Informacje prasowe

Złote Spinacze dla Grupy TP

26 listopada 2010
Złote Spinacze dla Grupy TP

Dwa projekty Grupy TP zostały wyróżnione nagrodą „Złotego Spinacza” na wczorajszej gali Związku Firm Public Relations. Telekomunikacja Polska zwyciężyła w kategorii PR korporacyjny za stworzenie platformy blogowej Orange-TP. PTK Centertel wygrał w kategorii event komercyjny za projekt Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2010. W finale kategorii komunikacja wewnętrzna znalazł się trzeci projekt Grupy TP - Ruch Ambasadorski.

- Tak silne docenienie naszej pracy przez zawodowców jest dowodem na to, że nie tylko rozwijamy się w zgodzie z trendami, ale sami je tworzymy. Nie mam też wątpliwości, że dziennikarstwo korporacyjne i tworzenie własnych mediów stanowią przyszłość branży komunikacyjnej - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor departamentów PR i sponsoringu Grupy TP.

Od listopada 2009 roku Grupa TP prowadzi własną platformę blogową pod adresem www.blog.tp.pl, składającą się z 4 blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego. Platforma ma już duże grono wiernych odbiorców. Miesięcznie blogi odwiedza ok. 100 tys. unikalnych użytkowników generujących ponad 640 tys. odsłon. Aktualnie znajdą tam blisko 900 wpisów, 180 filmów i ponad 25 tys. komentarzy. Dla mediów blogi Grupy TP są często pierwszym źródłem informacji, a dla firmy nowym forum kontaktu z klientami. Nad blogami pracuje wspólnie ponad 20 osób.

We wrześniu 2010 roku magazyn „Brief” wyróżnił Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora Departamentu PR Grupy TP przyznając mu tytuł „Człowieka PR-u 2010” za strategię odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych, a zawłaszcza uruchomienie platformy blogowej. W grudniu 2009 roku blog rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskiego został firmowym blogiem roku w kategorii blog profesjonalny.

*****

Trzeciej już edycji projektu Orange Kino Letnie organizowanego wspólnie przez PTK Centertel oraz Outdoor Cinema towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów. Największą popularnością cieszyły się projekcje na sopockim molo, które odwiedziło ponad 70 tysięcy osób. Kolejnych 30 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tysięcy zobaczyło filmy w jedynych

na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie”.

Ogromną popularnością cieszyły się towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding.

*****

"Złote Spinacze" przyznawane przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku to jedna z najważniejszych branżowych nagród w Polsce. Ich głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów PR zrealizowanych w Polsce.


Informacje prasowe

Złote Spinacze dla Grupy TP

26 listopada 2010
Złote Spinacze dla Grupy TP

Dwa projekty Grupy TP zostały wyróżnione nagrodą „Złotego Spinacza” na wczorajszej gali Związku Firm Public Relations. Telekomunikacja Polska zwyciężyła w kategorii PR korporacyjny za stworzenie platformy blogowej Orange-TP. PTK Centertel wygrał w kategorii event komercyjny za projekt Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2010. W finale kategorii komunikacja wewnętrzna znalazł się trzeci projekt Grupy TP - Ruch Ambasadorski.

- Tak silne docenienie naszej pracy przez zawodowców jest dowodem na to, że nie tylko rozwijamy się w zgodzie z trendami, ale sami je tworzymy. Nie mam też wątpliwości, że dziennikarstwo korporacyjne i tworzenie własnych mediów stanowią przyszłość branży komunikacyjnej - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor departamentów PR i sponsoringu Grupy TP.

Od listopada 2009 roku Grupa TP prowadzi własną platformę blogową pod adresem www.blog.tp.pl, składającą się z 4 blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego. Platforma ma już duże grono wiernych odbiorców. Miesięcznie blogi odwiedza ok. 100 tys. unikalnych użytkowników generujących ponad 640 tys. odsłon. Aktualnie znajdą tam blisko 900 wpisów, 180 filmów i ponad 25 tys. komentarzy. Dla mediów blogi Grupy TP są często pierwszym źródłem informacji, a dla firmy nowym forum kontaktu z klientami. Nad blogami pracuje wspólnie ponad 20 osób.

We wrześniu 2010 roku magazyn „Brief” wyróżnił Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora Departamentu PR Grupy TP przyznając mu tytuł „Człowieka PR-u 2010” za strategię odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych, a zawłaszcza uruchomienie platformy blogowej. W grudniu 2009 roku blog rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskiego został firmowym blogiem roku w kategorii blog profesjonalny.

*****

Trzeciej już edycji projektu Orange Kino Letnie organizowanego wspólnie przez PTK Centertel oraz Outdoor Cinema towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów. Największą popularnością cieszyły się projekcje na sopockim molo, które odwiedziło ponad 70 tysięcy osób. Kolejnych 30 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tysięcy zobaczyło filmy w jedynych

na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie”.

Ogromną popularnością cieszyły się towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding.

*****

"Złote Spinacze" przyznawane przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku to jedna z najważniejszych branżowych nagród w Polsce. Ich głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów PR zrealizowanych w Polsce.


Informacje prasowe

Samsung Galaxy Tab już w Orange

23 listopada 2010
Samsung Galaxy Tab już w Orange

Wraz z internetem mobilnym Orange można kupić nowoczesny i funkcjonalny tablet multimedialny Samsung Galaxy Tab. Urządzenie jest dostępne wraz z ofertami Orange Free dla klientów indywidualnych oraz w ofertach promocyjnych Business Everywhere dla firm.

Samsung Galaxy Tab to nowoczesne urządzenie łączące w sobie funkcje notebooka, telefonu komórkowego i zaawansowanego odtwarzacza multimediów. Dzięki lekkiej konstrukcji (380g) oraz kompaktowym rozmiarom zbliżonym do wielkości notesu jest niezwykle mobilny i poręczny. Duży, 7-calowy ekran o wysokiej rozdzielczości zapewnia komfortowe oglądanie filmów Full HD (1080p), surfowanie po internecie, czytanie książek a nawet obrabianie zdjęć. Jedną z cech wyróżniających Galaxy Tab jest także możliwość korzystania z dwóch wbudowanych kamer – do robienia zdjęć (3,2 Mpix) i kręcenia filmów (720 x 480 - 30 kl/s) oraz prowadzenia wideo rozmów (1,3 Mpix).

Samsung Galaxy Tab został wyposażony w zapewniający pełną wielozadaniowość, system operacyjny Android 2.2 (Froyo), przeglądarkę Adobe Flash Player 10.1, wsparcie poczty POP3/IMAP oraz push email dla Gmail i ActiveSync Exchange a także aplikację ThinkFree zapewniającą odczyt i edycję wszystkich dokumentów Office (Word, PPT i Excel) w oryginalnych formatach a także odczytywanie plików PDF.

Urządzenie można kupić w specjalnej promocji dla firm - Business Everywhere z tabletem oraz w ofertach Orange Free dla klientów indywidualnych.

Ceny urządzenia w poszczególnych ofertach prezentują poniższe tabele:

Orange dla Firm – promocja Business Everywhere z tabletem
Z umową na 36 miesięcy

(cena abonamentu + VAT)

BE Standard

(89,00 zł)

BE Standard Pro

(99,00 zł)

BE Platinum Pro

(129,00 zł)

Cena Samsung Galaxy Tab 599,00 zł (730,78 z VAT) 199,00 zł (242,78 z VAT) 1,00 zł (1,22 z VAT)
Z umową na 24 miesiące

(cena abonamentu + VAT)

BE Standard

(89,00 zł)

-

 

BE Platinum Pro

(149,00 zł)

Cena Samsung Galaxy Tab 799,00 zł (974,78 z VAT) - 199,00 zł (242,78 z VAT)

 

Orange Free – dla klientów indywidualnych
Z umową na 36 miesięcy

(abonament z VAT)

OF 19

(19 zł)

OF 39,50

(39,50 zł)

OF 59

(59,00 zł)

OF 99

(99,00 zł)

OF 159

(159 zł)

Cena

Samsung Galaxy Tab

1799 zł z VAT 1699 zł z VAT 1199 zł z VAT 599 zł z VAT 99 zł z VAT
Z umową na 30 miesięcy

(abonament z VAT)

OF 19

(19 zł)

- OF 59

(59,00 zł)

OF 99

(99,00 zł)

OF 159

(159 zł)

Cena

Samsung Galaxy Tab

1900 zł z VAT - 1390 zł z VAT 799 zł z VAT 599 zł z VAT

 

Samsunga Galaxy Tab w Orange można kupić w wybranych Salonach Firmowych oraz w e-sklepie na stronie www.orange.pl.

* * *

Ważniejsze dane techniczne:

Samsung Galaxy Tab
Wymiary: 190.1 x 120.45 x 11.98 mm, 380g
Łączność: HSUPA 5.76Mbps, 802.11n, Bluetooth v3.0
Wyświetlacz: 7.0” WSVGA TFT (1024 x 600)
Procesor: ARM Cortex-A8 (1.0GHZ)
Aparat: 3 Mpix AF z fleszem LED + do poł.wideo 1.3 Mpix
Pamięć: 16/32GB + port Micro SD (do 32GB)
Bateria: 4,000 mAh
System: Android 2.2 (Froyo) (Pełna multizadaniowość)
Komunikacja: Połączenia głosowe i wideo, zintegrowane wiadomości
Przeglądarka: Przeglądarka Android (wsparcie Flash 10.1)
Czytnik eBook: Kobo / Newspaper Direct / Zinio
Wideo: YouTube
Multimedia: Wsparcie wielu kodeków (DivX, Xvid, H.263, MPEG4, ASF, WMV)
Muzyka: Music Hub (7Digital) (MP3, AMR (Nagr. głosowe), AAC+, WMA)
Aplikacje: Android Market
Mapy: Google Maps
Pakiet Office: Wbudowana darmowa aplikacja (ThinkFree)
Połączenia i udostępnianie: AllShare (DLNA)
Akcesoria: Zestaw sprzedażowy: Ładowarka, Kabel USB, Słuchawki; Opcjonalne: Klawiatura, Uchwyt samochodowy, Stacja dokująca, Skórzany pokrowiec, Pokrowiec-notes, Rysik, Ładowarka samochodowa, Kabel TV-Out.

Scroll to Top