Reklama

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

29 października 2019

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Uwaga! Będę się chwalić. 🙂

Podczas wczorajszej jubileuszowej XX gali SAR Effie Awards Poland, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, realizowaną wspólnie z agencją Leo Burnett i domem mediowym Initiative Media.

Ponadto Orange został zaliczony do grona dwudziestu najbardziej efektywnych komunikacyjnie firm 20-lecia, będąc jedną z najczęściej nagradzanych marek w historii polskiej edycji Effie Awards.

Siła i wyjątkowość konkursu Effie Awards polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

W sumie podczas gali wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.  W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach.

Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy ceniony na całym świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a w Polsce jest obecny od 1999 roku.

Jeżeli chcecie poczytać o najnowszych promocjach w Orange na kartę zajrzyjcie tutaj.

Udostępnij: Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Reklama

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

24 października 2017

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga! Będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej 18 gali Effie Awards, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej Orange Polska i nju mobile otrzymały dwie srebrne statuetki za kampanie zgłoszone w kategorii telekomunikacja. Jury doceniło całość naszych działań prowadzonych w ramach kampanii Orange Światłowód oraz format reklamowy Only nju.

 

Bardzo się z tego cieszymy, bo siła i wyjątkowość konkursu Effie polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

 

Do konkursu Effie zgłoszono w tym roku 219 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniało 104-osobowe jury. Nie przyznano nagrody Grand Pix. Rozdano natomiast siedem złotych, 31 srebrnych i 16 brązowych statuetek.

Udostępnij: Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Odpowiedzialny biznes

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

25 października 2016

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga, będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej nagrodzono dwie nasze kampanie – Orange na kartę i nju. Obie zostały nominowane w kategorii Telekomunikacja.

Orange na kartę otrzymał nagrodę za kampanię „Kiosk” z maja tego roku. Dotyczyła oferty dla przenoszących numer do Orange, którzy za 28 zł otrzymywali rozmowy i smsy bez limitu oraz 14 GB internetu. Z kolei nju mobile otrzymało statuetkę za kampanię „nju dodatkowy” dotyczącą dodatkowego numeru, jaki można dokupić do posiadanego już w nju numeru z rachunkiem, za jedyne 9 zł miesięcznie .

W konkursie Effie kampanie są oceniane pod kątem strategii działań reklamowych, ich realizacji oraz osiągniętych efektów komunikacji. Projekty zgłaszane były w 24 kategoriach. W tym roku jury wybierało spośród 194 kampanii. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku. W Polsce jest obecny od 1999 roku.

Już Ryszard Rynkowski śpiewał, że dziewczyny lubią brąz. A już tym bardziej dwa! 😉

71559a87c9222df35fede79b40b90f947ef

 

Udostępnij: Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Informacje prasowe

Złote Effie dla nju mobile

7 października 2014

Złote Effie dla nju mobile

Kampania „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” wprowadzająca markę nju mobile na rynek została doceniona w 15. polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards, zdobywając nagrodę w kategorii „Launch”. Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencja Ogilvy&Mather oraz dom mediowy MEC.

Wręczając nagrodę Paweł Kastory, prezes zarządu DDB Warszawa powiedział: Nie chcieli pójść w ślady poprzedników, z których żaden nie odegrał jeszcze poważnej roli na rynku. Nie mają własnych punktów sprzedaży. Bardzo szybko jednak uzyskali 77% wspomaganej świadomości marki, przekroczyli znacząco plany sprzedaży i zrobili to efektywniej niż najagresywniejszy konkurent.

– Wyzwaniem było wprowadzenie nowej marki, na niezwykle zatłoczonym rynku. Dysponując wielokrotnie niższym budżetem komunikacyjnym niż konkurenci, musieliśmy szybko zbudować świadomość nowej marki. Kluczem do sukcesu była wyróżnialność. Kreatywność to najkrótsza, ale jednocześnie najtrudniejsza droga do efektywnej komunikacji. Najkrótsza, bo bardzo kreatywny pomysł oznacza lepsze wyróżnienie z tłumu. A jeśli coś się lepiej wyróżnia, to szybciej zapada w świadomość, przy mniejszych nakładach na media. Najtrudniejsza, bo niełatwo jest stworzyć coś naprawdę oryginalnego, co jednocześnie nie będzie przekombinowane. A skutecznie kreatywna komunikacja musi być jednocześnie angażująca i przekonująca – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Wczorajsza nagroda jest kolejną na koncie nju mobile. W listopadzie ubiegłego roku Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB przyznał marce Mixx Award w kategorii „Wprowadzenie nowego produktu na rynek”.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany konkurs. Polska edycja konkursu Effie Awards odbyła się po raz piętnasty. Tegoroczne jury nominowało do nagród 77 kampanii.

Więcej informacji o konkursie na stronie: www.effie.pl

Kontakt dla mediów:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com

Udostępnij: Złote Effie dla nju mobile

Odpowiedzialny biznes

Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek

7 października 2014

Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek

Uwaga! Będę się chwalić. 🙂

Podczas wczorajszej jubileuszowej XX gali SAR Effie Awards Poland, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, realizowaną wspólnie z agencją Leo Burnett i domem mediowym Initiative Media.

Ponadto Orange został zaliczony do grona dwudziestu najbardziej efektywnych komunikacyjnie firm 20-lecia, będąc jedną z najczęściej nagradzanych marek w historii polskiej edycji Effie Awards.

Siła i wyjątkowość konkursu Effie Awards polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

W sumie podczas gali wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.  W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach.

Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy ceniony na całym świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a w Polsce jest obecny od 1999 roku.

Jeżeli chcecie poczytać o najnowszych promocjach w Orange na kartę zajrzyjcie tutaj.

Udostępnij: Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej