Informacje prasowe

Z TP taniej na wakacjach

03 lipca 2009
Z TP taniej na wakacjach

Telekomunikacja Polska przygotowała na lato propozycje dla klientów, którzy wyjeżdżają na wakacje. Poland Direct, neofon czy karta telefoniczna pozwoli podczas wyjazdu tanio skontaktować się z bliskimi.

Na wakacje na drugim końcu świata można zabrać ze sobą numer stacjonarny. Neofon pozwala na bardzo tanie rozmowy (do 200 tys. klientów VoIP w TP bez opłat, na telefon stacjonarny 12 gr/min a na komórkę w Orange, Plus i Era 0,32gr/min) z bliskimi w Polsce. Rozmowy są rozliczane sekundowo, a TP nie pobiera opłat za rozpoczęcie połączenia. Wystarczy w salonie TP kupić za 5 zł starter neofonu na kartę, by otrzymać numer telefoniczny ważny 90 dni od aktywacji. Następnie zainstalować w laptopie komunikator lub skonfigurować telefon komórkowy i podłączyć się do Internetu w dowolnym miejscu na świecie. Dzięki temu możemy dzwonić, a ponadto jesteśmy osiągalni pod polskim numerem w dowolnym miejscu na ziemi.

Znakomitą pomocą w nagłej sytuacji jest usługa poland direct. Pozwala ona na rozmowę z zagranicy na koszt osoby, do której chcemy zadzwonić w Polsce. By to zrobić wystarczy wybrać specjalny numer łączący z telefonistką w Polsce, która skontaktuje nas ze wskazaną osobą. Osoba odbierająca taką rozmowę płaci za czas jej trwania (co do sekundy) według taryfy z Polski do danego kraju oraz dodatkowo 1,22 zł z VAT za realizację połączenia. Informacja o numerach dostępowych z zagranicy dostępna jest na www.tp.pl/pd oraz pod numerem 19423.

Sieć 44 tys. automatów telefonicznych w czasie wakacji jest praktycznym uzupełnieniem dla telefonii stacjonarnej i komórkowej. W górskim schronisku czy na bałtyckiej plaży daje turystom możliwość kontaktu z rodziną i znajomymi. Kupując promocyjną kartę z 30 impulsami za 15 zł klient dostaje 10 dodatkowych impulsów, a w przypadku karty 60-impulsowej za 24 zł TP funduje 20 dodatkowych. Przydatną usługą, zwłaszcza dla dzieci na koloniach, jest możliwość przesłania SMS-a z żółtego automatu telefonicznego eXanto. Można też skorzystać z bardzo wygodnej usługi połączenia na koszt odbiorcy. Wystarczy wybrać numer 19 2222 i podać numer osoby, z którą chcemy rozmawiać.

Szczegółowe informacje na temat wszystkich ofert znajdują się na www.tp.pl.


Informacje prasowe

TP najwyżej ocenionym dostawcą Internetu

02 lipca 2009
TP najwyżej ocenionym dostawcą Internetu

Telekomunikacja Polska uzyskała najwyższe noty w badaniach firmy International Service Check, które objęły 19 polskich dostawców szerokopasmowego Internetu. Badania przeprowadzono metodą Mystery Shopping (tajemniczy klient). Klienci biorący w nich udział odwiedzali punkty sprzedaży poszczególnych firm oceniając m.in. kompetencje pracowników, jakość obsługi oraz umiejętność budowania lojalności.

Poszczególne placówki były oceniane w skali 0-100 proc. Najwyższe oceny wśród operatorów/sieci sprzedaży uzyskała Telekomunikacja Polska (94 proc.), kolejne miejsca zajęły: UPC (91,1 proc.) i T1 – partner sieci Plus (88,9 proc.).

Odwiedzając salony sprzedaży ankieterzy International Service Check zwracali uwagę na:

  • obsługę, czyli m.in. atmosferę rozmowy, życzliwość, kompetencje pracowników i ich wiedzę na temat oferty,
  • budowanie lojalności klienta i przywiązania do marki np. poprzez zaproszenie do ponownej wizyty, wręczenie wizytówki, czy przekazanie dodatkowych informacji o aktualnych promocjach
  • wygląd placówki, czyli czystość i porządek, a także schludny wygląd personelu oraz aktywne zachowanie pracowników

W trakcie badania klienci odwiedzili w sumie 57 punktów sprzedaży – zarówno firm o zasięgu ogólnopolskim jak i operatorów lokalnych, poszukując najlepszej, indywidualnie dopasowanej oferty Internetu stacjonarnego lub mobilnego.

International Service Check to firma zajmująca się badawcza badaniem jakości obsługi klienta, działająca w Polsce od 2005 roku. Wykorzystując metodę Mystery Shopping, kilka razy w roku przeprowadza bezpłatne niekomercyjne badania jakości obsługi w najpopularniejszych konsumenckich branżach.


Informacje prasowe

Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie podpisane

02 lipca 2009
Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie podpisane

"Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w internecie", zainicjowane przez Grupę TP, ma już pierwszych 11 sygnatariuszy, wśród nich dostawcy Internetu, portale internetowe oraz organizacje pozarządowe zajmujące się problematyką bezpieczeństwa dzieci w sieci. Inicjatywę poparł również Urząd Komunikacji Elektronicznej. Dokument opracowano pod patronatem Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania Elżbiety Radziszewskiej.

„Zapewnienie dzieciom korzystającym z Internetu bezpieczeństwa, uchronienie ich przed nieodpowiednimi dla nich treściami, to dziś ogromne wyzwanie. Uważam, że tylko poprzez wspólne działania jesteśmy w stanie to bezpieczeństwo im zapewnić. Dlatego dziękuję wszystkim sygnatariuszom i gorąco zachęcam kolejne firmy i instytucje, by się do tej inicjatywy przyłączyły” – powiedziała Elżbieta Radziszewska, Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania.

Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie podpisało do tej pory 11 firm

i instytucji: Telekomunikacja Polska, PTK Centertel, Wirtualna Polska, Fundacja Orange, Interia.pl, Fundacja Dzieci Niczyje (Helpline.org.pl), Kidprotect.pl, NASK (Dyżurnet.pl), Polskie Badania Internetu (PBI), ArcaBit oraz Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) zrzeszająca 151 firm.

„Występując z pomysłem „Porozumienia”, wyszliśmy z założenia, że działania naszej i innych firm, prowadzone oddzielnie, to zbyt mało w stosunku do potrzeb i do tego, co możemy osiągnąć działając wspólnie. Wierzę – także jako rodzic – że ten projekt będzie się rozwijał i gromadził wokół idei bezpiecznego Internetu kolejne firmy i instytucje. Bezpieczeństwo dzieci to jeden z tematów, w którym powinniśmy znaleźć wspólny język, nawet, jeśli w innych kwestiach mamy różne zdania” – wyjaśnił Maciej Witucki, Prezes Telekomunikacji Polskiej.

Porozumienie, które zainicjowała Grupa TP, to dobrowolny wkład wszystkich sygnatariuszy w zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa w Internecie - zwłaszcza w zwalczanie nielegalnych treści internetowych, takich jak nielegalna pornografia czy nawoływanie do nienawiści. Podpisując Porozumienie zobowiązali się m.in. do podejmowania indywidualnych i wspólnych działań komunikacyjnych i edukacyjnych, wypracowania i stosowania podobnych procedur postępowania wobec nielegalnych treści oraz zaangażowania w międzynarodowe inicjatywy dotyczące bezpieczeństwa dzieci w mediach elektronicznych.

Porozumienie zostało zaprezentowane dziś podczas konferencji prasowej, w której wzięli udział: sekretarz stanu w KPRM, Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania Elżbieta Radziszewska, Prezes UKE Anna Streżyńska, Prezes Telekomunikacji Polskiej Maciej Witucki oraz szefowie zarządów instytucji i firm - sygnatariuszy porozumienia.

Scroll to Top