Sieć

Przepraszamy za nocną awarię

24 marca 2015

Przepraszamy za nocną awarię

W nocy mieliśmy ogólnopolską awarię sieci. Niestety nie mogliście korzystać z telefonów i dostępu do internetu. Bardzo przepraszam Was za wszelkie utrudnienia. Przyczyna awarii była czysto techniczna. Nasi inżynierowie wraz z dostawcą sprzętu już się z nią uporali. Incydentalnie i lokalnie mogą występować niedogodności, co wynika ze specyfiki awarii. Dziękuję za Waszą cierpliwość i wyrozumiałość.
bc8ebd821938533a00323d03ae392fbf576

Udostępnij: Przepraszamy za nocną awarię

Odpowiedzialny biznes

Mieliśmy [Mamy] awarię, przepraszamy

8 października 2013

Mieliśmy [Mamy] awarię, przepraszamy

Niestety technika od czasu do czasu płata figle i mamy awarię IT, która spowodowała, że nie działają nasze strony www.orange.pl i www.njumobile.pl. Mamy także problemy z funkcjonowaniem niektórych usług i bieżącą obsługą klientów korzystających z salonów sprzedaży oraz obsługi telefonicznej. Przepraszam za wszelkie, związane z tym utrudnienia. Walczymy, aby jak najszybciej usunąć awarię. Spodziewamy się, że nastąpi to dziś w godzinach popołudniowych.

AKTUALIZACJA, godz. 15.58. Awaria została usunięta. Jeszcze raz przepraszam za kłopoty, jakie mieliście.

0af162d9ed6a4ec9f10145ae7ae25151862

Udostępnij: Mieliśmy [Mamy] awarię, przepraszamy

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej