Informacje prasowe

Wirtualne wizytówki – nioovo dla klientów Orange

18 stycznia 2011

Wirtualne wizytówki – nioovo dla klientów Orange

Klienci Orange jako pierwsi na świecie mogą skorzystać z nioovo – globalnego systemu wirtualnych wizytówek ułatwiających utrzymywanie zawsze aktualnych kontaktów ze znajomymi, współpracownikami i partnerami biznesowymi. Korzystając ze specjalnej oferty, będą mogli dożywotnio używać swoich wizytówek za darmo a wybierając profil Premium zapłacą tylko raz i to z blisko 50-procentowym rabatem.

nioovo to nowy globalny standard wymiany danych kontaktowych, który uwalnia użytkowników od wpisywania danych z papierowych wizytówek do programów pocztowych i telefonu. Pozwala na przechowywanie pobranych wizytówek w jednym miejscu i odtworzenie ich w każdej chwili, z każdego miejsca, w którym jest dostęp do internetu. Dzięki temu w razie utraty lub zmiany komputera albo telefonu nie trzeba szukać i odtwarzać ręcznie swoich kontaktów – można je łatwo i szybko pobrać z serwera nioovo.

Użytkownik ma do wyboru profile podstawowe – bezpłatne: BasicFree, PersonalFree i BusinessFree oraz rozszerzone: PersonalPremium w cenie 9,99 zł (z VAT) oraz BusinessPremium w cenie 19,99 zł (z VAT). Za profil Premium płaci się tylko raz, niezależnie od czasu jego użytkowania. Klienci Orange, którzy zdecydują się na wybór profilu rozszerzonego i dokonają płatności SMS-em, otrzymają profile rozszerzone niższej cenie odpowiednio 6,15 zł i 11,07 zł (z VAT). Zakupu można dokonać za pomocą SMS-a o treści nioovo, wysłanego pod numer 75101 – dla PersonalPremium lub 79009, dla BusinessPremium. Promocja jest ważna do 31.12.2011 r.

Korzystanie z konta nioovo jest łatwe i wygodne. Wystarczy zarejestrować się na www.nioovo.com, wybrać rodzaj profilu i uzupełnić w nim dane, które chce się udostępnić w wizytówce. Po jej utworzeniu system wygeneruje linki oraz fotokod, zawierające adres wirtualnej wizytówki. Można je przesłać znajomym i partnerom a także umieścić w stopce e-maila, na forach internetowych czy stronie www – wszędzie tam, gdzie chce się udostępnić swoje dane kontaktowe. Osoba, która otrzyma link użytkownika nioovo, za pomocą kilku kliknięć pobierze je do własnego programu pocztowego lub na telefon.

Dane kontaktowe kolekcjonowane na nioovo są zawsze aktualne. Jeśli osoba korzystająca z nioovo zmieni swoje dane, znajomi którzy pobrali je z nioovo zostaną o tym natychmiast poinformowani i będą mogli szybko zaktualizować zapisany wcześniej kontakt.

System pozwala na stworzenie wirtualnej wizytówki zawierającej min:

  • Imię i nazwisko
  • Numery telefonów
  • Adresy mailowe
  • Adresy stron www
  • Datę urodzin
  • Adres
  • Zdjęcie

Poza imieniem i nazwiskiem oraz co najmniej jednym numerem telefonu lub adresem email –podaniepozostałych danych jest dobrowolne.

Więcej na ten temat na stronie www.nioovo.pl

Udostępnij: Wirtualne wizytówki – nioovo dla klientów Orange

Informacje prasowe

Zmiana w Zarządzie TP

14 stycznia 2011

Zmiana w Zarządzie TP

14 stycznia Roland Dubois, zbliżając się do końca swojej 3-letniej kadencji Członka Zarządu TP ds. Finansów,  zdecydował się na rezygnację ze stanowiska.

Od 17 stycznia jego obowiązki przejmie Jacques de Galzain  – Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Finansów,  który od ponad roku pełni funkcję Członka  Zarządu PTK ds. Finansów oraz Dyrektora Grupy TP ds. Rachunkowości.

„Dziękuję Rolandowi za jego pracę w Zarządzie, duże zaangażowanie i znaczący wkład w rozwój Grupy TP. Życzę wielu nowych wyzwań i sukcesów.  Jednocześnie gratuluję Jacques’owi powołania na nową funkcję i życzę powodzenia”  – powiedział Maciej Witucki, Prezes Grupy TP

Udostępnij: Zmiana w Zarządzie TP

Informacje prasowe

Stanowisko TP w sprawie złożenia przez DPTG dokumentacji do Trybunału Arbitrażowego dotyczącej drugiej fazy sporu (2004-09)

14 stycznia 2011

Stanowisko TP w sprawie złożenia przez DPTG dokumentacji do Trybunału Arbitrażowego dotyczącej drugiej fazy sporu (2004-09)

Spodziewaliśmy się, że firma DPTG wystąpi z roszczeniami dotyczącymi drugiej fazy arbitrażu i od dawna prowadzimy przygotowania prawne w tej sprawie. Kwota w przybliżeniu 1,2 mld złotych za lata 2004-09 nie znajduje poparcia w żadnych faktach. Co więcej, stoi ona w sprzeczności nawet z wcześniejszymi deklaracjami strony duńskiej, która 6 września 2010 roku poinformowała, że w oparciu o decyzję wydaną przez arbitrów w pierwszej fazie, jej żądania dotyczące drugiej fazy wyniosą około 500 mln zł. Tymczasem jesteśmy świadkami powtórzenia sytuacji z pierwszej części arbitrażu – bezpodstawnej eskalacji żądań składanych w sądzie arbitrażowym.

Niezrozumiały jest dla nas także fakt złożenia dokumentów do arbitrażu w momencie, gdy pierwsza decyzja arbitrów czeka na rozpatrzenie przez dwa sądy. TP wykorzystała bowiem przysługujące jej środki odwoławcze i złożyła pozew o unieważnienie decyzji arbitrów do sądu w Austrii. Jednocześnie 9 marca odbędzie się rozprawa w sądzie polskim o nadanie wykonalności decyzji. arZdaniem ekspertów prawnych, już sam fakt toczenia się sprawy w sądzie austriackim może być wystarczający do wstrzymania działań sądu polskiego.

Warto też pamiętać o szerszym kontekście historii. W roku 1991 strona duńska otrzymała od naszego poprzednika prawnego – przedsiębiorstwa państwowego Polska Poczta, Telegraf i Telefon, równowartość 13 mln euro na wybudowanie światłowodu. Brakujące 17 mln euro stanowiące równowartość inwestycji DPTG miało zostać spłacone przez TP SA w ratach. Tymczasem łączne roszczenia z tego tytułu – opierając się o wyliczenia DPTG złożone w dwóch fazach arbitrażu – sięgnęły 1,5 mld euro, a więc pięćdziesiąt razy więcej niż kwota zainwestowana.

Udostępnij: Stanowisko TP w sprawie złożenia przez DPTG dokumentacji do Trybunału Arbitrażowego dotyczącej drugiej fazy sporu (2004-09)

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej