Informacje prasowe

Zmiana numeracji: 4-cyfrowe numery telefoniczne będziemy poprzedzać cyfrą 1

05 lutego 2009
Zmiana numeracji: 4-cyfrowe numery telefoniczne będziemy poprzedzać cyfrą 1

Na mocy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury zmienia się numeracja strefowa Abonenckich Usług Specjalnych i numerów skróconych tp. Od 15 lutego 2009 r. przed 4-cyfrowymi numerami telefonicznymi rozpoczynającymi się cyfrą 9, będziemy dodatkowo wybierać cyfrę 1. Dotyczy to m.in. numerów błękitnej linii tp 9393 (nowy numer: 19393) oraz błękitnej linii tp biznes 9330 (19330).

Zmiany obejmują wszystkie 4-cyfrowe numery rozpoczynające się na 9. Przykładowo, przed takimi numerami jak 9393 (błękitna linia tp), 9491 (informacja miejska tp), czy też numerami radio taxi lub pogotowia drogowego, będziemy dodatkowo wybierać cyfrę 1.

Zgodnie z rozporządzeniem MI, od 15 lutego do 14 maja potrwa okres przejściowy. W tym czasie będzie można uzyskać połączenie zarówno po wybraniu „starego", 4-cyfrowego numeru,  jak i nowego, 5-cyfrowego, z jedynką na początku. Ponadto, na dotychczasowych numerach będzie nagrana bezpłatna informacja o zmianach.

Począwszy od 15 maja 2009 r. będą już funkcjonować tylko numery 5-cyfrowe. Jeśli wybierzemy stary numer, usłyszymy komunikat o zmianie z prośbą o wybranie nowego, 5-cyfrowego numeru. Nagrania przypominające o nowych numerach będą funkcjonować do 31 sierpnia 2009.

Podstawą zmian jest Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 lutego 2008 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych


Informacje prasowe

Transakcja między TP i TP Invest – dodatkowe informacje

03 lutego 2009
Transakcja między TP i TP Invest – dodatkowe informacje

W nawiązaniu do przekazanej ostatnio informacji (http://pl.tp-ir.pl/Display.aspx?MasterId=77370c23-fd1f-4f40-8e29-defcf8fdcc40&NavigationId=1077 ) dotyczącej zrealizowania przez TP i TP Invest transakcji sprzedaży i zwrotnej dzierżawy części infrastruktury sieciowej, spółka chce sprecyzować następujące punkty:

  • Transakcja i jej efekty mają charakter ściśle finansowy. Nie ma ona żadnego wpływu na prowadzone przez TP i UKE rozmowy w zakresie tzw. karty równoważności. Nie może ona także w żaden sposób ograniczać możliwość podejmowania decyzji regulacyjnych;
  • Przedmiotem transakcji była część, a nie całość infrastruktury sieciowej, obejmująca budowle sieci tj. kanalizację, studnie kablowe itp. elementy;
  • W ramach transakcji TP dzierżawi tę infrastrukturę w formie leasingu finansowego co oznacza, że TP jest nadal odpowiedzialna za te aktywa, w tym ich utrzymanie i rozwój;
  • Transakcja jest finansowo neutralna z perspektywy Grupy TP, w żaden sposób nie pogarszając rachunku zysków i strat ani struktury bilansu Grupy;
  • W wyniku przeprowadzenia przedmiotowej transakcji, Grupa TP zrealizuje oszczędności w pozostałych kosztach operacyjnych w perspektywie okresu dzierżawy.

 


Informacje prasowe

Telefon domowy TP w promocyjnej umowie na 12 lub 24 miesiące

02 lutego 2009
Telefon domowy TP w promocyjnej umowie na 12 lub 24 miesiące

Od 1 lutego 2009 roku Telekomunikacja Polska wprowadziła promocyjne oferty przyłączenia do sieci za 1 lub 10 zł, w zamian za zawarcie umowy na 24 lub 12 miesięcy. Osoby, które są już klientami TP również mogą zmienić umowę na czas określony i skorzystać z promocji dającej 30 proc. upustu na abonament nawet przez pół roku.

Dzięki promocji „Przyłączenie od 1 zł" nowi klienci za dostęp do sieci telekomunikacyjnej TP zapłacą nie 366 zł, ale tylko 1 zł, przy kontrakcie na 24 miesiące lub 10 zł, przy kontrakcie na 12 miesięcy. To kolejna propozycja TP znosząca barierę cenową w dostępie do usług telekomunikacyjnych w Polsce.

Z kolei promocja „Plan tp taniej" pozwala obniżyć cenę abonamentu telefonu domowego. Podpisując umowę na 24 lub 12 miesięcy klient TP otrzymuje 30% zniżki na abonament telefoniczny odpowiednio przez 6 lub 3 miesiące. Promocja dotyczy nowych planów doMowych, które oferują 60, 300 lub 1200 minut (lub ich podwojenie) w cenie abonamentu.

Nowe promocje są propozycją dla osób, które szukają możliwości ograniczenia wydatków telekomunikacyjnych nie rezygnując z jakości i komfortu telefonu domowego. Dzięki linii w TP klienci mogą korzystać ponadto z szerokopasmowego internetu, telewizji, video na życzenie czy internetowych połączeń VOIP.

Scroll to Top