Informacje prasowe

Więcej telewizyjnej rozrywki i internet bez ograniczeń w nowej ofercie Orange Love

07 marca 2019
Więcej telewizyjnej rozrywki i internet bez ograniczeń w nowej ofercie Orange Love

Orange wprowadza dwa nowe pakiety konwergentnej usługi Orange Love. Zawierają one zdecydowanie bogatszą ofertę telewizyjną. Do tego internet światłowodowy do 1 Gb/s, telewizję mobilną Orange TV Go i nawet 20 GB w abonamencie komórkowym. Kto zdecyduje się na nową ofertę, dostanie w prezencie smartfon Huawei Y6 2018.

Kiedy wprowadzaliśmy na rynek Orange Love, pakiety łączące najważniejsze usługi stacjonarne i mobilne dla domu w najnowocześniejszych technologiach były nowinką. Dziś z  Orange Love korzysta już ponad 1,2 mln klientów. Na drugie urodziny postanowiliśmy wprowadzić dwa nowe pakiety, z atrakcyjną ofertą programów telewizyjnych dla całej rodziny. Nowe pakiety Love zapewnią najlepszą rozrywkę dla wszystkich domowników: jeszcze więcej szybkiego internetu w komórce, światłowód o prędkości do 1 Gb/s oraz jeszcze więcej telewizji – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Widzimy, że zwłaszcza telewizja cieszy się dużą popularnością. Ponad 950 tys. Polaków ogląda telewizję z Orange. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić dwa nowe pakiety skierowane właśnie do tych, którzy cenią sobie szeroki wybór atrakcyjnych treści – dodał.

Z badań Orange Polska wynika, że oglądane telewizji jest jednym z preferowanych sposobów wspólnego spędzania czasu. Telewizję Orange ma już ponad 950 tys. Polaków, a 70% klientów operatora twierdzi, że nie wyobraża sobie bez niej życia. Extra i Premium to dwa nowe pakiety dostępne od 7 marca w ofercie Orange Love:

  • Pakiet Orange Love Extra (od 149,99 zł miesięcznie) to internet domowy, w tym światłowód wraz ze Smart Wi-Fi, 168 kanałów telewizji, w tym 100 w jakości HD, bogata biblioteka treści w jakości 4K, a także usługa Orange TV Go, czyli dostęp do telewizji Orange na urządzeniach mobilnych. Wśród kanałów TV klienci znajdą m.in. Eleven Sports i Polsat Sport HD. W abonamencie komórkowym klienci otrzymują internet bez limitu (10 GB z pełną prędkością, potem do 1 Mb/s) oraz smartfon Huawei Y6 2018 za 1 zł.
  • Pakiet Orange Love Premium (od 219 zł miesięcznie) oferuje internet domowy, w tym Orange Światłowód wraz ze Smart Wi-Fi, 181 kanałów TV, w tym 113 w jakości HD, telewizję i VOD w jakości 4K, mobilny dostęp do wybranych treści w Orange TV GO oraz HBO GO. W ramach pakietu klienci otrzymują dostęp do m.in. wszystkich kanałów Canal+ i HBO. W abonamencie komórkowym klienci otrzymują  internet bez limitu (20 GB z pełną prędkością, potem do 1 Mb/s) oraz smartfon Huawei Y6 2018 za 1 zł.

Użytkownicy, którzy wybiorą jeden z nowych pakietów, mogą dokupić w abonamencie komórkowym najnowsze smartfony w korzystnych cenach. W przypadku Orange Love Premium jest to Samsung Galaxy S10+ 128 GB dostępny z miesięczną ratą w wysokości 167 zł, zaś klienci, którzy zdecydują się na pakiet Extra mogą kupić iPhone XR 64 GB za 145 zł miesięcznie (ceny dotyczą umowy na 24 miesiące). Do Orange Love Premium z umową na 24 miesiące można też dokupić telewizor Smart TV LG 55’ 4K z miesięczną ratą w wysokości 71 zł lub Notebook HP 255 G6 za 62 zł miesięcznie.

Dotychczasowy pakiet Orange Love w cenie 99,99 zł miesięcznie, łączący cztery najpopularniejsze usługi: telewizję, internet, telefon stacjonarny i abonament komórkowy ma nową nazwę - Standard. W ofercie Love dostępny jest także pakiet Mini, składający się z dwóch usług: internetu i abonamentu komórkowego, w cenie 79,99 zł miesięcznie. Nowe Orange Love

Bardziej elastyczna telewizja

Orange uprościł zasady korzystania z dodatkowych pakietów telewizyjnych dla wszystkich klientów Orange TV. Od 7 marca mogą w prosty sposób uzupełnić swoją telewizję o dodatkowe kanały: w dowolnym momencie mogą zamówić pakiet bez umowy lojalnościowej. Dodatkowo przy pierwszym zamówieniu takiego pakietu, przez pierwszy miesiąc mogą korzystać z niego za darmo.

Nowości w sklepie bez umowy

Klienci, którzy mają już umowę na usługi mobilne, mogą korzystać z odświeżonej oferty  urządzeń dostępnych w atrakcyjnych cenach, także na raty w dowolnym momencie trwania ich umowy. W sklepie bez umowy można kupić m.in. najnowszy Samsung Galaxy Watch LTE eSIM – pierwszy na polskim rynku zegarek z działającą wirtualną kartą SIM, z której w Orange można korzystać już od 4 marca. W ofercie są też smartfony dostępne  wyłącznie w Orange: trzy modele Samsung Galaxy z rodziny S10 w kolorze niebieskim, w tym najpopularniejszy model Galaxy S10 128 GB za 195 zł miesięcznie (w 20 ratach), Oppo Find X z miesięczną ratą w wysokości 174 zł (20 miesięcy) Oppo Find X z limitowanej wersji Lamborghini (zobacz nasz test).

Więcej internetu w ofercie dla biznesu

Najbardziej przedsiębiorczy potrzebują wsparcia w prowadzeniu biznesu. Ponieważ ponad połowa firm w Polsce korzysta z Orange [1], operator odświeżył ofertę dla klientów biznesowych, zwiększając pakiet internetowy z 10 GB do 17 GB w kraju, w tym 3,6 GB w UE, dla każdej karty SIM.

Użytkownicy oferty Orange Love dla Firm mogą również kupić smartfony Samsung Galaxy A9 (zobacz nasz test) za 40 zł netto miesięcznie oraz Samsung Galaxy S9 za 43 zł netto miesięcznie (oraz 249 zł na start) w planie Dla Firm z Multipakiem XXL (ceny obowiązują przy umowie na 24 miesiące). Oferujemy także nowości Samsung Galaxy S10, Samsung Galaxy S10+ i Samsung Galaxy S10e, dostępne w kolorze niebieskim tylko w Orange.

Oferta Orange Love dla Firm składa się z minimum dwóch usług mobilnych oraz usługi stacjonarnej. W ramach promocji Orange Love dla Firm klient otrzymuje dwie karty SIM w cenie jednej, już za 28,78 zł netto. W opcji bez telefonu lub z telefonem na raty, każda dodatkowa karta SIM to koszt 25 zł netto. Plan Dla Firm można powiększyć o dodatkowe pakiety: Pakiet XL za 10 zł netto to więcej internetu, czyli aż 27 GB do wykorzystania w kraju, z czego 4,63 GB można wykorzystać w Unii Europejskiej. Z kolei pakiet XXL za 30 zł netto to 27 GB internetu w kraju oraz 6,68 GB do Unii Europejskiej. W zależności od pakietu klient otrzymuje także pulę minut wychodzących do UE, USA i Kanady. W przypadku pakietu XL jest to 250 minut. Dla użytkowników pakietu XXL połączenia z tymi krajami będą bezpłatne. Otrzymają też 200 minut rozmów w roamingu do Polski w wybranych krajach m.in. Chiny, Rosja czy Ukraina.

 

[1] Na podstawie badania Centrum Badań Marketingowych INDICATOR „Monitorowanie pozycji Orange na rynku B2B” badanie przeprowadzone w dniach 27.06-26.07. 2018)

Regulamin promocji Orange Love dla Firm

Regulamin promocji Orange Love dla Firm z telefonem

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński,

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Twitter: @RzecznikOrange

Nasz blog: www.biuroprasowe.orange.pl/blog


Informacje prasowe

Nienawiść i hejt w sieci dotyczy coraz większej liczby nastolatków. Jak z nią skutecznie walczyć?

07 marca 2019
Nienawiść i hejt w sieci dotyczy coraz większej liczby nastolatków. Jak z nią skutecznie walczyć?

Co trzeci nastolatek spotkał się z mową nienawiści, a prawie 9% doświadczyło jej osobiście - wynika z badań EU Kids online 2018, prowadzonych pod kierownictwem prof. UAM Jacka Pyżalskiego w partnerstwie z Fundacją Orange. Mowa nienawiści i agresja stały się poważnym problemem.

Pełny raport z badań zaprezentowano w siedzibie Rzecznika Praw Obywatelskich, przy udziale przedstawicieli Okrągłego Stołu RPO do walki z patotreściami w internecie.

W porównaniu z wynikami poprzedniej edycji badań, realizowanych w 2010 roku, wyraźnie zmieniła się definicja bycia online. Masowe wykorzystanie smartfonów (82,5% badanych korzysta z sieci przez telefony) sprawiło, że granica między byciem w sieci a offline rozmyła się. Dzieci i młodzież mogą być online, jednocześnie czytając książkę lub korzystając z aplikacji działających w tle. Niezwykle ważnym wnioskiem jest fakt, że rodzice, nauczyciele i opiekunowie mają ograniczoną kontrolę nad tym, jak młodzież spędza czas w sieci.

Badania pokazują, że duża część młodzieży nie otrzymuje wsparcia potrzebnego w trudnych sytuacjach. Aż 38% młodych ludzi, którzy doświadczyli czegoś nieprzyjemnego w sieci, nie wskazało żadnej osoby, z którą by o tym rozmawiali.

O przeciwdziałaniu negatywnym sytuacjom w internecie mówi dr Adam Bodnar, Rzecznik Praw Obywatelskich: – Patostreaming, mowa nienawiści i hejt to niektóre ze zjawisk, którym poświęcam szczególną uwagę. Musimy rozmawiać z młodymi o wartościach i uczyć się reagować na przemoc i patologie w internecie. Zaprosiłem do współpracy grono specjalistów, aby Ci, którzy się na internecie znają, wspierali rodziców i wychowawców oraz pomoc społeczną. Chcemy, aby internet stawał się lepszy.

W EU Kids online 2018 dokładnie przyjrzeliśmy się temu, co młodzi ludzie robią w sieci. Dziś mowa nienawiści, z którą spotkała się blisko jedna trzecia badanych, wydaje się szczególnie palącą kwestią. To już kolejne badania, pokazujące jak ważna jest edukacja, uświadamianie i wczesne ostrzeganie przed poważnymi problemami. Jednak ważne, żebyśmy pracując z młodzieżą nie koncentrowali się wyłącznie na ciemnej stronie internetu, a szukali pozytywnych rozwiązań – dodaje prof. Jacek Pyżalski z Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierownik badań.

Z badań wynika także, że cyberprzemoc jest silnie powiązana z agresją w świecie rzeczywistym. Prawie 68% tzw. częstych sprawców przemocy tradycyjnej równie często sięgało po przemoc elektroniczną. Podobnie wygląda sytuacja ofiar. Kiedy ktoś doświadczał agresji twarzą w twarz, był także częściej ofiarą agresji online.

Jako firma dostarczająca usługi telekomunikacyjne mamy duży udział w upowszechnianiu internetu i jego rosnącej obecności w naszym życiu. To narzędzie, które ułatwia wiele codziennych spraw, pozwala być w kontakcie z bliskimi, rozwijać się i uczyć. Chcemy wspierać dobrą stronę internetu, pomagać zwalczać zjawiska niebezpieczne, które w sieci niestety łatwo się rozprzestrzeniają. Stąd nasze zaangażowanie w Okrągły Stół Rzecznika Praw Obywatelskich do walki z patotreściami w internecie, ale też wiele innych działań, które mają na celu budowanie kultury dialogu, szacunku do drugiego człowieka – zarówno w sieci, jak i offline – mówi Witold Drożdż, członek zarządu ds. Strategii i Spraw Korporacyjnych Orange Polska.

Bezpieczeństwem w sieci i troską o dobry internet zajmuje się Fundacja Orange, jedyna fundacja firmowa wśród telekomów w Polsce. Prowadzi autorskie programy dla uczniów, pokazując m.in. jak poruszać się w sieci, by nie krzywdzić innych i jednocześnie zadbać o własne bezpieczeństwo.

Z polskiej edycji badań EU Kids online 2018 wynika, że większość dzieci i młodzieży wykorzystuje sieć do przeglądania portali społecznościowych (prawie ¾ osób w wieku 9-17 lat ma własne konto, a wśród 9-10 latków niemal połowa), komunikacji, gier, słuchania muzyki i oglądania filmów. Zaledwie co dziesiąty ma za sobą próbę twórczego wykorzystania narzędzi online. Jedynie 31% twierdzi, że potrafi zweryfikować wiarygodność znalezionej w sieci informacji.

Wyniki badań ugruntowują nasze przekonanie o potrzebie permanentnej cyfrowej edukacji, którą prowadzimy od lat. W tym roku głośno opowiemy o potrzebie stworzenia wspólnoty młodych ludzi, którzy chcą zawalczyć o lepszy internet i sprzeciwiają się hejtowi. W pierwszy dzień wiosny ruszy kampania, w której pokażemy, że po lepszej stronie sieci jest więcej osób – dodaje Ewa Krupa, prezes Fundacji Orange.

Wnioski z badania EU Kids Online wskazują też na potrzebę dalszej edukacji medialnej skierowanej do rodziców, opiekunów i nauczycieli. Ponad 40% nastolatków nigdy lub prawie nigdy nie otrzymało od rodziców porady o tym, jak bezpiecznie korzystać z internetu. Ponad 60% nigdy lub prawie nigdy nie otrzymało pomocy od nauczyciela po napotkaniu niepokojącej treści w internecie.

Nowym zjawiskiem - po raz pierwszy ujętym w badaniu - jest zamieszczanie przez rodziców w sieci zdjęć, filmów czy komentarzy na temat swoich dzieci bez ich wiedzy i zgody, tzw. sharenting. Około połowa nastolatków, którzy znaleźli się w takiej sytuacji, doświadcza w związku z tym negatywnych emocji i nieprzyjemnych komentarzy ze strony innych internautów.

Pełen raport jest dostępny na stronie www.fundacja.orange.pl. Badania były przeprowadzone w 2018 roku na reprezentatywnej grupie dzieci i młodzieży w wieku 9-17 lat, 1249 uczniach z 90 szkół. Kwestionariusz był wspólny dla wszystkich europejskich krajów biorących udział w badaniach. Polska część badań EU Kids Online 2018 została zrealizowana przez zespół badawczy pod kierunkiem prof. Uniwersytetu Adama Mickiewicza dr hab. Jacka Pyżalskiego wraz z mgr Aldoną Zdrodowską (Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy), dr Katarzyną Abramczuk (OPI PIB) oraz dr. Łukaszem Tomczykiem (Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie) w partnerstwie z Fundacją Orange. Jest to druga edycja EU Kids online w Polsce, pierwszą przeprowadzono w 2010.

Dodatkowe informacje dla mediów:

Bartłomiej Kuczyński, Fundacja Orange

e-mail: bartlomiej.kuczynski@orange.com

tel. +48 518 278 522

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Twitter: @RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

 

Mediateka


Informacje prasowe

The Raconteurs i Quebonafide na Orange Warsaw Festival 2019

06 marca 2019
The Raconteurs i Quebonafide na Orange Warsaw Festival 2019

Poszerzamy skład Orange Warsaw Festival 2019. Do line-upu dołączają The Raconteurs, jeden z najbardziej wyczekiwanych rockowych zespołów tej dekady oraz Quebonafide, jedna z czołowych postaci współczesnego, polskiego hip-hopu, dla którego będzie to jedyny koncert na letnich festiwalach w tym roku.

THE RACONTEURS

Kiedy pod koniec ubiegłego roku, 10 lat od wydania ich ostatniego albumu "Consolers of the Lonely", The Raconteurs zaprezentowali dwa nowe kawałki "Sunday Driver" i "Now That You're Gone, fani wstrzymali oddech, wyczekując kolejnych wiadomości z obozu amerykańskiej formacji. Niedługo potem pojawiły się zapowiedzi nowego albumu i trasy koncertowej. Dziś możemy ogłosić - The Raconteurs dołączają do line-upu Orange Warsaw Festival 2019!

Pomysł na zespół narodził się blisko 15 lat temu. Dwóch dobrych kumpli - Jack White (legendarny frontman The White Stripes) oraz Brendan Benson napisali wtedy wspólnie piosenkę, która z czasem, po dołączeniu Jacka Lawrence'a i Patricka Keelera, miała stać się pierwszym singlem ich nowego zespołu. Mowa oczywiście o “Steady As She Goes” jednym z największych rockowych przebojów 2006 roku, z debiutanckiego albumu “Broken Boy Soldiers”. W 2008 roku grupa wydała drugi album "Consolers of the Lonely”, który okazał się nie mniejszym sukcesem, przynosząc The Raconteurs m.in. ich pierwszą statuetkę Grammy. Po trasie koncertowej obejmującej występy na kilku kontynentach, panowie postanowili zrobić sobie przerwę. Jak się okazało, na wznowienie działalności słuchacze musieli czekać pełną dekadę. Jednak najnowsza muzyka zespołu pokazuje, że warto było tyle czekać!

QUEBONAFIDE

Quebonafide to pochodzący z Ciechanowa raper oraz założyciel wytwórni płytowej QueQuality, ze świeżym spojrzeniem na rap, niekonwencjonalnym i często eksperymentalnym flow, dopracowaną techniką rymowania, a wszystko to z zachowaniem refleksyjności tekstów. Te cechy połączył już na 'Ezoteryce' – debiutanckim albumie, który pokrył się złotem w pre-orderze, a po kilku miesiącach osiągnął status platynowej płyty. Po wydaniu 'Ezoteryki' Quebonafide wraz z ekipą zagrali blisko 200 koncertów w Polsce i za granicą. Widowiskowe i energetyczne show to do dziś wizytówka rapera.

Inspiracją do kolejnych nagrań stały się dalekie podróże, m.in. do Japonii, RPA, Meksyku, Tajlandii, Islandii, USA czy Australii. Efektem przemyśleń i podróżniczych doświadczeń jest album 'Egzotyka' (2017), który jeszcze przed premierą osiągnął status platynowej płyty. W ostatnim okresie prac nad 'Egzotyką' Quebonafide przygotował dwa projekty w formie EP, oraz DVD ze wszystkimi teledyskami do płyty, jako podziękowanie i prezent dla fanów zamawiających album w pre-orderze. 'Egzotyka' została najlepiej sprzedającym się polskim albumem w 2017 roku według oficjalnej listy sprzedaży OliS.

W kwietniu 2018 roku Quebonafide, razem z Taco Hemingway'em, jako duet Taconafide, wydali album 'Soma 0,5 mg'. Projekt został zwieńczony trasą koncertową obejmującą 7 największych miast Polski. Wydarzenia muzyczne były bezprecedensowe w swojej skali. Album w ciągu kilku tygodniu pokrył się potrójną platyną.

REGULAR TICKETS dostępne od 13.02.2019 do 21.05.2019 lub do wyczerpania puli biletów

Karnet 2 dni - 419 zł

Karnet 2 dni N (dla osób z niepełnosprawnością) - 419 zł

Karnet 2 dni z 15% rabatem dla Klientów Orange - 356 zł

Karnet 2 dni N (dla osób z niepełnosprawnością) z 15% rabatem dla klientów Orange - 356 zł

Karnet 2 dni ze zniżką dla dzieci - 209 zł

 

Bilet jednodniowy - 259 zł

Bilet jednodniowy N (dla osób z niepełnosprawnością) - 259 zł

Bilet jednodniowy z 15% rabatem dla Klientów Orange - 220 zł

Bilet jednodniowy N (dla osób z niepełnosprawnością) z 15% rabatem dla klientów Orange -220 zł

Bilet jednodniowy ze zniżką dla dzieci - 129 zł

Pakiet łączony: karnet Orange Warsaw Festival + karnet Open’er Festival - 945 zł

Więcej szczegółów na www.orangewarsawfestival.pl

Zdjęcia do pobrania z Mediateki.

Scroll to Top