Innowacje

Media społeczne to nie moda

14 stycznia 2010

Media społeczne to nie moda

Wczoraj obiecałem, że wrócę do tematu konferencji „Facebook Now” i dziś do obejrzenia przygotowany przez nas reportaż. Dla mnie wnioski są jasne. Stare media się otwierają i zaczęły już naśladować media społecznościowe. Blake Chandlee, wiceprezes Facebooka uważa, że marki/firmy, które tego nie rozumieją wypadną z biznesu. Czyli sprawa jest poważna. W tym biznesie każdy ma dziś szansę kreować trendy i zawojować świat. Przykład Marka Zuckerberga jest bardzo budujący. Może gdzieś w Polsce rośnie już jego następca.

Udostępnij: Media społeczne to nie moda

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej