Informacje prasowe

Wielki Mecz Orange z Trofeum Euro 2012™

05 grudnia 2011
Wielki Mecz Orange z Trofeum Euro 2012™

W niedzielę, 11 grudnia rozegrany zostanie Wielki Mecz Orange na rzecz dzieci z Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło”. Prowadzona przez trenera Franciszka Smudę drużyna Orange i Przyjaciele zmierzy się z Reprezentacją Dziennikarzy Polskich. Na zwycięzców czeka czekoladowa replika Trofeum EURO 2012™ ufundowana przez markę E. Wedel – partnera meczu.

Piłkarskie emocje, sportowe wyzwania i radosny, dziecięcy śmiech – tego na pewno nie zabraknie na Wielkim Meczu Orange, który 11 grudnia, o godzinie 12:00 odbędzie się w warszawskiej Hali Sportowej „Koło”. Drużyna Orange i Przyjaciele prowadzona przez Franciszka Smudę, trenera reprezentacji Polski w piłce nożnej, już po raz siódmy zmierzy się z Reprezentacją Dziennikarzy Polskich.

Spotkanie zapowiada się niezwykle ciekawie. Swój udział w rozgrywce potwierdzili m.in.: Tomasz Jodłowiec, reprezentant Polski i zawodnik Polonii Warszawa, Dušan Kuciak, bramkarz Legii Warszawa oraz Radosław Majdan, były bramkarz reprezentacji Polski. Mecz będzie sędziował Michał Listkiewicz, były Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Dla dzieci z Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło”, dla których rozgrywany jest mecz, przewidziano wiele atrakcji, m.in. spotkanie ze Świętym Mikołajem, warsztaty z żonglowania piłką nożną, gry elektroniczne oraz bungee run.

Bilans dotychczasowych rozgrywek z Reprezentacją Dziennikarzy Polskich jest korzystny dla drużyny Orange i Przyjaciele. Dwa pierwsze mecze zakończyły się remisem, cztery kolejne zwycięstwem „pomarańczowych”.


Informacje prasowe

Zaangażowanie w ochronę dzieci potwierdza społecznie odpowiedzialną postawę Orange

01 grudnia 2011
Zaangażowanie w ochronę dzieci potwierdza społecznie odpowiedzialną postawę Orange

Grupa France Telecom-Orange przyłączyła się do inicjatywy „Lepszy Internet dla dzieci”, zapoczątkowanej przez Neelie Kroes, komisarz Komisji Europejskiej ds. Agendy Cyfrowej. Grupa zamierza odegrać w niej ważną i aktywną rolę oraz zachęcać do podejmowania działań w całej Europie.

W czasach ogromnej popularności urządzeń cyfrowych z dostępem do sieci ochrona najmłodszych przed negatywnymi skutkami korzystania z Internetu staje się kluczowym problemem społecznym.

Według badania przeprowadzonego przez Instytut Bezpieczeństwa Internetowego Rodziny (Family Online Safety Institute), 40% młodzieży w wieku od 8 do 17 lat codziennie wchodzi na strony portali społecznościowych. Natomiast europejskie badanie „Dzieci UE w Internecie” (EU Kids Online) szacuje, że 93% młodzieży w wieku od 9 do 16 lat, przynajmniej raz w tygodniu spędza czas w sieci.

Promowanie bezpiecznego i odpowiedzialnego korzystania z oferowanych usług internetowych to jeden z ośmiu priorytetów społecznej odpowiedzialności France Telecom–Orange. To ważne wyzwanie dla całej Grupy, związane z zaspokojeniem potrzeb konsumentów, opinii publicznej, związków oraz ustawodawców.

W ciągu ostatnich kilku lat Grupa France Telecom-Orange dążyła do opracowania aktywnej polityki bezpieczeństwa dzieci, realizowanej poprzez inicjatywy edukacyjne i kampanie społeczne. Korporacja dostarczała także narzędzi umożliwiających chroniony dostęp do treści online.

Ta inicjatywa to doskonały sposób na mobilizację wszystkich najważniejszych graczy branży teleinformatycznej oraz ułatwienie rozwoju spójnych rozwiązań, które spełnią oczekiwania społeczeństwa. Ponadto to doskonała okazja dla Orange do podzielenia się naszymi dotychczasowymi doświadczeniami z działań na rzecz dzieci i rodzin” — powiedział Stéphane Richard Prezes i CEO Grupy France-Telecom-Orange.

Więcej informacji na temat polityki ochrony dzieci w Internecie można znaleźć tutaj.

* * *

Kontakt dla mediów:

Sylvie Duho, +33 1 44 44 93 93, sylvie.duho@orange.com


Informacje prasowe

Wyróżnienie dla raportu CSR Grupy TP

01 grudnia 2011
Wyróżnienie dla raportu CSR Grupy TP

Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP otrzymał wyróżnienie w konkursie Raporty Społeczne 2011 organizowanym przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers. Raport doceniono przede wszystkim za kompleksowe podejście do dialogu z interesariuszami.

- Raport powstał w oparciu o szerokie konsultacje społeczne, odpowiadamy w nim na konkretne wyzwania, które stawiają przed nami interesariusze. Staraliśmy się uwzględnić w nim głos naszych partnerów społecznych i pracowników. Cieszymy się, że takie podejście do odpowiedzialnego biznesu zostało docenione - powiedział Tomasz Nowakowski, Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Korporacyjnych.

Najnowszy Raport CSR Grupy TP obejmuje działalność firmy za ostatnie 4 lata. Został sporządzony pod kątem wyzwań społecznych, jakie stoją przed operatorem telekomunikacyjnym – są to przede wszystkim walka z wykluczeniem cyfrowym, bezpieczeństwo korzystania z nowych technologii oraz minimalizowanie wpływu działalności firmy na środowisko naturalne. Raport przygotowano w oparciu o międzynarodowe standardy GRI, został także zweryfikowany przez niezależnego audytora.

Grupa TP jest jedną z kilkunastu firm w Polsce, które raportują swoje działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu i jako pierwsza w Polsce w 2006 roku wydała raport CSR zgodny z międzynarodowymi standardami GRI. Jest także notowana w giełdowym indeksie odpowiedzialnych firm -  Respect Index.

Celem konkursu „Raporty Społeczne” jest wyróżnienie przedsiębiorstw, które nie tylko prowadzą działalność z uwzględnieniem interesów społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w tym obszarze. W tym roku konkurs odbył się już po raz piąty.

 

Raport społeczny Grupy TP 2007-2010 jest dostępny na stronie www.tp.pl

Scroll to Top