się z roli partnera technologicznego UEFA EURO 2012™ w Polsce dostarczając rozwiązania najwyższej klasy.

Zgodnie z umową z UEFA, Orange odgrywał kluczową rolę w planowaniu, dostarczaniu i monitorowaniu sieci, za pośrednictwem której sygnał transmisyjny meczów był przesyłany do IBC, a stamtąd – poprzez oficjalnych nadawców turnieju – do widzów na całym świecie.

– Mistrzostwa EURO 2012 były dla nas sprawdzianem kompetencji technologicznych, w tej chwili już z pełną odpowiedzialnością możemy powiedzieć, że wypełniliśmy nasze zobowiązania bez zarzutu. Spełniliśmy wszystkie wymagania UEFA dostarczając rozwiązania technologiczne wspierające dystrybucję sygnału telewizyjnego do milionów widzów na całym świecie bez żadnych zakłóceń oraz umożliwiające dziennikarzom na polskich stadionach błyskawiczne wysyłanie swoich relacji. Orange jest jedynym telekomem w Polsce posiadającym tak szerokie kompetencje w dziedzinie zintegrowanych usług ICT i zarządzania tego rodzaju rozwiązaniami – powiedział Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

– UEFA jest profesjonalną firmą, od lat organizującą mistrzostwa UEFA EURO. Orange  jest profesjonalną firmą oferującą usługi ICT. Tylko dzięki połączeniu tych kompetencji zdołaliśmy uzyskać tak wspaniale efekty jakich doświadczyliśmy podczas UEFA EURO 2012. Bardzo pozytywnie oceniamy rolę Orange, kluczowego partnera Mistrzostw – powiedział Martin Kallen, dyrektor turnieju UEFA EURO 2012.

– Wybraliśmy Orange ze względu na infrastrukturę, którą dysponuje oraz międzynarodowe doświadczenie i możliwości tej firmy. Orange sprawdził się jako niezawodny partner, oferujący najwyższej klasy technologiczne kompetencje oraz zaangażowany i zmotywowany zespół. Dzięki najszybszej sieci transmisji danych, dostarczonej przez Orange, mogliśmy przesłać sygnał telewizyjny z polskich stadionów do nadawców w Międzynarodowym Centrum Nadawczym w Warszawie. Za ich pośrednictwem transmisje na żywo dotarły do milionów fanów na całym świecie – powiedział Daniel Marion, szef ICT, UEFA.

UEFA wspólnie z Orange opracowali oficjalną aplikację mobilną, którą w krajach, w których obecny jest Orange, pobrało ponad 2 mln użytkowników. Znalazła się ona na pierwszym miejscu wśród najpopularniejszych sportowych aplikacji w sklepach iTunes i Google Play w czterech europejskich krajach. W miastach – gospodarzach EURO 2012 w Polsce około 400 „Digital Coach-ów” Orange wspierało kibiców pomagając im w  pobraniu na telefon
i korzystaniu z oficjalnej aplikacji mobilnej.
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Stuprocentowa dostępność wszystkich usług na UEFA EURO 2012™– niezapomniane piłkarskie emocje dla 1,4 mld fanów na całym świecie

Informacje prasowe

Na kraniec świata z Martyną Wojciechowską i Orange Travel

29 czerwca 2012

Na kraniec świata z Martyną Wojciechowską i Orange Travel

Orange obniża stawki na rozmowy i transmisję danych w roamingu na terenie Unii Europejskiej i Rosji. Dzięki nowym usługom – „Jak w kraju” oraz „Travel Data Daily Reszta Świata”, klienci zapłacą mniej, także za połączenia, SMS-y i korzystanie z Internetu w roamingu na całym świecie. Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Martyny Wojciechowskiej. Dodatkową atrakcją jest konkurs TVN i Orange, w którym główną nagrodą jest wyjazd zagraniczny w ramach programu „Kobieta na krańcu świata” oraz udział w jednym z odcinków jego nowej serii. Oprócz tego, na laureatów czeka smartfon, tablet i router do mobilnego internetu Orange.

Od 1 lipca w ofercie roamingowej Orange Travel obowiązują nowe ceny usług realizowanych na terenie krajów Unii Europejskiej (Strefa 1) oraz Rosji. Stawki proponowane przez Orange są niższe od dopuszczonych przez regulatora, dzięki temu jest to najatrakcyjniejsza oferta na rynku.

 

  • 1,19 zł (1,46 zł z VAT) – za minutę połączenia głosowego wykonywanego w Strefie 1 (UE) do Polski i krajów Strefy 1,
  • 0,32 zł (0,39 zł z VAT) – za minutę połączenia głosowego odbieranego w roamingu, w Strefie 1,
  • 0,36 zł (0,44 zł z VAT) – za wysłanie jednej wiadomości SMS w roamingu, w Strefie 1,
  • 2,89 zł (3,55 zł z VAT) – za 1 MB transmisji danych w roamingu w Strefie 1.

W ofercie jest także dostępna usługa pakietów Travel Data Daily, w której koszt 1 MB w roamingu na terenie Strefy 1 to tylko 2 zł.
Dla klientów wybierających się poza Unię Europejską Orange Travel przygotował dwie nowe usługi obniżające koszty rozmów i transmisji danych:

  • ”Jak w kraju”, dzięki której za połączenia wykonane, odebrane oraz SMS-y w roamingu, klienci są rozliczani według stawek, z jakich korzystają przy połączeniach w kraju (zgodnie z obowiązującym planem taryfowym). Usługa działa bez limitu we wszystkich pięciu strefach roamingowych – w Unii Europejskiej można ją włączyć już za 9 zł. Cena jest uzależniona od strefy roamingowej, dla której usługa ma być aktywna.
  • „Travel Data Daily Reszta Świata” – odnawialny pakiet 2 MB, który działa poza Unią Europejską (Strefa 2, Strefa 3, Strefa 4, Strefa 5). Koszt aktywacji usługi to 30 zł. Pakiet działa do końca dnia kalendarzowego, w którym został aktywowany i jest odnawialny dopóki Klient korzysta z transmisji danych w roamingu.

 

Wszyscy wielbiciele podróży mogą wziąć udział w konkursie TVN i Orange. Ich zadaniem będzie jak najlepsze uzasadnienie, dlaczego to właśnie oni powinni towarzyszyć Martynie Wojciechowskiej, podczas kolejnej wyprawy z cyklu „Kobieta na krańcu świata”. Konkurs rozpoczyna się 1 lipca br., a termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 lipca br. Oprócz nagrody głównej, do wygrania jest ufundowany przez Orange zestaw, w którym laureat otrzyma nowoczesny smartfon, tablet i router do mobilnego internetu.
Nowej ofercie Orange Travel towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Podróż zmienia się z Orange”. Jej twarzą jest również Martyna Wojciechowska. Kampania jest realizowana przez dom mediowy MEC. Będzie ją można zobaczyć w telewizji, prasie i na billboardach. Autorem koncepcji kreatywnej jest Leo Burnett, a producentem reklamy telewizyjnej Zespół Produkcji Reklamowej TVN Media.

Więcej o ofercie i konkursie na stronie www.orange.pl/travel oraz www.nakrancuswiata.tvn.pl

* * *
Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej – Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

* * *
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Na kraniec świata z Martyną Wojciechowską i Orange Travel

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej