Informacje prasowe

Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

5 czerwca 2013

Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

Renomowana firma analityczna Gartner oraz portal 1to1 Media przyznały Orange Polska główną nagrodę w konkursie CRM Excellence Awards za wdrażanie strategii zorientowanej na potrzeby klientów w ramach programu Misja Klient.

Misję, zgłoszoną w kategorii Customer Experience Excellence, uznano za najlepszy zakrojony na szeroką skalę program tego typu w Europie.

„Chcemy być najchętniej wybieranym i polecanym przez klientów operatorem. Dwa lata temu powołaliśmy Misję Klient, która diametralnie zmieniła nasz  sposób  myślenia i funkcjonowania – z firmy zorientowanej na produkty w firmę, w której najważniejszy jest Klient. Wymagało to zmian na wszystkich poziomach funkcjonowania firmy, w tym nastawienia managerów i pracowników, nie tylko tych bezpośrednio zaangażowanych w obsługę klientów” – mówi Piotr Gajek,  dyrektor wykonawczy ds. strategii relacji z klientami.

„Tegoroczni zwycięzcy prezentują wyjątkowy poziom skoncentrowania na kwestiach klienckich. Pokazują  jak zaangażowanie firmy we wprowadzenie zmian proklienckich, inwestowanie we właściwe technologie, procesy i ludzi, może przełożyć się na realne zyski finansowe” – powiedział Mila D’Antonio, redaktor naczelny 1to1 Media.

W ubiegłym roku ponad dziewięćdziesiąt procent klientów Orange Polska było zadowolonych z obsługi i ze sposobu załatwienia swojej sprawy. Na pytanie „Czy poleciłbyś usługi Orange przyjaciołom i bliskim?” zdecydowana większość klientów odpowiada twierdząco.

Firma stale rozwija kanały kontaktu z klientami, zapewnia m.in. najwyższej jakości obsługę na Facebooku, wprowadza liczne udogodnienia, takie jak rozmowy video z konsultantem, możliwość zmiany terminu dostarczenia przesyłki sms’em, specjalnych konsultantów do prowadzenia trudniejszych spraw.

Klienci Orange Polska mogą korzystać z najszerszej na rynku oferty usług telekomunikacyjnych w Polsce, w tym z zapewniającego duże oszczędności pakietu Orange Open, a także z akcji takich jak Środy z Orange, czyli możliwości zakupu na preferencyjnych zasadach biletów na środowe seanse w Multikinie.

*  *  *

Gartner Inc to założona w 1979 roku firma  badawczo-doradcza o światowym zasięgu z siedzibą w Stamford, Connecticut, USA. Jej klientami są zarówno korporacje, firmy technologiczne i usługowe, telekomy jak i agendy rządowe i organizacje. Gartner współpracuje z 13.200 różnymi podmiotami. Ma 5600 współpracowników, w tym 1400 analityków i konsultantów. Działa w 85 krajach.

1to1® Media jest firmą zajmującą się wspieraniem organizacji z całego świata w otrzymaniu jak największej wartości z ich bazy klienckiej. Pomaga osobom zarządzającym wprowadzać zmiany i sytuować inicjatywy proklienckie w centrum ich strategii rozwoju. Jej najważniejsze wydawnictwo, „1to1 Magazine’s Weekly Digest”, prezentuje najlepsze praktyki i trendy w rozwoju firm, które stosują inicjatywy proklienckie przekładające się na wynik finansowy. Dociera do ponad  130 tys. menadżerów.

Gartner oraz 1to1 Media nagradzają firmy za ich przywództwo we wspieraniu i wdrażaniu rozwiązań, które skutkują większym zorientowanem na klienta.

Tegoroczne europejskie nagrody CRM Excellence Awards zostały wręczone podczas  Gartner Customer Strategies & Technologies Summit, odbywającego się w dniach 5-6 czerwca w Londynie.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej