Informacje prasowe

Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

03 kwietnia 2012
Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.

Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przeprowadzkowy, zabierają też ze sobą postaci znane z wcześniejszych reklam: Panią Piloto, Laptopo i Telefono, mysz oraz owcę Dolores. W świecie Orange są witani przez minutki i esemski. Spot w wersji 30 i 45 sekundowej jest emitowany w telewizji  (TVP, Polsat, TVN, tematyczne kanały AtMedia, tematyczne kanały TVN, tematyczne kanały Polsatu, TVP Info) oraz w Internecie.

W kampanii radiowej Rozum udaje się do wróżki, która każe mu kierować się w stronę pomarańczowego światła. Kampania jest również obecna w prasie – advertoriale wzorowane na wywiady z Sercem i Rozum i kampania billboardowa. Towarzyszą jej działania ambientowe, virale głosowe zamieszane na YT, ogłoszenia (Serce i Rozum proszą o pomoc w przeprowadzce), oraz ciężarówki przeprowadzkowe i taksówki z kartonem przeprowadzkowym na dachu z informacją „śmigamy do Orange”.

Kampania jest również komunikowana w mediach społecznościowych, na blogu firmowym Orange-TP, na YouTube i Facebooku. Wraz z rozpoczęciem kampanii wprowadzony również został nowy wygląd fanpage'a Serca i Rozumu (przejście na Timeline).

Kreację komunikacji ATLowej przygotowała agencja Publicis, wyprodukował ją FilmIt, za postprodukcję odpowiadał Platige Image, a media zakupił dom mediowy MEC. Za działania niestandardowe odpowiada agencja ArtGrapgh, a za komunikację w internecie i mediach społecznościowych agencja interaktywna LemonSky (dawniej ADV).


Informacje prasowe

Weekend z Orange – Poczta głosowa z zabawnym powitaniem

30 marca 2012
Weekend z Orange – Poczta głosowa z zabawnym powitaniem

W marcowej edycji Weekendów z Orange będzie można bezpłatnie przetestować humorystyczne powitania poczty głosowej w telefonie komórkowym. Do wyboru jest 10 powitań, które można aktywować w czasie najbliższego Weekendu z Orange a jednego z nich używać całkowicie za darmo przez 12 miesięcy.

Weekendy z Orange to specjalna oferta promocyjna, dzięki której można bezpłatnie i bez zobowiązań poznawać i testować wybrane usługi. Oferta jest dostępna w każdy ostatni weekend miesiąca. Może z niej skorzystać każdy pełnoletni klient posiadający aktywną kartę SIM w sieci Orange.

W marcu, klienci mogą przetestować usługi poczty głosowej z 10 powitaniami do wyboru, które będą dostępne bezpłatnie od godziny 20.00 w piątek, 30 marca do godz. 23.59 w niedzielę, 1 kwietnia. Aby je włączyć wystarczy wysłać bezpłatny SMS pod numer 80200, wpisując w treści literę odpowiadającą powitaniu, które chce się aktywować:

1. "Kuchnia” – SMS o treści: A

2.  "Telefon w zasięgu” - SMS o treści: P

3.  "Telefon w szatni” - SMS o treści: C

4. ”Kobieca torebka” - SMS o treści: D

5. ”Lece” - SMS o treści: E

6. ”Cudza kieszeń” - SMS o treści: F

7. Gwiazda”  - SMS o treści: G

8. ”Nie mogę rozmawiać” - SMS o treści: H

9. ”Nie dobiegłam” - SMS o treści: J

10. ”Winda” - SMS o treści: I

W czasie trwania promocji można włączać dowolną liczbę powitań. Aktywne pozostaje powitanie włączone jako ostatnie. Będzie można używać go bezpłatnie przez 12 miesięcy od chwili aktywacji. Powitanie można wyłączyć lub zmienić korzystając z opcji dostępnych w poczcie głosowej Orange.

Szczegóły oraz regulamin usługi są dostępne na stronie www.orange.pl/weekendyzorange


Informacje prasowe

Orange stanie się główną marką handlową TP

29 marca 2012
Orange stanie się główną marką handlową TP

Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął dziś decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. Oznacza to, że do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP. Rebranding nie oznacza połączenia Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel, które nadal pozostaną osobnymi spółkami.

Rynek telekomunikacyjny zmierza w kierunku konwergencji usług stacjonarnych i mobilnych oraz koncentracji wokół silnych marek. Dlatego silna, innowacyjna marka jaką jest Orange przełoży się na poprawę percepcji usług stacjonarnych TP, pozwoli również zaoferować klientom nowoczesne rozwiązania łączące technologie stacjonarne i mobilne. Zmiana marki zapewni też odświeżenie wizerunku TP, która zyska dostęp do większej liczby innowacyjnych rozwiązań z Grupy FT. Będzie to oznaczać konkretne korzyści dla klientów i może pozytywnie wpłynąć na poprawę wskaźników finansowych Telekomunikacji Polskiej.

Marka Orange powstała w kwietniu 1994 roku w Wielkiej Brytanii. W Polsce jest obecna od września 2005 roku. To jedna z wiodących marek telekomunikacyjnych na świecie. W 2011 roku z usług Orange korzystało 216 mln klientów na pięciu kontynentach. Jest uważana za jedną z najbardziej innowacyjnych marek i posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności. W 2011 roku jej wartość została oszacowana na 17,6 mld USD.

Zgodnie z umową z 24 lipca 2008 roku między Telekomunikacją Polską, France Telecom oraz Orange Brand Services Limited, właścicielem marki, spółka ta będzie uczestniczyć w procesie rebrandingu TP, w szczególności ponosząc 100% kosztów z nim związanych.

Opłata licencyjna za korzystanie przez TP ze znaku towarowego Orange będzie wynosić 1,6% przychodów osiągniętych ze sprzedaży usług i produktów oznaczonych tą marką. W segmencie stacjonarnej telefonii głosowej, obejmującym klientów indywidualnych opłata licencyjna została - z uwagi na warunki rynkowe - zredukowana i ograniczy się do kilkunastu milionów złotych rocznie. Usługi hurtowe świadczone przez TP również zostaną objęte marką Orange, jednakże nie będzie od nich pobierana żadna opłata licencyjna.

Niezależnej oceny umowy licencyjnej dokonała firma PwC (wcześniej PricewaterhouseCoopers), wydając opinię, że z finansowego punktu widzenia warunki umowy są godziwe dla Telekomunikacji Polskiej.

Scroll to Top