Dokąd zmierz internet

Debata „Dokąd zmierza Internet?”

„Dokąd zmierza Internet?”  – na to pytanie szukali odpowiedzi Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych, prof. Anna Giza-Poleszczuk z Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, Arnaud Vamparys, dyrektor Zintegrowanych Usług Domowych i Osobistych Orange Labs oraz przedstawiciele Nokia Siemens Network: Jürgen Walter, Executive Board Member i Adam Sągolewski, Head of Solution Sales Management. Moderatorem dyskusji był Cezary Szymanek …

Debata „Dokąd zmierza Internet?” Read More »

Dokąd zmierza Internet?

Pytanie o przyszłość Internetu zainspirowało nas do zorganizowania debaty z udziałem przedstawicieli świata biznesu i nauki. W nabliższy czwartek Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych, dr hab. Anna Giza-Poleszczuk z Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, Rafał Kapler, Członek Zarządu ds. Organizacji, PL. 2012 oraz przedstawiciele Nokia Siemens Network: Jürgen Walter, NSN Executive Board Member oraz Adam Sągolewski, Head of Solution Sales …

Dokąd zmierza Internet? Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.