Effie Awards

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Uwaga! Będę się chwalić. 🙂 Podczas wczorajszej jubileuszowej XX gali SAR Effie Awards Poland, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, realizowaną wspólnie z agencją Leo Burnett i domem mediowym Initiative Media. Ponadto Orange został …

Statuetka Effie dla Orange na Kartę Read More »

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga! Będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej 18 gali Effie Awards, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej Orange Polska i nju mobile otrzymały dwie srebrne statuetki za kampanie zgłoszone w kategorii telekomunikacja. Jury doceniło całość naszych działań prowadzonych w ramach kampanii Orange Światłowód oraz format reklamowy Only nju.   Bardzo się z tego …

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile Read More »

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga, będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej nagrodzono dwie nasze kampanie – Orange na kartę i nju. Obie zostały nominowane w kategorii Telekomunikacja. Orange na kartę otrzymał nagrodę za kampanię „Kiosk” z maja tego roku. Dotyczyła oferty dla przenoszących numer do Orange, którzy za 28 zł otrzymywali …

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile Read More »

Złote Effie dla nju mobile

Kampania „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” wprowadzająca markę nju mobile na rynek została doceniona w 15. polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards, zdobywając nagrodę w kategorii „Launch”. Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencja Ogilvy&Mather oraz dom mediowy MEC. Wręczając nagrodę Paweł Kastory, prezes zarządu DDB Warszawa powiedział: Nie chcieli pójść w ślady poprzedników, z …

Złote Effie dla nju mobile Read More »

Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek

Zdobyliśmy Złoto podczas tegorocznej 15 polskiej edycji  Effie Awards 2014. Statuetkę otrzymała kampania „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” wprowadzająca markę nju mobile na rynek. To nie pierwszy sukces Orange Polska w tym konkursie. Wcześniej nagrody  w różnych kategoriach wygrywali Wasi ulubieńcy – Serce i Rozum. Dla przypomnienia Effie to jeden z najważniejszych na świecie …

Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek Read More »

Złote Effie w kategorii Long Term!

Wygraliśmy! Znowu! 🙂 Nasi bohaterowie zdobyli Złote Effie w kategorii „Long term marketing excellence”. Nagroda za marketingową doskonałość jest jak nagroda za całokształt twórczości na filmowych Oscarach. To już kolejne Effie dla Serca i Rozumu. W 2011 roku zdobyli najwyższe wyróżnienie tego konkursu – Grand Prix oraz Złote Effie w kategorii telekomunikacja. Chyba nie ma …

Złote Effie w kategorii Long Term! Read More »

Scroll to Top