Informacje prasowe

Więcej nc+ dla klientów Orange Polska

07 maja 2013
Więcej nc+ dla klientów Orange Polska

Orange Polska rozszerza współpracę z telewizją nc+. Od dzisiaj klienci mogą wybierać nie tylko spośród kilku pakietów telewizyjnych oferowanych razem z usługą FunPack, ale także kupić nc+ w zestawie z mobilnym dostępem do Internetu Orange Free w promocyjnej cenie 99 zł lub tylko samą telewizję. Wszystko załatwią podczas jednej wizyty w salonie Orange Polska.

- Współpraca z nc+ jest dla nas kluczowa i dlatego sukcesywnie ją rozwijamy. Dzięki niej możemy razem z naszymi usługami, zaproponować dodatkowo najbogatszą ofertę telewizji HD na polskim rynku. Dawno zauważyliśmy, że klienci oczekują kompleksowej oferty i rozwiązań, które łączą ze sobą wiele różnych produktów. Potwierdzeniem jest rosnąca popularność Orange Open oraz dosprzedaż pakietów naszego partnera - przekonuje Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

- Wspólnie z Orange przygotowaliśmy atrakcyjny produkt, który doskonale uzupełnia gamę oferowanych przez nas pakietów. To wyjątkowe połączenie tego, co najlepsze w telewizji z nieograniczonymi możliwościami mobilnego Internetu. Oprócz znaczących oszczędności, wygody regulowania rachunków,  „nc+ z internetem” to ciekawa propozycja dla osób, które nie lubią ograniczeń, korzystając z dostępu do sieci w dowolnym miejscu i czasie - powiedział Julien Verley, prezes nc+. - To dopiero początek naszej współpracy z operatorem. Niebawem do sieci sprzedaży trafią kolejne, warte uwagi rozwiązania. W naszych ofertach można znaleźć wiele synergii, które z pewnością spotkają się z zainteresowaniem klientów oczekujących większej personalizacji i łączenia produktów telefonii komórkowej, telewizji i internetu.

Orange Polska od 5 kwietnia sprzedaje pięć pakietów nc+, zawierających bogatą ofertę kanałów HD, które są dostępne razem z ofertą FunPack, czyli zestawem: telefon, Internet, telewizja. W ofercie znajdziemy różnorodne kanały tematyczne min.16 kanałów filmowych, w tym autorskie Canal+ Family, Canal+ Film, ale kino+ HD, a dla kibiców - 10 stacji sportowych, w tym z transmisjami rozgrywek Ligi Mistrzów. W pakietach nasi klienci otrzymali także dostęp do kanałów dla dzieci i najbardziej popularnych programów dokumentalnych, w tym na kanale Planete+ HD.

Teraz dochodzi do tego możliwość kupienia dostępu do mobilnego Internetu Orange Free z paczką 8 GB na transfer razem z wybranym pakietem nc+ Universe+ extra. Zestaw usług kosztuje 99 zł w umowie na dwa lata. Do tego przez pierwsze 2 miesiące, klient ma za darmo dostęp do kanałów Canal+ Silver: Family1 i Family 2.

Usługa Orange Free zawiera dodatkowo modem Huawei E 3131 za 1 zł, natomiast do pakietu Universe+ extra klienci mają trzy dekodery do wyboru: Box+ za 49 zł, PVR BOX+ za 49 zł lub Turbo Box+ za 99 zł.

Ponadto od dzisiaj w salonach własnych Orange Polska dostępna jest też oferta nc+ sprzedawana bez żadnych dodatkowych usług. Klienci mogą nabyć dowolny pakiet kanałów z oferty nc+ w cenach od 59 złotych miesięcznie za pakiet Universe+, 79 złotych za pakiet CANAL+ Silver, 99 złotych za pakiet CANAL+ Gold oraz 119 złotych za najbardziej rozbudowany pakiet CANAL+ Platinum. Odbywa się to na identycznej zasadzie, jak sprzedaż neostrady i Orange Free w punktach nc+.

Na tym nie kończy się współpraca Orange Polska i nc+. W najbliższym czasie przedstawimy kolejne propozycje.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/


Informacje prasowe

Orange Apps Center dla użytkowników smartfonów i tabletów z Androidem

29 kwietnia 2013
Orange Apps Center dla użytkowników smartfonów i tabletów z Androidem

Od dziś klienci Orange korzystający z urządzeń z systemem Android mogą korzystać z Apps Center - nowej aplikacji ułatwiającej bezpieczne pobieranie i aktualizację oprogramowania oraz dostosowanie smartfona czy tableta do własnych potrzeb i upodobań. Dzięki Apps Center, klienci zyskują m.in. dostęp do blisko 350 gier oraz bogatego katalogu użytecznych aplikacji Orange.

Aplikacja Apps Center jest bezpłatna i można ją pobrać ze sklepu Google Play lub bezpośrednio ze strony http://orange.pl/ac. Po jej zainstalowaniu użytkownik uzyskuje dostęp do katalogu aplikacji, gier i ofert przygotowanych specjalnie dla klientów Orange. Klienci znajdą tam m.in.:

  • Nawigację Orange – inteligentną nawigację GPS ułatwiającą dojazd do celu z ominięciem korków, dotarcie z wykorzystaniem środków komunikacji miejskiej lub pieszo,
  • Telewizję Tu i Tam – usługę telewizji mobilnej z bogatą ofertą programów oraz video na życzenie,
  • Czytelnię Tu i Tam – wypożyczalnię e-booków, którą można wypróbować przez 7 dni za darmo,
  • Mój Orange - aplikacja umożliwiająca łatwe zarządzanie kontem oraz usługami Orange,
  • Licznik danych - aplikację pomagającą kontrolować zużycie pakietów internetowych w smartfonie lub tablecie,
  • Pierwszą Pomoc – aplikację ze wskazówkami jak udzielić pierwszej pomocy w nagłych wypadkach,
  • Środy z Orange – aplikację umożliwiającą sprawdzenie repertuarów kin i zamówienie biletów,
  • Serce i Rozum – sympatyczną grę z popularnymi bohaterami reklam,
  • bezpłatny i nielimitowany dostęp do blisko 350 gier na jeden dzień.

Oprócz łatwego wyszukiwania i pobierania potrzebnych aplikacji, Apps  Center umożliwia też ich automatyczną aktualizację oraz otrzymywanie newsów o promocjach i ofertach specjalnych. W przypadku pobierania aplikacji płatnych zapewnia również bezpieczną i wygodną realizację płatności. Należność jest doliczana do rachunku klienta lub potrącana ze środków znajdujących się na koncie klienta korzystającego z oferty na kartę.

Korzystanie z aplikacji Apps Center, pobieranie gier oraz aplikacji w mobilnej sieci Orange może wiązać się z opłatami za transmisje danych – zgodnie z cennikiem usługi transmisji danych, z których korzysta klient.

Szczegóły oraz regulamin oferty znajduje się ma www.orange.pl

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/


Informacje prasowe

Orange Polska najbardziej odpowiedzialną firmą telekomunikacyjną i medialną

25 kwietnia 2013
Orange Polska najbardziej odpowiedzialną firmą telekomunikacyjną i medialną

Orange Polska zajęła 1. miejsce wśród  spółek z branż telekomunikacja, technologia, media i rozrywka w  VII Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Ranking przygotowały Gazeta Prawna, Akademia Leona Koźmińskiego i Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a audyt wyników przeprowadziła firma doradcza PricewaterhouseCoopers.

Eksperci opracowujący ranking brali pod uwagę odpowiedzialność firmy w szeroko rozumianych relacjach z otoczeniem - z klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami, środowiskiem naturalnym oraz zaangażowanie społeczne.

Branżowymi liderami oprócz Orange Polska zostali: Bank BGZ (bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy), Kompania Piwowarska (dobra konsumpcyjne), GlaxoSmithKline Pharmaceuticals (farmacja i medycyna), PKN Orlen (paliwa, energetyka, wydobycie), Toyota Motor Manufacturing Poland (produkcja przemysłowa i chemiczna), Schenker (transport, usługi i handel).

Tegorocznym badaniem objęto kilkadziesiąt firm, które odpowiedziały na ankietę organizatorów. W sumie, w ciągu 7 lat w rankingu wzięło udział 150 firm, ale tylko 13 we wszystkich edycjach. Jest  wśród nich Orange Polska.

Orange Polska od lat traktuje społeczną odpowiedzialność biznesu jako zasadę leżącą u podstaw codziennych praktyk i strategicznego planowania rozwoju. Firma sukcesywnie wdraża politykę CSR we wszystkich obszarach swojej działalności,w oparciu o długoterminową i kompleksową strategię CSR.  Wśród najważniejszych  wyzwań na których się koncentruje są: budowa społeczeństwa informacyjnego, przeciwdziałanie e-wykluczeniu, edukacja społeczeństwa w dziedzinie nowoczesnych technologii, zapewnienie bezpiecznych produktów i usług, promowania ekologicznych rozwiązań teleinformatycznych  a także dbałość o pracowników.

 

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Scroll to Top