Informacje prasowe

Znamy już laureatów społecznego programu Pracownie Orange

6 kwietnia 2012

Znamy już laureatów społecznego programu Pracownie Orange
0

Spośród ponad 750 wniosków nadesłanych do konkursu wyłoniono 50 zwycięskich miejscowości, w których powstaną nowoczesne, multimedialne Pracownie Orange. Dzięki nim społeczności lokalne zyskają wyjątkowe miejsce sprzyjające realizacji pasji i zainteresowań, edukacji oraz organizacji życia publicznego.

– Duża liczba zgłoszeń do programu Pracownie Orange to dowód na to, że inicjatywy wspierające rozwój lokalnych społeczności są w Polsce potrzebne. Cieszymy się, że w naszej akcji wzięło udział tak wiele osób, które potrafią się zorganizować, rozumieją potrzeby zmian i chcą zrobić coś inspirującego dla swojej miejscowości. Mamy nadzieję, że zainicjowany przez Orange program umocni świadomość, że działając wspólnie, można osiągnąć więcej – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor PR i Sponsoringu Grupy TP.

Zgodnie z założeniami programu nieodłącznym warunkiem powstania Pracowni Orange jest zaangażowanie mieszkańców w proces jej tworzenia. Dlatego najważniejszymi kryteriami wyboru zwycięskich miejscowości był plan na późniejsze wykorzystanie Pracowni zgodnie z potrzebami lokalnej społeczności oraz pomysł na ożywienie przestrzeni publicznej wokół niej. Działania mieszkańców wesprze Orange, zapewniając wsparcie techniczne i informatyczne każdej Pracowni przez 2 lata od momentu jej powstania.

Każda Pracownia Orange będzie wyposażona w stanowiska komputerowe z bezpłatnym dostępem do Internetu, konsolę do gier oraz telewizor LCD z zaawansowanymi funkcjami umożliwiającymi m.in. wyświetlanie prezentacji i materiałów szkoleniowych. Dodatkowo każda lokalizacja zostanie wyremontowania i komfortowo umeblowana. Wszystkie 50 wyłonionych Pracowni Orange zostanie oddanych do użytku do końca czerwca br.

Program społeczny Pracownie Orange to kolejna inicjatywa, za pośrednictwem której Orange ułatwia bycie razem, tworzenie wspólnych idei, ich realizowanie i tym samym, zmienianie otaczającego świata na lepsze.

 

Lp. województwo zwycięzca

1

dolnośląskie gmina Gaworzycelaurea

2

dolnośląskie gmina Wołów

3

dolnośląskie Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Szklarskiej Porębie

4

dolnośląskie Zespół Szkół w Strzegomiu

5

dolnośląskie Miejska-Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu

6

dolnośląskie gmina Bogatynia Opolno Zdrój

7

dolnośląskie Centrum Kultury, Sportu i Turystyki w Świerzawie

8

kujawsko-pomorskie Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski

9

kujawsko-pomorskie Urząd Gminy Bobrowniki

10

kujawsko-pomorskie gmina Rogowo

11

kujawsko-pomorskie gmina Bytoń

12

lubelskie Miejska Biblioteka Publiczna im. Z. Przesmyckiego w Radzyniu Podlaskim

13

lubelskie Gminna Biblioteka Publiczna w Firleju

14

lubelskie Parafia rzymsko-katolicka pod wezwaniem św. Wawrzyńca w Czerniejowie

15

lubelskie Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Niedrzwicy Dużej

16

lubelskie Centrum Kultury w Ostrowie Lubelskim

17

lubelskie Gminny Ośrodek Kultury w Grabowcu

18

lubelskie Gminny Ośrodek Kultury i Oświaty w Wisznicach

19

lubelskie Gminny Dom Kultury w Zakrzówku

20

lubuskie Gubiński Dom Kultury

21

lubuskie gmina Kłodawa

22

łódzkie Urząd Gminy w Ujeździe

23

łódzkie gmina Lubochnia Dworska

24

łódzkie Urząd Gminy Masłowice

25

małopolskie Ośrodek Kultury w Brzeszczach

26

małopolskie Zespół Szkolno- Przedszkolny w Zalasowej

27

małopolskie Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Łomnica Zdrój „Łomniczanie”

28

małopolskie gmina Ciężkowice

29

małopolskie Limanowski Dom Kultury

30

mazowieckie Biblioteka Publiczna Gminy Kozienice

31

opolskie Urząd Miejski w Strzelcach Opolskich

32

podkarpackie Samorządowy Dom Kultury w Tuszymie

33

podkarpackie Miejska Biblioteka Publiczna w Cieszanowie

34

podkarpackie gmina Kuryłówka

35

podkarpackie Miejska Biblioteka Publiczna w Łańcucie

36

podlaskie gmina Dubicze Cerkiewne

37

pomorskie Urząd Miasta i Gminy Czarne

38

pomorskie gmina Gniew

39

śląskie Miejski Ośrodek Kultury w Porębie

40

śląskie Urząd Gminy Ujsoły

41

świętokrzyskie Centrum Kultury w Łubnicach

42

świętokrzyskie Urząd Miasta i Gminy Suchedniów

43

świętokrzyskie Gminna Biblioteka Publiczna w Piekoszowie

44

warmińsko-mazurskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych i Ich Rodzin w Olsztynku

45

warmińsko-mazurskie Centrum Kultury „KŁOBUK” w Mikołajkach

46

wielkopolskie parafia rzymskokatolicka pw. św. Leonarda w Słupcy

47

wielkopolskie gmina Rychtal

48

wielkopolskie Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Pobiedziska

49

zachodniopomorskie Trzebiatowski Ośrodek Kultury

50

zachodniopomorskie Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Kaliszu Pomorskim

 

Szczegółowe informacje nt. programu dostępne są na stronie www.pracownieorange.pl

***

Pracownie Orange to ogólnopolska akcja społeczna skierowana do mieszkańców wszystkich miast w Polsce liczących poniżej 20 tysięcy mieszkańców. Celem akcji jest zapewnienie mieszkańcom małych społeczności bezpłatnego i bezpośredniego dostępu do technologii, informacji i kultury oraz zwiększenie ich zaangażowania w życie społeczne. W ramach akcji marka Orange stworzy 50 internetowych Pracowni Orange, które posłużą mieszkańcom lokalnych społeczności jako miejsce integracji, wzajemnej inspiracji i twórczego współdziałania. Poprzez akcję Orange inspiruje do dzielenia się pomysłami, spontanicznej wymiany doświadczeń i odwagi w podejmowaniu nowych inicjatyw kulturalnych. Akcja Pracownie Orange to kolejna inicjatywa, za pośrednictwem której Orange ułatwia bycie razem, tworzenie wspólnych idei, ich realizowanie i tym samym, zmienianie otaczającego świata na lepsze. Więcej informacji: www.pracownieorange.pl

Udostępnij: Znamy już laureatów społecznego programu Pracownie Orange

Informacje prasowe

Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych

5 kwietnia 2012

Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych
0

Orange – oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w atrakcyjnych promocjach, wydarzeniach i konkursach, w których do wygrania będą najnowsze smartfony SonyXperia. Ponadto, na klientów Orange będą czekały atrakcyjne prezenty związane z EURO 2012™. Kupujący smartfony Xperia firmy Sony w ofercie Orange zyskają także szansę wygrania biletów na mecze.

Jednym z głównych elementów partnerstwa Orange i Sony Mobile Communications są m.in. konkursy realizowane w 11 Europejskich krajach, w których obecna jest marka Orange. Będą mogli w nich wziąć udział wszyscy fani piłki nożnej – nie tylko klienci Orange:

  • Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com) — uczestnicy konkursu będą mogli wziąć w nim udział indywidualnie lub w drużynach. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazdy na mecz otwarcia do Warszawy oraz mecz finałowy do Kijowa a także smartfony Xperia S.
  • Orange Golden Goal with Sony Mobile Communications —  W zabawie na profilu Orange w serwisie społecznościowym Facebook kibice będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat piłki nożnej i wygrać pakiety VIP na mecz finałowy, a także produkty Sony PlayStation i smartfony Sony Xperia. Konkurs rozpocznie się w maju.

Klienci Orange będą mogli ponadto skorzystać z nowych promocji związanych z UEFA EURO 2012™. Będą one dostępne w salonach Orange w całej Europie oraz w Internecie i przez telefon. Dzięki współpracy z Sony Mobile Communications będą mieli szanse wygrania kuponów umożliwiających odbiór smartfonów, a także otrzymania specjalnych taryf  i prezentów przy zakupie  smartfonów Xperia.

Dzięki współpracy z naszym partnerem – Sony Mobile Communications – jesteśmy w stanie zaoferować klientom i kibicom z całej Europy jeszcze więcej możliwości wygrania biletów na mecze od Orange, a także atrakcyjnych nagród, takich jak smartfony Xperia S — powiedział Yves Maitre, Senior Vice President Mobile Multimedia and Devices, Orange. – W Orange staramy się wspierać pasje naszych klientów. Dzięki takim partnerskim inicjatywom fani futbolu będą mogli jeszcze ciekawiej przeżyć EURO 2012™i uczestniczyć w nim wraz z przyjaciółmi i rodzinami zarówno w domu, jak i na stadionie.

Pieter Pierle, Vice President, Director Global Account Orange, Sony Mobile Communications, powiedział:Partnerska współpraca z Orange pozwala nam skorzystać z połączenia siły obu  marek, zaprezentować smartfony Xperia szerokiej grupie klientów Orange, a tym samym dotrzeć do kolejnych odbiorców. UEFA EURO 2012 to duża impreza sportowa — postaramy się sprawić, by była jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów naszych firm, dostarczając im wiele wrażeń dzięki możliwości skorzystania ze smartfonów Xperia.

Orange i Sony Mobile Communications współpracują od wielu lat, starając się zaoferować klientom nowe możliwości realizacji ich pasji: od muzyki – dzięki  współpracy z Davidem Guettą nawiązanej w 2011 roku, po sport, poprzez inicjatywy partnerskie takie jak w przypadku EURO 2012™.

Orange ma zaszczyt być sponsorem turnieju UEFA EURO 2012™. Jest to pierwsza ogólnoeuropejska inicjatywa sponsorską Orange. Uczestniczy w niej 11 europejskich krajów, w których marka jest obecna: Polska, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Słowacja, Rumunia, Austria, Luksemburg, Mołdawia, Szwajcaria i Armenia. Ponadto, w Polsce Orange jest także  oficjalnym partnerem technologicznym UEFA EURO 2012™. Orange wraz z UEFA opracowuje oficjalną aplikację mobilną mistrzostw. Klienci Orange korzystający ze smartfonów Xperia będą mogli otrzymać ją  automatycznie.

Firma Sony Mobile Communications wprowadzi na rynek urządzenia Xperia U oraz Xperia P, które dołączyły do flagowego produktu z serii NXT – smartfonu Xperia S. Nowe telefony charakteryzują się wyjątkowym wzornictwem i oferują znakomite funkcje multimedialne w połączeniu z wydajnością, której klienci oczekują od urządzeń firmy Sony.

 

Orange — kontakty z mediami

Wielka Brytania: Jeff Sharpe +44 7887 620 901 jeff.sharpe@orange.com
WWW: www.orange.com/press
Twitter: www.twitter.com/orangegrouppr

Polska: Wojciech Jabczyński  +48 225271939
Wojciech.jabczynski@telekomunikacja.pl
WWW: www.orange.com/press
Twitter: www.twitter.com/presseorange

Informacje o Orange

Grupa France Telecom-Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Zatrudnia łącznie 172 000 pracowników, w tym 105 000 we Francji. W roku 2011 osiągnęła sprzedaż o wartości 45,3 mld EUR. Działa w 35 krajach. Ma 226 mln klientów (dane z 31 grudnia 2011 r.), z czego 147 mln to użytkownicy marki Orange, obejmującej komunikację internetową, telewizję i usługi mobilne, dostępnej w większości krajów, w których działa Grupa. 31 grudnia 2011 r. z urządzeń mobilnych korzystało 167 mln klientów na całym świecie, a z szerokopasmowego Internetu (łącza ADSL i łącza optyczne) — 14 mln. Orange jest jednym z największych europejskich operatorów Internetu mobilnego i szerokopasmowego, a pod marką Orange Business Services — jednym ze światowych liderów w dziedzinie usług telekomunikacyjnych świadczonych firmom międzynarodowym.

Spółka France Telecom jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (przedział A) i na nowojorskiej giełdzie NYSE.
Więcej informacji (przez Internet i w urządzeniach mobilnych): www.orange.com, www.orange-business.com, www.orange-innovation.tv

Orange oraz nazwy wszystkich innych produktów i usług Orange wymienionych w niniejszym materiale są znakami towarowymi firmy Orange Brand Services Limited, Orange France lub France Telecom.

Informacje o  Sony Mobile Communications

Sony Mobile Communications jest podmiotem zależnym firmy Sony Corporation z siedzibą w Tokio, innowacyjnego międzynarodowego przedsiębiorstwa działającego w branży audio, wideo, gier elektronicznych, komunikacji, urządzeń elektronicznych i produktów informatycznych przeznaczonych zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i do zastosowań specjalistycznych. Dzięki obecności w przemyśle muzycznym, filmowym oraz w branży gier komputerowych i usług internetowych firma Sony zajmuje wyjątkową pozycję na rynku, czołową w branży elektronicznej i rozrywkowej. Smartfony Xperia™ zawierają najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne firmy Sony i pozwalają udostępnić atrakcyjne materiały oraz usługi. Umożliwiają także dostęp do bogatej oferty materiałów rozrywkowych oferowanych przez firmę Sony w Internecie.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem : www.sonymobile.com

„Sony” i „Sony Entertainment Network” są zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Sony Corporation. „Xperia” jest znakiem towarowym firmy Sony Mobile Communications. Wszelkie inne znaki towarowe i zastrzeżone znaki towarowe są własnością odpowiednich podmiotów.

Udostępnij: Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych

Informacje prasowe

Garbage kolejną gwiazdą tegorocznego Orange Warsaw Festival

5 kwietnia 2012

Garbage kolejną gwiazdą tegorocznego Orange Warsaw Festival
0

Po siedmiu latach milczenia szkocko-amerykański zespół Garbage, zapowiedział nową płytę! Ze świeżym materiałem i niesamowitą Shirley Manson na wokalu, przyjadą do Warszawy zagrać na Orange Warsaw Festival!

Nowy materiał pojawi się na rynku 15 maja. Album „Not Your Kind Of People” to piąty studyjny krążek Garbage. V Magazine z przekonaniem zapowiada:  „(…) dziewczyna z rockowych plakatów lat dziewięćdziesiątych ze swoją nową płytą, jest gotowa, by odrestaurować władanie kultowego zespołu Garbage!”.

– Ponowna praca z Garbage była bardzo instynktowna – powiedział gitarzysta  Duke Erikson. To było jak wsiąść na rower… z trzema innymi osobami – dodał.

Garbage w składzie – wokale – Shirley Manson, gitary i instrumenty klawiszowe – Steve Marker, gitary, instrumenty klawiszowe – Duke Erikson, perkusja – Butch Vig tej wiosny rusza w trasę po Stanach i Europie. Zahaczą też o Warszawę!

– Myśl o powrocie w trasę jest jednocześnie przerażająca i podniecająca – przyznała Shirley – ale my zawsze lubiliśmy łączyć przyjemność z bólem.

Zespół powstał w 1995 roku i to właśnie dzięki niemu i jego debiutanckiemu albumowi, na rynku muzycznym zaroiło się od alternatywnych grup z charyzmatycznymi wokalistkami. Przebojowe single „Stupid Girl” i „Only Happy When It Rains” pokryły się platyną w Australii, Wielkiej Brytanii i USA. Zgarnęli nagrodę dla debiutujących artystów na MTV Europe Music Awards w 1996 roku i cieszyli się nominacją do nagrody Grammy. Ich drugi album „Version 2.0” został wydany w 1998 roku i od razu wkroczył na szczyty list przebojów w Wielkiej Brytanii. Był nominowany do dwóch statuetek Grammy w kategoriach Album Roku i Najlepszy Album Rockowy. „Beautiful Garbage” z 2001 roku został określony przez Rolling Stone jednym z dziesięciu albumów 2001 roku. W 2005 Garbage wydał „Bleed Like Me”. Ta płyta zajęła najwyższe, w ich dotychczasowej karierze, miejsce na liście Billboardu. Dotarli do 4 pozycji! W 2007 roku przyszedł czas na podsumowanie z krążkiem „Absolute Garbage”. W sumie grupa sprzedała dotąd ponad dwanaście milionów albumów. Występowali na scenie w ponad trzydziestu pięciu krajach. Polskę koncertowo już odwiedzili. Do dziś ciepło wspominają żubrówkę z sokiem jabłkowym. Szansa na ponowną degustację już na początku czerwca!

Garbage to kolejny po Linking Park i The Prodigy zespół, który zagra na festiwalu. Odbędzie się on na Pepsi Arenie (stadion warszawskiej Legii) w dniach 9 i 10 czerwca.

Bilety na Orange Warsaw Festival 2012 są już w sprzedaży. Zapraszamy na www.orangewarsawfestival.pl, www.ebilet.pl, www.ticketpro.pl oraz do punktów eBilet i EMPIK.

Bilety na płytę stadionu na poszczególne dni kosztują 89 złotych, a karnet na cały festiwal tylko 159 złotych. Za miejsca siedzące na trybunie trzeba zapłacić odpowiednio 110 złotych za jeden dzień i 199 złotych za karnet na całą imprezę. Wydzielona została także trybuna Premium, na którą bilet na poszczególne dni kosztuje150 złotych, a dwudniowy karnet 270 złotych. Fani muzyki będą też mieli szanse uczestnictwa w festiwalu w iście VIP-owskim stylu. Bilety VIP kosztują odpowiednio: 500 zł na jeden dzień i 900 zł za karnet.

Udostępnij: Garbage kolejną gwiazdą tegorocznego Orange Warsaw Festival

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej