Informacje prasowe

Weekend z Orange – Poczta głosowa z zabawnym powitaniem

30 marca 2012

Weekend z Orange – Poczta głosowa z zabawnym powitaniem

W marcowej edycji Weekendów z Orange będzie można bezpłatnie przetestować humorystyczne powitania poczty głosowej w telefonie komórkowym. Do wyboru jest 10 powitań, które można aktywować w czasie najbliższego Weekendu z Orange a jednego z nich używać całkowicie za darmo przez 12 miesięcy.

Weekendy z Orange to specjalna oferta promocyjna, dzięki której można bezpłatnie i bez zobowiązań poznawać i testować wybrane usługi. Oferta jest dostępna w każdy ostatni weekend miesiąca. Może z niej skorzystać każdy pełnoletni klient posiadający aktywną kartę SIM w sieci Orange.

W marcu, klienci mogą przetestować usługi poczty głosowej z 10 powitaniami do wyboru, które będą dostępne bezpłatnie od godziny 20.00 w piątek, 30 marca do godz. 23.59 w niedzielę, 1 kwietnia. Aby je włączyć wystarczy wysłać bezpłatny SMS pod numer 80200, wpisując w treści literę odpowiadającą powitaniu, które chce się aktywować:

1. „Kuchnia” – SMS o treści: A

2.  „Telefon w zasięgu” – SMS o treści: P

3.  „Telefon w szatni” – SMS o treści: C

4. ”Kobieca torebka” – SMS o treści: D

5. ”Lece” – SMS o treści: E

6. ”Cudza kieszeń” – SMS o treści: F

7. Gwiazda”  – SMS o treści: G

8. ”Nie mogę rozmawiać” – SMS o treści: H

9. ”Nie dobiegłam” – SMS o treści: J

10. ”Winda” – SMS o treści: I

W czasie trwania promocji można włączać dowolną liczbę powitań. Aktywne pozostaje powitanie włączone jako ostatnie. Będzie można używać go bezpłatnie przez 12 miesięcy od chwili aktywacji. Powitanie można wyłączyć lub zmienić korzystając z opcji dostępnych w poczcie głosowej Orange.

Szczegóły oraz regulamin usługi są dostępne na stronie www.orange.pl/weekendyzorange

Udostępnij: Weekend z Orange – Poczta głosowa z zabawnym powitaniem

Informacje prasowe

Orange stanie się główną marką handlową TP

29 marca 2012

Orange stanie się główną marką handlową TP

Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął dziś decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. Oznacza to, że do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP. Rebranding nie oznacza połączenia Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel, które nadal pozostaną osobnymi spółkami.

Rynek telekomunikacyjny zmierza w kierunku konwergencji usług stacjonarnych i mobilnych oraz koncentracji wokół silnych marek. Dlatego silna, innowacyjna marka jaką jest Orange przełoży się na poprawę percepcji usług stacjonarnych TP, pozwoli również zaoferować klientom nowoczesne rozwiązania łączące technologie stacjonarne i mobilne. Zmiana marki zapewni też odświeżenie wizerunku TP, która zyska dostęp do większej liczby innowacyjnych rozwiązań z Grupy FT. Będzie to oznaczać konkretne korzyści dla klientów i może pozytywnie wpłynąć na poprawę wskaźników finansowych Telekomunikacji Polskiej.

Marka Orange powstała w kwietniu 1994 roku w Wielkiej Brytanii. W Polsce jest obecna od września 2005 roku. To jedna z wiodących marek telekomunikacyjnych na świecie. W 2011 roku z usług Orange korzystało 216 mln klientów na pięciu kontynentach. Jest uważana za jedną z najbardziej innowacyjnych marek i posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności. W 2011 roku jej wartość została oszacowana na 17,6 mld USD.

Zgodnie z umową z 24 lipca 2008 roku między Telekomunikacją Polską, France Telecom oraz Orange Brand Services Limited, właścicielem marki, spółka ta będzie uczestniczyć w procesie rebrandingu TP, w szczególności ponosząc 100% kosztów z nim związanych.

Opłata licencyjna za korzystanie przez TP ze znaku towarowego Orange będzie wynosić 1,6% przychodów osiągniętych ze sprzedaży usług i produktów oznaczonych tą marką. W segmencie stacjonarnej telefonii głosowej, obejmującym klientów indywidualnych opłata licencyjna została – z uwagi na warunki rynkowe – zredukowana i ograniczy się do kilkunastu milionów złotych rocznie. Usługi hurtowe świadczone przez TP również zostaną objęte marką Orange, jednakże nie będzie od nich pobierana żadna opłata licencyjna.

Niezależnej oceny umowy licencyjnej dokonała firma PwC (wcześniej PricewaterhouseCoopers), wydając opinię, że z finansowego punktu widzenia warunki umowy są godziwe dla Telekomunikacji Polskiej.

Udostępnij: Orange stanie się główną marką handlową TP

Informacje prasowe

Nowości w Zetafonie Orange

29 marca 2012

Nowości w Zetafonie Orange

Od 29 marca w Zetafonie można wybierać spośród większej liczby miesięcznych zobowiązań i telefonów w nowych, lepszych cenach. Oferta Orange na kartę z telefonem lub modemem od 1 zł, jako jedyna na rynku pozwala określić wartość miesięcznego zobowiązania z dokładnością do 5 zł. Użytkownicy mogą w ten sposób wybrać ofertę najlepiej dopasowaną do własnych potrzeb i możliwości.

Zetafon w Orange umożliwia zakup nowoczesnego telefonu lub modemu już za 1 zł, w zamian za zobowiązanie do wykonywania w czasie trwania umowy, doładowań o określonej wartości minimalnej. Można je realizować dowolną liczbą pojedynczych doładowań już od 5 zł, których suma w ciągu miesiąca powinna odpowiadać wartości zobowiązania zadeklarowanej w umowie.

W nowej ofercie Zetafon, klienci mogą wybrać czas trwania umowy oraz bardzo precyzyjnie określić wartość doładowań, do których się zobowiązują. Do wyboru jest sześć opcji miesięcznego zobowiązania: 25 zł, 30 zł, 35 zł, 40 zł 45, lub 50 zł (ceny z VAT).

Klienci kupujący Zetafona mogą wybrać dowolny plan taryfowy Orange na kartę i korzystać ze wszystkich dostępnych w nich usług oraz promocji obniżających koszty połączeń i SMS-ów.

Do wyboru są:

  • Orange One – zawierająca atrakcyjne bonusy po doładowaniach,
  • Orange POP – z atrakcyjną, płaska stawką na połączenia oraz największym wyborem usług dodatkowych i pakietów,
  • Nowe Orange GO – z taryfą malejącą, dzięki której im wyższa kwota doładowania, tym niższe stawki na usługi,
  • Orange Free na kartę – z atrakcyjną stawką na połączenia i bonusami nawet 6 GB na Internet.

Od 30 marca zmieniają się także ceny telefonów dostępnych w ofercie.

Na przykład wybierając zobowiązanie o wartości 30 zł z umową na 36 miesięcy, już za 1 zł będzie można kupić nowoczesnego Alcatela 813F z ekranem dotykowym, klawiaturą QWERTY oraz klawiszem łatwego dostępu do Facebooka. Telefon umożliwia m. in. łatwe wysyłanie i oznaczanie zdjęć, umieszczanie komentarzy na profilach znajomych oraz synchronizację znajomych z Facebooka z własnymi książkami adresowymi.

Więcej informacji o ofercie Zetafon na www.orange.pl/Zetafon

* * *

Orange jest najprzyjaźniejszym operatorem dla użytkowników smartfonów w Polsce. Oferuje szybką sieć i nowoczesne usługi w ofertach abonamentowych, mix i na kartę, dla klientów indywidualnych oraz firm. Posiada specjalnie przygotowane plany taryfowe (Pelikan i Pantera) z bezpłatnym dostępem do portali społecznościowych, a także atrakcyjne pakiety transmisji danych pozwalających w pełni wykorzystać możliwości smartfonów, bez obaw o wysokość rachunku. Klienci mogą wybierać z bogatej oferty najnowocześniejszych telefonów i tabletów, w najlepszych cenach na rynku. W marcu nowościami są: Sony Xperia S, BlackBerry 9790, Motorola Defy Mini i Nowy iPad.

Dlaczego warto wybrać smartfona w Orange szukaj na: www.orange.pl/smartfony oraz www.mojtelefon.info

Recenzje, wideoprezentacje, testy i instruktaże na:  http://www.orange.pl/technotrendy-testy.phtml

Udostępnij: Nowości w Zetafonie Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej