Effie Awards

Statuetka Effie dla Orange na Kartę

Uwaga! Będę się chwalić. 🙂 Podczas wczorajszej jubileuszowej XX gali SAR Effie Awards Poland, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, realizowaną wspólnie z agencją Leo Burnett i domem mediowym Initiative Media. Ponadto Orange został …

Statuetka Effie dla Orange na Kartę Read More »

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga! Będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej 18 gali Effie Awards, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej Orange Polska i nju mobile otrzymały dwie srebrne statuetki za kampanie zgłoszone w kategorii telekomunikacja. Jury doceniło całość naszych działań prowadzonych w ramach kampanii Orange Światłowód oraz format reklamowy Only nju.   Bardzo się z tego …

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile Read More »

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga, będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej nagrodzono dwie nasze kampanie – Orange na kartę i nju. Obie zostały nominowane w kategorii Telekomunikacja. Orange na kartę otrzymał nagrodę za kampanię „Kiosk” z maja tego roku. Dotyczyła oferty dla przenoszących numer do Orange, którzy za 28 zł otrzymywali …

Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile Read More »

Złote Effie dla nju mobile

Kampania „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” wprowadzająca markę nju mobile na rynek została doceniona w 15. polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards, zdobywając nagrodę w kategorii „Launch”. Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencja Ogilvy&Mather oraz dom mediowy MEC. Wręczając nagrodę Paweł Kastory, prezes zarządu DDB Warszawa powiedział: Nie chcieli pójść w ślady poprzedników, z …

Złote Effie dla nju mobile Read More »

Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek

Zdobyliśmy Złoto podczas tegorocznej 15 polskiej edycji  Effie Awards 2014. Statuetkę otrzymała kampania „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” wprowadzająca markę nju mobile na rynek. To nie pierwszy sukces Orange Polska w tym konkursie. Wcześniej nagrody  w różnych kategoriach wygrywali Wasi ulubieńcy – Serce i Rozum. Dla przypomnienia Effie to jeden z najważniejszych na świecie …

Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek Read More »

Złote Effie w kategorii Long Term!

Wygraliśmy! Znowu! 🙂 Nasi bohaterowie zdobyli Złote Effie w kategorii „Long term marketing excellence”. Nagroda za marketingową doskonałość jest jak nagroda za całokształt twórczości na filmowych Oscarach. To już kolejne Effie dla Serca i Rozumu. W 2011 roku zdobyli najwyższe wyróżnienie tego konkursu – Grand Prix oraz Złote Effie w kategorii telekomunikacja. Chyba nie ma …

Złote Effie w kategorii Long Term! Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.