Informacje prasowe

Zmiany organizacyjne w zarządzie Orange Polska

20 grudnia 2016

Zmiany organizacyjne w zarządzie Orange Polska
0

Zarząd Orange Polska zdecydował o zmianach organizacyjnych, które będą obowiązywały od 1 stycznia 2017 roku. Mariusza Gaca, obecnie wiceprezes ds. Rynku Biznesowego, obejmie nowoutworzone stanowisko wiceprezesa zarządu ds. Rynku Konsumenckiego. Łączy ono odpowiedzialność za trzy zarządzane dotychczas osobno obszary: Sprzedaż i Komercyjną Digitalizację, Marketing B2C oraz Markę i Komunikację Marketingową. Jednocześnie, stanowisko wiceprezesa ds. Rynku Biznesowego powierzono Bożenie Leśniewskiej, odpowiedzialnej dotychczas w zarządzie za Sprzedaż i Komercyjną Digitalizację.

Zmiany mają na celu przede wszystkim konsolidację zarządzania w Orange Polska segmentem klientów indywidualnych, poprzez włączenie w kompetencje jednego członka zarządu sprzedaży, marketingu i komunikacji. Zarząd jest przekonany, że te zmiany organizacyjne pozwolą wzmocnić oraz uprościć strukturę wewnętrzną oraz pozytywnie wpłyną na realizację strategii w obszarach zarówno rynku detalicznego i biznesowego.

Jestem przekonany, że doświadczenie Mariusza Gaca, znajomość rynku i firmy w połączeniu z jego pragmatyzmem i koncentracją na wyniku, zapewnią nam realizację ambitnych celów na przyszłe lata w rynku konsumenckim. Z kolei doświadczenie Bożeny Leśniewskiej w sprzedaży, zarówno na rynku B2C jak również B2B, jej determinacja i kompetencje lidera, pozwolą umocnić naszą pozycję na rynku biznesowym. Życzę Bożenie i Mariuszowi powodzenia i sukcesów w ich nowych rolach – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Mariusz Gaca, obecnie wiceprezes zarządu ds. Rynku Biznesowego, w latach 2009-2013 pełnił funkcję dyrektora wykonawczego w Grupie TP odpowiedzialnego za sprzedaż i obsługę klientów indywidualnych i biznesowych oraz prezesa zarządu PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej Grupy. Bożena Leśniewska, obecnie członek zarządu Orange Polska ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, w latach 2006-2013 pełniła szereg funkcji wykonawczych w zakresie sprzedaży dla klientów biznesowych, między innymi z sukcesem przeprowadziła integrację struktur organizacyjnych odpowiedzialnych za rynek biznesowy w Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel.

 

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Zmiany organizacyjne w zarządzie Orange Polska

Informacje prasowe

Justice zagrają na Orange Warsaw Festival 2017

15 grudnia 2016

Justice zagrają na Orange Warsaw Festival 2017
0

Duet Justice znany ze swoich porywających koncertów wystąpi podczas przyszłorocznej edycji Orange Warsaw Festival. Będzie to pierwszy występ Justice w Warszawie. Zespół dołącza do ogłoszonych wcześniej Imagine Dragons i podobnie jako oni, zagra na Służewcu 3 czerwca.

W 2007 roku Justice, czyli Gaspard Auge i Xavier de Rosnay dokonali dekonstrukcji techno, popu, electro, R & B, funku, metalu i chyba wszystkiego innego, co podsunęła im muzyczna wyobraźnia. Niezwykle udana operacja dokonała się na albumie „  ”, jednej z najważniejszych elektronicznych płyt poprzedniej dekady, definiującej podobne brzmienie na kilka kolejnych lat. Justice stali się dobrem eksportowym francuskiej sceny muzycznej i punktem odniesienia dla setek nowych wykonawców. Album „  ”, hołd złożony w równym stopniu Metallice jak i Michaelowi Jacksonowi, był też próbą uchwycenia koncertowej energii, z której Justice zasłynęli jeszcze przed wydaniem debiutu.

Bo to właśnie niezwykle porywające koncerty, wizualnie i muzycznie dopracowane w najmniejszym szczególe stały się wizytówką paryskiego duetu. Ich drugi album, „Audio, Video, Disco” popchnął tę głośną imprezę jeszcze dalej. Pompatyczny rock lat 70-tych pomieszali z disco i efekt okazał się strzałem w dziesiątkę! Fani Queen i Yes mogli na tej płycie znaleźć dla siebie równie dużo, co zakochani w muzyce Prince’a lub Frankiego Knucklesa. Entuzjastycznie przyjęto nie tylko album, ale także światową trasę, w ramach której Justice byli m.in. headlinerami Open’era i amerykańskiej Coachelli.

Pierwszą próbkę nowej muzyki po pięciu latach studyjnej ciszy fani otrzymali latem tego roku. Singiel „Safe and Sound” był zapowiedzią tego, co czeka na nas na najnowszej płycie Justice. Utwór zbudowany na solidnym podłożu uderzeń basu i lśniących syntezatorów przypomniał, za co pokochaliśmy Justice!

„Woman”, trzeci album Justice, ukazał się w listopadzie. To podróż, która katapultuje cię od popowego R&B utworu „Pleasure” wprost do pośpiesznego „Alakazam!”, w którym słychać echa legendarnego „Stress” pochodzącego jeszcze z debiutu. A są przecież jeszcze: „Stop”, z refrenem jakiego Justice mogą zazdrość najlepsi songwriterzy popowych gwiazd oraz singlowy „Randy”, przy którym nie sposób nie zapytać, czemu radiowi dj’e nie wystawiają temu utworowi pomników? Generalnie powrót z tarczą!

„Woman” miało być odzwierciedleniem bardziej żywego podejścia do nagrań i to się zespołowi udało. Teraz czas na to, co u Justice kochamy najbardziej: live show! Orange Warsaw Festival 2016 zamykaliśmy ze Skrillexem, tym razem nie damy wam odejść bez tańca do utworów Justice. 3 czerwca 2017 na zakończenie festiwalu!

Przypominamy, że karnety Early Bird są dostępne tylko do północy. Od piątku 16 grudnia w sprzedaży będą dostępne karnety i bilety jednodniowe z puli Regular Tickets w cenach:
karnet 379 zł
karnet z 15% rabatem dla klientów Orange 322 zł
bilet jednodniowy 219 zł
bilet jednodniowy z 15% rabatem dla klientów Orange 186 zł

 

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Justice zagrają na Orange Warsaw Festival 2017

Informacje prasowe

Orange Insights: Znaczenie outsourcingu dla bezpieczeństwa informatycznego w dużych firmach

14 grudnia 2016

Orange Insights: Znaczenie outsourcingu dla bezpieczeństwa informatycznego w dużych firmach
0

Wiedza, doświadczenie i możliwość optymalizacji kosztów to główne zalety korzystania z outsourcingu, na które wskazywali przedstawiciele dużych firm w badaniu zrealizowanym przez ICAN Research – na zlecenie Orange Polska. Kolejna część raportu przedstawia podejście firm do outsourcingu oraz odpowiada na pytania dotyczące podstaw wyboru środków zabezpieczających ciągłość działania przedsiębiorstwa. Raport ujawnia także motywy korzystania z usług zewnętrznych dostawców i wskazywane z tego tytułu korzyści.

Kluczowe wnioski z raportu:

  • 46 proc. badanych uważa, że outsourcing ma duże znaczenie dla bezpieczeństwa informatycznego ich organizacji. Opinię tę wyrażają częściej prezesi i właściciele niż dyrektorzy finansowi i IT.
  • Co trzecia badana firma korzysta z outsourcingu, w tym co dziesiąta w całości powierza obszar bezpieczeństwa zewnętrznym podmiotom. Najczęściej firmy te współpracują z wyspecjalizowanymi dostawcami (52 proc.), rzadziej korzystają z niezależnych konsultantów/specjalistów (27 proc).
  • Główną motywacją do korzystania ze wsparcia zewnętrznego jest wiedza i doświadczenie oraz możliwość optymalizacji kosztów. Dyrektorzy finansowi zwracają również uwagę na lepszą infrastrukturę dostawcy.
  • Firmy współpracujące z zewnętrznym dostawcą najczęściej korzystają z usług takich jak: audyt bezpieczeństwa, outsourcing wybranych obszarów, monitoring cyberataków oraz doradztwo w zakresie bezpieczeństwa informatycznego.

Orange Insights, to druga edycja cyklu raportów przygotowanych na podstawie badań przeprowadzonych przez ICAN Research na zlecenie Orange Polska wśród działających w Polsce przedsiębiorców. Najnowszy raport dotyczy dużych firm, zatrudniających powyżej 250 pracowników. Jego tematem było postrzeganie przedstawicieli i pracowników zagadnień bezpieczeństwa działania systemów informatycznych i nowych technologii w przedsiębiorstwie.

Outsourcing a bezpieczeństwo IT w firmie

Blisko połowa badanych (46 proc.) uważa, że outsourcing jest ważny dla bezpieczeństwa informatycznego ich organizacji. Istotnie częściej jest to ważne dla prezesów i właścicieli niż dla pozostałych grup badanych pracowników. Częściej usługi outsourcingu są doceniane również w sektorze usług (59 proc.), natomiast rzadziej w handlu (38 proc.).

O szerokiej skali cyfryzacji mówimy teraz zdecydowanie częściej niż jeszcze kilka lat temu. Wymiana informacji w dużych firmach i instytucjach jest znacznie prostsza dzięki nieustannie udoskonalanym technologiom i systemom informatycznym. Faktem jest jednak, że im więcej cyfrowych technologii tym większa pokusa dla cyberprzestępców. W 2015 CERT Polska zanotował aż 200 mln zgłoszeń dotyczących zagrożeń w polskich sieciach komputerowych. Natomiast z raportu CERT Orange Polska, również za 2015 rok, wynika, że liczba obsługiwanych miesięcznie incydentów wynosi niemal 1700 miesięcznie. Bardzo popularne były i wciąż są również ataki DDoS, których w zeszłym roku zidentyfikowano ponad 60 tysięcy. Nasz zespół ma za zadanie identyfikować i chronić sieci informatyczne klientów przez 24 godziny na dobę – podkreśla Tomasz Matuła, Dyrektor Infrastruktury ICT i Cyberbezpieczeństwa w Orange Polska.

Badani, którzy zadeklarowali korzystanie z usług wspierających bezpieczeństwo informatyczne, najczęściej wybierają audyty bezpieczeństwa (20 proc.) oraz outsourcing wybranych obszarów, uznawanych za najbardziej podatne na ataki (18 proc.). Na kolejnym miejscu znalazł się monitoring ataków z zewnątrz organizacji (np. ataki DDoS) oraz doradztwo w zakresie korzystnych rozwiązań i analizy zdarzeń, na które wskazało 17 proc. ankietowanych. Z outsourcingu infrastruktury, czyli przeniesienia systemów informatycznych do zewnętrznego centrum przetwarzania danych, tzw. Data Center, korzysta 14 proc. badanych.

Outsourcer i Non-Outsourcer – podejście firm do outsourcingu

Badanie przeprowadzone na zlecenie Orange Polska wykazało, że co trzecia firma korzysta z usług zewnętrznego dostawcy w zakresie bezpieczeństwa informatycznego. Przedsiębiorstwa decydują się najczęściej na obsługę przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne wybranych obszarów IT. Taką współpracę wybiera aż 52 proc. badanych, natomiast znacznie rzadziej wybierane są usługi niezależnych specjalistów IT – 27 proc.

Na pytanie dlaczego badana firma zdecydowała się na outsourcing w obszarze bezpieczeństwa IT, najczęściej wskazywano, że daje on dostęp do wysokiej klasy specjalistów w tej dziedzinie (28 proc.) oraz pozwala optymalizować koszty (22 proc.). Kolejnym najczęściej wymienianym argumentem był dostęp do najlepszej wiedzy i doświadczenia (18 proc.).

Inne spojrzenie prezentują przedsiębiorstwa nie współpracujące z zewnętrznymi specjalistami IT. Preferują one samodzielne rozwijanie kompetencji z obszaru bezpieczeństwa informatycznego (43 proc.) i niezależne sprawowanie nad nim kontroli (26 proc.). Co istotne, dyrektorzy i kierownicy IT znacznie częściej niż prezesi i dyrektorzy finansowi byli przeciwni korzystaniu z usług outsourcingu.

Różnice między firmami korzystającymi i nie korzystającymi z outsourcingu

Przedsiębiorstwa korzystające z usług zewnętrznych dostawców IT to głównie organizacje z kapitałem zagranicznym oraz liderzy w swoich kategoriach produktowych (ponad 88 proc. deklarujących korzystanie z outsourcingu). Zdecydowana większość w tej grupie (powyżej 85 proc.) twierdzi, że radzi sobie z zabezpieczeniem danych i ochroną przed cyberatakami, a także kontrolą dostępu do systemów i przestrzeganiem przez pracowników procedur bezpieczeństwa.

Natomiast firmy preferujące samodzielną kontrolę nad bezpieczeństwem informatycznym najczęściej są małymi bądź średnimi graczami rynkowymi z polskim kapitałem (blisko 80 proc. w grupie nie korzystających z usług zewnętrznego dostawcy). Firmy te mają najczęściej problemy z zapewnieniem odpowiednich środków na inwestycje w bezpieczeństwo. Częściej też nie radzą sobie nie tylko z budowaniem odpowiedzialności wśród pracowników, ale także z zagrożeniami ze strony cyberprzestępców oraz zabezpieczeniem danych w chmurze obliczeniowej. Co ważne, pracownicy firm nie korzystających z outsourcingu mogą także częściej korzystać ze służbowych urządzeń w celach prywatnych.

Istotną różnicę stanowi również określenie krytycznego obszaru bezpieczeństwa firmy: Outsourcer wskazuje na dział IT w przeciwieństwie do Non-Outsourcera, który uważa, że to finanse są kluczowe dla zachowania bezpieczeństwa funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Współpraca z zewnętrznym dostawcą bezpieczeństwa IT

Wyniki badania Orange Insights wyraźnie wskazują, że przedsiębiorcy są świadomi nie tylko wzrastających cyberzagrożeń, ale przede wszystkim znaczenia poprawnego działania systemów informatycznych dla bezpieczeństwa ciągłości funkcjonowania ich firm. Co więcej, przedstawiciele firm doskonale wiedzą, że niezbędni są im wykwalifikowani specjaliści IT z bogatą wiedzą i doświadczeniem. A o nich jest coraz trudniej na rynku, dlatego też współpraca z zewnętrznymi dostawcami, zatrudniającymi zespół ekspertów IT specjalizujących się w obszarze bezpieczeństwa, jest dobrym rozwiązaniem. Duże firmy zapewniają sobie w ten sposób dostęp do najnowszych technologicznych udogodnień, kompetentne doradztwo oparte na cennym know-how oraz całodobowe wsparcie. – wylicza Tomasz Matuła.

Badani potwierdzają, że kompetencje, doświadczenie i specjalizacja w bezpieczeństwie to najważniejsze kryteria wyboru zewnętrznego dostawcy. Cena wśród najważniejszych czynników znajduje się dopiero na 9 miejscu.

Co trzeci badany (około 38 proc.) uważa także, że operator telekomunikacyjny może pełnić rolę dostawcy w obszarze bezpieczeństwa IT. Otwarci na taką współpracę są najczęściej prezesi firm oraz przedstawiciele sektora handlu. Warto również podkreślić, że co druga firma korzystająca z outsourcingu bezpieczeństwa rozważyłaby firmę telekomunikacyjną jako wsparcie.

Kluczowym argumentem przemawiającym za współpracą z operatorem, na który wskazało blisko 50 proc. jej zwolenników, jest jego duże doświadczenie, wiedza oraz stabilność. Na co przeciwnicy odpowiadają, że brak mu elastyczności i sprawności operacyjnej (około 30 proc. odpowiedzi).

 

Na temat badania

W drugiej edycji badania Orange Insights dotyczącej dużych firm i korporacji zrealizowano łącznie 336 ankiet. W celu zapewnienia reprezentatywności danych wyniki zostały przeważone według struktury branż PKD (po przeważeniu wielkość próby wyniosła 327 ankiet). Badanie zostało zrealizowane metodą CATI/CAWI. Wzięli w nim udział przedstawiciele dużych firm i korporacji podejmujący decyzje w zakresie inwestycji w sprzęt, oprogramowanie i technologie informatyczne – prezesi, właściciele, dyrektorzy finansowi, operacyjni oraz szefowie IT.

*   *   *

Orange jest jedynym w Polsce operatorem inwestującym na bardzo dużą skalę w budowę sieci światłowodowych i rozwój zasięgu bardzo szybkiego internetu mobilnego LTE. Już teraz obejmuje on ponad 98 procent Polaków. Od ponad 8 miesięcy Orange jest liderem prędkości mobilnego internetu w Polsce, według jednego z największych rankingów przygotowywanych przez Speedtest.pl. Najwyższe parametry usługi potwierdzają również wyniki osiągane w innych rankingach mobilnego internetu.

Dzięki szybkiej transmisji danych i nowoczesnej sieci Orange oferuje nowoczesne usługi stacjonarne i mobilne o największym zasięgu w Polsce. Wśród nich szereg kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych przeznaczonych dla dużych firm i przedsiębiorstw, a także opracowanych z myślą o małych i średnich podmiotach gospodarczych.

 

Infografika do pobrania

 

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Mediateka

Udostępnij: Orange Insights: Znaczenie outsourcingu dla bezpieczeństwa informatycznego w dużych firmach

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej