Informacje prasowe

Orange Polska i Orange Belgium nawiązują partnerstwo z Salesforce i Vlocity by wzmocnić swoją transformację cyfrową

28 marca 2018

Orange Polska i Orange Belgium nawiązują partnerstwo z Salesforce i Vlocity by wzmocnić swoją transformację cyfrową

Orange Polska i Orange Belgium podpisali umowy z Salesforce, światowym liderem w zakresie rozwiązań CRM oraz z Vlocity, wiodącą firmą z branży rozwiązań chmurowych.  Salesforce i Vlocity pomogą Orange w szybszym osiągnięciu elastyczności biznesowej oraz w skróceniu czasu wdrażania usług poprzez zastosowanie rozwiązań chmurowych w cyfrowych kanałach kontaktu z klientami.

W otaczającym nas świecie cyfrowym, konieczne jest umocnienie pozycji Orange na rynkach mobilnym i konwergentnym poprzez skupienie się na doświadczeniach klientów. Dzięki doświadczeniu firm Salesforce i Vlocity, Orange może jeszcze bardziej wzmocnić jakość obsługi klienta poprzez wprowadzenie rozwiązań omnichannel. Ponadto, zespoły sprzedażowe Orange i kanałów partnerskich będą mogły efektywniej sprzedawać nowe innowacyjne produkty i usługi i tym samym jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

Orange Polska stawia istotny krok w kierunku cyfrowej transformacji

– Orange Polska czyni kolejny krok w swojej transformacji cyfrowej.  Osiągnęliśmy już istotny  poziom konsolidacji naszych kanałów cyfrowych i sprzedażowych. Obecnie  dążymy do zaoferowania wyróżniających się doświadczeń klienckich – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Wybraliśmy Vlocity i Salesforce ze względu na szybkość z jaką wdrażają swoje rozwiązania, ale także z powodu ich zaawansowanych produktów oraz kompetencji w zakresie zarządzania jakością obsługi. To partnerstwo pozwoli spełnić oczekiwania naszych klientów dotyczące prostoty i przejrzystości naszych ofert, a także łatwości użytkowania i zarządzania nimi. Innowacyjność oraz doskonalenie doświadczeń naszych klientów stanowią istotne filary strategii Orange.

Orange Belgium kontynuuje cyfryzację relacji z klientami

– Orange Belgium kontynuuje swoją transformację cyfrową. Oprócz odnowienia niektórych poziomów naszego systemu zarządzania zamówieniami, rozpoczniemy teraz wzmacnianie możliwości naszego CRM oraz ujednolicanie naszych kanałów cyfrowych. Partnerstwo z firmami Vlocity i Salesforce nawiązaliśmy mając na uwadze te cele – powiedział Michaël Trabbia, prezes Orange Belgium. – Wybraliśmy Salesforce i Vlocity ze względu na ich przewagę w wielu obszarach, zwłaszcza jeśli chodzi o szybkość i sprawność wdrażania usług. Ta współpraca umożliwi nam dalszą cyfryzację relacji z naszymi klientami i pozwoli jeszcze lepiej spełnić ich oczekiwania. Klienci są w samym centrum strategii Orange Belgium.

Salesforce i Vlocity wesprą Orange w pełnej cyfrowej transformacji

– Stawiając na chmurę, Orange wykonał  istotny krok w swojej najważniejszej misji, której celem jest nawiązanie wyjątkowej więzi z klientem oraz sprawienie, że usługi staną się bardziej dostępne i łatwiejsze do kupienia – powiedział Jo Buvens, Country Manager Salesforce Belgium and Luxembourg. – Jesteśmy zachwyceni, że możemy pracować z Vlocity przy tym ważnym projekcie. Dzięki wykorzystaniu dostarczanych przez Vlocity rozwiązań chmurowych, dostosowanych do konkretnych branż oraz aplikacji wielokanałowych, Orange będzie teraz mógł w pełni zaangażować się w swoją transformację cyfrową.

– Bardzo się cieszymy z możliwości połączenia sił z firmą Salesforce, aby dostarczyć Orange dopasowane do potrzeb branży telekomunikacyjnej cyfrowe narzędzia potrzebne do transformacji ich działalności biznesowej – powiedział Dominic Dinardo, Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający dla Rejonu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) w firmie Vlocity. – Jesteśmy zadowoleni, że Orange wybrał naszą technologię i że będziemy mogli pomóc Orange skorzystać z dodatkowej wartości jaką niosą rozwiązania chmurowe, i tym samym dotrzeć do większej liczny klientów i sprzedawać w sposób bardziej innowacyjny i efektywny. 

Vlocity Communications wykorzystuje wielokanałowe możliwości platformy Service Cloud firmy Salesforce, obejmuje obszerny katalog produktów (Enterprise Product Catalog), rozwiązanie CPQ (Configure-Price-Quote), zarządzanie kontraktem, funkcje obsługi klienta detalicznego i zarządzania zamówieniami, obszerną bibliotekę programów wsparcia przedsprzedażowego, a także zarządzania procesami zapytań o usługi i rozliczanie. Stworzony specjalnie dla dostawców usług komunikacyjnych, Vlocity Communications działa w zgodzie ze branżowymi standardami TM Forum i integruje się z systemami firm trzecich, poprzez predefiniowane API i usługi internetowe. Więcej informacji o Vlocity Communications można uzyskać tutaj .

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange Polska i Orange Belgium nawiązują partnerstwo z Salesforce i Vlocity by wzmocnić swoją transformację cyfrową

Innowacje

Internet z pakietu z ulgą

19 czerwca 2010

Internet z pakietu z ulgą

W weekend kończymy kolejny upgrade systemów informatycznych TP. Nie będę opisywał żargonowym językiem szczegółów, dlaczego nasz CRM będzie teraz lepiej pracował, bo to zwyczajnie nudne. Z ważnych rzeczy wspomnę, że dzięki zmianom klient będzie mógł m.in. odliczać ulgę za internet kupiony w pakiecie z TV. Zmienione faktury planujemy wystawiać od lipca. Będzie też możliwość (prawdopodobnie od sierpnia) zrobienia korekty wcześniejszych rachunków otrzymanych od początku roku. To pozwoli w pełni na skorzystanie z ulgi internetowej. Upgrade zaczął się 16, a skończy 21 czerwca. Może się wiązać z chwilowymi utrudnieniami dla klientów, dlatego jeśli kogoś z was doświadczył kłopot z tym związany – przepraszam.

Udostępnij: Internet z pakietu z ulgą

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej