Reklama

Reklamowy konkurs dla spostrzegawczych

7 czerwca 2012

Reklamowy konkurs dla spostrzegawczych

Pamiętacie zabawę polegającą na porównywaniu dwóch obrazków i szukaniu różnic między nimi? Po obejrzeniu reklamy T-Mobile wpadł mi do głowy pomysł twórczego zmodyfikowania tej łamigłówki. Poniżej dwa spoty. Pierwszy, przygotowany przez nas pod rebranding i reklamujący 24 godziny życia z Orange, a drugi naszego szanownego konkurenta podążającego trochę później, ale jednak podobną drogą. Konkurs polega na znalezieniu jak największej liczby cech wspólnych oryginału i remake`a zaczynając od koncepcji, podobnych lub identycznych usług itd. Osoba, która znajdzie ich najwięcej otrzyma torbę gadżetów z magicznej szafy rzecznika, a dwie kolejne karty zdrapki po 50 zł każda. W jury zasiadają szef naszej komunikacji marketingowej i rzecznik. Macie czas do południa w niedzielę.

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij: Reklamowy konkurs dla spostrzegawczych

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej