Informacje prasowe

Złote Anteny dla Grupy TP

19 marca 2009

Złote Anteny dla Grupy TP

Podczas wczorajszej Gali Złotych Anten „Świata Telekomunikacji”, pakiet neostrada tp z telewizją otrzymał nagrodę jako usługa roku, a w kategorii „rozwiązanie stacjonarne” produktem 2009 roku został kanał telewizyjny Orange sport. Wyróżnienie w kategorii „Menedżer roku” otrzymała Grażyna Piotrowska – Oliwa, prezes PTK Centertel. Złote Anteny to branżowe nagrody przyznawane za osiągnięcia w telekomunikacji i mediach. Kapitułę konkursu tworzą niezależni eksperci oraz przedstawiciele wydawcy i redakcji.

Dzięki wprowadzeniu pakietu „neostrada tp z telewizją” oraz satelitarnej transmisji sygnału w ciągu trzech ostatnich miesięcy 2008 roku Telekomunikacja Polska podwoiła ilość klientów korzystających z usług telewizyjnych – z 57 tys. do 113 tys.

W bardzo korzystnej cenie (przy umowie na 2 lata telewizja w cenie neostrady) klienci otrzymują dostęp do ponad 30 popularnych programów telewizyjnych oraz szybki internet w prędkości: 512 kb/s, 1 Mb/s lub 2 Mb/s. Aby zapewnić dostęp do tej oferty klientom w całej Polsce, TP oferuje telewizję w 2 technologiach: satelitarnej lub za pośrednictwem linii telefonicznej (IPTV).

W sierpniu 2008 roku Telekomunikacja Polska uruchomiła swój pierwszy kanał telewizyjny Orange Sport. Jako jedyny na rynku Orange sport nadaje wszystkie mecze piłkarskiej Ekstraklasy, w tym aż 6 spotkań z każdej kolejki na żywo.

Kanał nadaje także turnieje tenisowe WTA, koszykarską ligę NBA, francuską i portugalską ligę piłkarską, szwedzką ligę żużlową oraz programy autorskie. Wybrane pozycje programowe Orange sport można zobaczyć również na www.orangesport.pl oraz w telefonie komórkowym wap.orange.pl.

Złote Anteny „Świata Telekomunikacji” to branżowe nagrody przyznawane menedżerom, firmom oraz usługom oferującym innowacyjne i atrakcyjne ekonomicznie rozwiązania w dziedzinie telekomunikacji i mediów. W tym roku przyznano je już po raz jedenasty.

Udostępnij: Złote Anteny dla Grupy TP

Informacje prasowe

„To nie tak jak myślisz, kotku” – pierwszy film fabularny w komórce

17 marca 2009

„To nie tak jak myślisz, kotku” – pierwszy film fabularny w komórce

W telewizji Orange jest od dziś dostępna polska komedia „To nie tak jak myślisz, kotku”. Po raz pierwszy w historii mobilnej telewizji w Polsce, film fabularny można obejrzeć na ekranie telefonu komórkowego.

Film jest dostępny w strefie TV i Video na wap.orange.pl. By umożliwić klientom oglądanie filmu wtedy, gdy mają wolną chwilę, podzielono go na 10 części, z których każda trwa około 10 minut. Koszt wypożyczenia filmu to 9 zł + VAT (10,98 zł z VAT). W ramach opłaty klient otrzymuje dostęp do filmu na 3 dni, a w tym czasie może odtwarzać poszczególne części dowolną ilość razy. Film jest przekazywany w technologii „streamingu”, dzięki czemu jest odtwarzany natychmiast, nie trzeba oczekiwać na jego ściągnięcie.

„To nie tak jak myślisz kotku” to zwariowana komedia pomyłek, pełna gagów i zaskakujących sytuacji. Błyskotliwy humor i doborowa obsada sprawiły, że w kilka miesięcy od premiery w listopadzie 2008 film zdobył blisko milionową widownie w kinach. Film powstał w koprodukcji z Telekomunikacją Polską, a już w lutym 2009, 3 miesiące po premierze, trafił do oferty wideo na życzenie na platformie telewizyjnej TP (IPTV).

Telewizja mobilna Orange – pierwsza mobilna telewizja w Polsce – działa od grudnia 2005 roku. Tylko w ubiegłym roku z tej usługi skorzystało blisko 200 tys. klientów. Od grudnia 2008 telewizja Orange jest dostępna również w formacie HD (transfer strumienia danych 200 kb/s), dzięki temu jakość obrazu jest zdecydowanie wyższa niż wcześniej. Obecnie na ekranie telefonu komórkowego w sieci Orange można oglądać aż 34 kanały telewizyjne – m.in. informacyjne (np. TVN24, CNN, BBC Word), rozrywkowe (np. MTV Shorts, Extreme TV, Fashion TV, TVN Turbo, TVN Style), dokumentalne (National Geographic, National Geographic Wild), muzyczne (MTV, 4fun TV, Trace TV, TV Fly), czy dziecięce (Cartoon Network, Jetix, Jetix Play). Wkrótce do tej oferty dołączą kolejne kanały w tym dedykowany mieszkańcom stolicy kanał TVN Warszawa. Ponadto, stale poszerzamy ofertę materiałów wideo na życzenie – w tej chwili do wyboru jest już ponad 3000 plików – m.in. najnowsze serie ulubionych seriali TVN (Brzydula, Teraz albo Nigdy, 39 i pół), koncerty, zapowiedzi filmów, programy informacyjne i poradnikowe.

Udostępnij: „To nie tak jak myślisz, kotku” – pierwszy film fabularny w komórce

Informacje prasowe

Orange Cup – rusza XIV edycja piłkarskiego turnieju im. Marka Wielgusa

11 marca 2009

Orange Cup – rusza XIV edycja piłkarskiego turnieju im. Marka Wielgusa

Po raz 14 startuje jeden z największych dziecięcych, turniejów piłkarskich w Polsce – Orange Cup. W Mistrzostwach Polski 11-latków każda drużyna ma szansę na udział w piłkarskim zgrupowaniu, podczas którego wyłoniona zostanie reprezentacja Polski U-11. Właśnie ruszyły zapisy.

Turniej od lat rozgrywany był jako Puchar TP, ale w związku ze zmianą brandu głównego sponsora polskiej reprezentacji piłkarskiej, on również zmienił swoją nazwę. Głównym sponsorem dalej pozostaje Grupa TP.

Dzięki zaangażowaniu marki Orange, Głównego Sponsora turnieju, możliwy jest sportowy rozwój imprezy, a doświadczenia głównego sponsora Reprezentacji Polski pozwalają z nadzieją myśleć o dodatkowych atrakcjach dla najmłodszych piłkarzy – powiedział Piotr Gołos, Dyrektor Sponsoringu Grupy TP.

Wszystkie zgłoszone zespoły walczyć będą o tytuł Mistrza Polski 11-latków w kategorii dziewcząt i chłopców. Zwycięzcy pojadą na mecz eliminacyjny piłkarskiej reprezentacji Polski do Mistrzostw Świata. Patronat nad turniejem młodych piłkarzy sprawuje PZPN.

Powołanie oficjalnej reprezentacji U-11 w piłce nożnej w kategorii dziewcząt i chłopców ma na celu profesjonalne budowanie, promowanie i szkolenie największych talentów w polskiej piłce już od najmłodszych lat. Młodzi reprezentanci pojadą na najmłodsze w historii piłkarskie zgrupowanie.Dzięki Orange Cup dziecięce talenty zostaną docenione, a ich rozwojem pokierują profesjonalni trenerzy. Stworzenie Reprezentacji Polski 11-latków jest niezwykle trudne, gdyż rozsiane po całej Polsce dzieci nie zawsze grają w profesjonalnych klubach czy uczęszczają do szkół mistrzostwa sportowego – powiedział Tomasz Zabielski, koordynator Orange Cup XIV turnieju im. Marka Wielgusa w PZPN.

Orange Cup im. Marka Wielgusa to również promowanie zasad sportowej rywalizacji wśród dzieci i młodzieży w ramach programu GRAM FAIR. Po raz pierwszy wszyscy uczestnicy turnieju staną się ambasadorami akcji. Dzięki unikatowym białym opaskom będą rozpoznawalnym symbolem postępowania zgodnie z hasłem GRAM FAIR.

Turniej przeznaczony jest dla szkolnych drużyn piłkarskich dziewczyn i chłopców oraz Uczniowskich Klubów Sportowych. Aby wziąć udział w rozgrywkach Orange Cup należy wypełnić i odesłać formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie www.orangecup.pl. Zapisy już ruszyły. Organizatorem turnieju jest Polski Związek Piłki Nożnej, a sponsorem już od siedmiu lat Grupa TP. Oficjalnym partnerem technicznym turnieju jest Puma.

Udostępnij: Orange Cup – rusza XIV edycja piłkarskiego turnieju im. Marka Wielgusa

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej