Informacje prasowe

Wewnętrzna sukcesja w zarządzie Orange Polska – propozycja zmiany na stanowisku członka zarządu ds. finansów

24 lutego 2014
Wewnętrzna sukcesja w zarządzie Orange Polska – propozycja zmiany na stanowisku członka zarządu ds. finansów

Po ponad trzyletniej obecności w zarządzie, zbliżając się do końca swojej kadencji, Jacques de Galzain zrezygnował z funkcji członka zarządu Orange Polska ds. finansów – CFO, ze skutkiem na dzień 28 lutego 2014. Jego obowiązki zostaną oddelegowane do Macieja Nowohońskiego, pełniącego od 2006 roku funkcję kontrolera Grupy. Prezes Orange Polska Bruno Duthoit będzie na najbliższym posiedzeniu Rady Nadzorczej, 13 marca 2014, proponował powołanie Macieja Nowohońskiego na członka zarządu Orange Polska.

Komentując swoją decyzję, Jacques de Galzain powiedział: „Chciałbym podziękować wszystkim pracownikom Orange Polska za owocną współpracę podczas gdy byłem CFO. Podołaliśmy wyzwaniom stającym przed Orange Polska i po roku 2013, jesteśmy na dobrej drodze do poprawy wyników. Jestem zadowolony, że nasze procesy HR pozwoliły nam na zaproponowanie wewnętrznej sukcesji na stanowisku CFO, co dowodzi że dojrzałości  organizacji. Jesteśmy jeszcze przed decyzją Rady Nadzorczej, ale jestem przekonany, że Maciej, z którym bardzo blisko współpracowaliśmy przez ostatnie trzy lata i który zna firmę od wewnątrz, po powołaniu przez Radę Nadzorczą, doskonale sprawdzi się w roli CFO Orange Polska.”

 

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Łatwiejszy kontakt z bliskimi na Ukrainie – Orange obniża ceny połączeń

22 lutego 2014
Łatwiejszy kontakt z bliskimi na Ukrainie – Orange obniża ceny połączeń

Dramatyczne wydarzenia na Ukrainie budzą w naszym kraju współczucie i odruch solidarności. O losy swoich bliskich po wschodniej stronie granicy niepokoi się bardzo wielu Polaków oraz Ukraińców mieszkających i pracujących w Polsce. Aby ułatwić im kontakt z krewnymi i przyjaciółmi Orange obniża ceny połączeń z Ukrainą w najpopularniejszych ofertach na kartę do 19 groszy za minutę.

Nowa stawka obowiązuje od 22 lutego do końca dnia 2 marca, ale czas ten może zostać przedłużony w zależności od rozwoju sytuacji.

Niższa cena połączeń z Ukrainą dostępna jest w taryfach Orange Yes, Orange One, Orange POP oraz Nowe Orange Go. Oferty na kartę cieszą się ogromna popularnością wśród mieszkających w Polsce cudzoziemców, w tym obywateli Ukrainy, z uwagi na łatwość zakupu i brak umowy.

Od 3 lat dzięki promocji „Tańsze połączenia do Niemiec, Ukrainy i Białorusi” użytkownicy prepaid w Orange za połączenia z Ukrainą płacą 55gr za minutę, najmniej na polskim rynku.

Stawka specjalna jest niższa o 2/3, co oznacza, że usługa – ze względu na wyjątkową sytuację – świadczona jest poniżej kosztów. Istnieje obawa, że może to zostać wykorzystane do nadużyć w postaci generowania tzw. „sztucznego ruchu”. Sytuacja będzie na bieżąco szczegółowo monitorowana.

Regulamin promocji "Tańsze połączenia dla Ukrainy" znajdziesz tutaj

***

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel.:   22 527 19 39

e-mail:   biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

„Przyszłość Zaufania Cyfrowego” – badania Orange w krajach europejskich

21 lutego 2014
„Przyszłość Zaufania Cyfrowego” – badania Orange w krajach europejskich

Sposób wykorzystywania danych osobowych jest głównym kryterium zaufania klientów do firmy, prawie tak samo ważnym jak jakość usług, które ona dostarcza – wynika z najnowszego badania „Przyszłość Zaufania Cyfrowego” przeprowadzonego przez Orange we Francji, Polsce, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Dlatego w przeddzień Światowego Kongresu Mobilnego w Barcelonie, Orange apeluje do biznesu o wspólne działania dla zapewnienia większej transparentności, kontroli ze strony konsumentów oraz ich edukowania w tej kwestii.

Niezależne, 3 częściowe studium badające opinie europejskich klientów pokazuje, że coraz bardziej obawiają się oni sposobu w jaki wykorzystuje się wszelkie informacje o nich. Czują, że nie mają nad nimi kontroli i nie wiedzą jak nauczyć się zarządzać własnymi danymi w sieci. Ankietowani Klienci wskazują, że praca nad poprawą ich zaufania musi zostać wykonana wspólnie przez wszystkie przedsiębiorstwa. Wskazują również, że niezbędna jest także większa transparentność, kontrola ze strony konsumenta oraz edukacja w tej kwestii.

- Wraz z szybkim rozwojem sposobu wykorzystywania danych konsumenta, coraz więcej trzeba zrobić w kwestii edukacji klientów, żeby mogli oni zrozumieć w jaki sposób ich dane osobowe są wykorzystywane i jak nimi zarządzać - powiedział Daniel Gurrola, Vice Prezes,  Strategii & Rozwoju Biznesu grupy Orange.  Przypomniał że w 2013 Orange zobowiązał się wobec klientów i Komisji Europejskiej do podniesienia  poziomu przejrzystości i kontroli.  - Rozpoczęliśmy nasze działania od zwiększonej przejrzystości i udostępnienia nowych usług takich jak panel danych personalnych klienta Orange, ale badania pokazują, że my, jako biznes,  mamy o wiele więcej do zrobienia – dodał.

Wg  Orange wspólne działania należy podjąć w trzech kluczowych obszarach:

  • Transparentność – biznes musi być bardziej odpowiedzialny i przejrzysty w kwestii wykorzystywania i rozpowszechniania danych;
  • Kontrola – biznes powinien dostarczyć takie narzędzia konsumentom, aby mogli sami kontrolować swoje dane, przez ich ograniczanie lub zwiększanie w zależności od ich woli i otrzymywanie jednocześnie usług i korzyści. Rozpowszechnianie danych musi być poprzedzone zgodą klienta;
  • Edukacja – obecnie nie ma żadnego wyróżniającego się organu, który mógłby kształcić konsumenta jak może kontrolować swoje dane. W związku z tym to właśnie cały przemysł musi być jednym nauczycielem konsumenta, pokazującym mu drogę;

Streszczenie i przegląd wyników mogą być pobrane z www.orange.com/digitaltrust

 

***

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel.:   22 527 19 39

e-mail:   biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top