Reklama

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

24 października 2017

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Uwaga! Będę się chwalić! 🙂 Podczas wczorajszej 18 gali Effie Awards, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej Orange Polska i nju mobile otrzymały dwie srebrne statuetki za kampanie zgłoszone w kategorii telekomunikacja. Jury doceniło całość naszych działań prowadzonych w ramach kampanii Orange Światłowód oraz format reklamowy Only nju.

 

Bardzo się z tego cieszymy, bo siła i wyjątkowość konkursu Effie polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

 

Do konkursu Effie zgłoszono w tym roku 219 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniało 104-osobowe jury. Nie przyznano nagrody Grand Pix. Rozdano natomiast siedem złotych, 31 srebrnych i 16 brązowych statuetek.

Udostępnij: Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Informacje prasowe

Grand Prix EFFIE 2011 dla Serca i Rozumu TP

19 października 2011

Grand Prix EFFIE 2011 dla Serca i Rozumu TP

Najwyższe wyróżnienie – Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. Kampania dostała również złote EFFIE w kategorii telekomunikacja.

– To ogromne wyróżnienie, które pokazuje, że odwaga i konsekwencja w kreowaniu przekazu marketingowego się opłaca. Ta nagroda jest dla mnie tym cenniejsza, że siła i wyjątkowość konkursu EFFIE polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji i obsługi klienta – uważa Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Zdaniem jurorów EFFIE kampania neostrady z Sercem i Rozumem to rzadki przykład formatu reklamowego, który tak skutecznie zmienia postrzeganie marki, łatwo tłumaczy skomplikowane usługi i silnie przenika do świadomości odbiorców. W tym przypadku udało się zbudować spójną, logiczną, powtarzalną platformę komunikacji, która się wyróżnia, kształci, interesuje i wzbudza emocje.

Nagrodzona Grand Prix EFFIE 2011 kampania neostrady była prowadzona wiosna i latem 2010 r. i dotyczyła promocji dostępu do internetu o prędkości do 20 Mb/s od 1 zł miesięcznie. Serce dopytywało Rozum, jak duża jest tak naprawdę ta szybkość.

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany EFFIE. W tym roku do polskiej edycji konkursu zgłoszono 103 prace.

Reklamy Telekomunikacji Polskiej z Sercem i Rozumem zostały też nagrodzone w tegorocznym konkursie KTR, w którym TP otrzymała tytuł marketera roku. Popularność Serca i Rozumu potwierdza również profil na Facebooku, który ma już blisko 500 tys. fanów.

Udostępnij: Grand Prix EFFIE 2011 dla Serca i Rozumu TP

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej