Oferta

Automatyczny Serwis Informacyjny *200

8 lutego 2012

Automatyczny Serwis Informacyjny *200

Jeżeli korzystacie z usług telefonii stacjonarnej oraz VoIP TP to zapraszam Was do korzystania z nowego Automatycznego Serwisu Informacyjnego *200, czynnego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Usługa *200 jest skróconym numerem infolinii 801 200 222, warunkiem skorzystania z usługi jest wykonanie połączenia z telefonu w sieci TP.

Dzwoniąc na * 200 bezpośrednio otrzymacie informacje dotyczące:
– stanu salda
– bieżącego wykorzystania minut
– statusu zgłoszenia/zamówienia
– aktywnych usług
Najszybszy dostęp do informacji uzyskacie wykonując połączenie ze swojego numeru telefonu i potwierdzając wyborem klawisza #. W przypadku kontaktu z innego numeru w sieci TP, w celu uzyskania informacji niezbędne będzie podanie jednej z poniższych informacji:
– numer telefonu w sprawie, którego dzwonicie,
– identyfikator usługi Neostrada,
– ID Naked Neo, oraz
– wpisanie swojego kodu PIN.
Jeżeli  nie dokonaliście jeszcze identyfikacji, nie dzwonicie ze swojego numeru telefonu stacjonarnego i nie posiadacie nr PIN, usłyszycie komunikat z prośbą o kontakt z Doradcą infolinii 19393, który po pozytywnej weryfikacji dokona przekierowania na założenie 6 cyfrowego kodu PIN.
W przypadku kontaktu z telefonu komórkowego w sieci Orange nastąpi połączenie z analogiczną pod względem funkcjonalności infolinią dotyczącą rozliczeń z Orange.
Całkowity koszt połączenia niezależnie od czasu jego trwania to 0,36 zł. brutto.

Wystarczy, że w okresie od 7 lutego do 7 marca 2012 roku skorzystacie z Automatycznego Serwisu Informacyjnego *200, a za pierwszy kontakt z infolinią otrzymacie aż 50 punktów PAYBACK

Udostępnij: Automatyczny Serwis Informacyjny *200

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej