Jak to w Internecie, codziennie pojawiają się hity. Dziś staliśmy się małymi bohaterami za sprawą lipduba „Akademia Ku Jakości”. Jak się pewnie domyślacie, to efekt jednego z naszych szkoleń team building i zabawy na imprezie integracyjnej. Sami wiecie, że czasami wszyscy świetnie się bawią, robiąc zdjęcia i filmy, których potem oglądanie bywa mocno krępujące, jak przeglądanie albumów z dzieciństwa. Nie zamierzaliśmy publikować tego materiału, ale zrobił to i szybko usunął, sam producent. Skoro film już pojawił się na sieci, nie będziemy się go wstydzić. Dzięki niemu przynajmniej wiecie, że w Orange Polska pracują prawdziwi ludzie. Także tacy, którzy nie zawsze trzymają w tańcu rytm. Maciek Budzich na Mediafunie zapytał, czy ten lipdub był elementem naszych działań marketingowych. Maćku, nie był. Nasza obecność w social mediach jest bardziej przemyślana, o czym nieraz wszyscy mogli się przekonać. A tak przy okazji, skoro chcemy robić różne rzeczy lepiej, to może i nad libdubami popracujemy. Macie jakieś przykłady fajnych realizacji? Trzy, które spodobają się nam najbardziej, mogą liczyć na drobne upominki z magicznej szafy rzecznika. Maciek, Ty też możesz się włączyć.
- rozmiar tekstu
- RSS
-