Informacje prasowe

Smartfony i e-toperze za e-fakturę w Orange

5 marca 2013

Smartfony i e-toperze za e-fakturę w Orange

Orange Polska po raz kolejny zachęca klientów do skorzystania z elektronicznej faktury. Wszyscy, którzy zdecydują się na to ekologiczne rozwiązanie pomogą chronić zagrożone wyginięciem nietoperze – sprzymierzeńców człowieka w walce z owadami. Biorąc udział w akcji „Wybierz e-fakturę na złość komarom” klienci Orange Polska pomogą zbudować schronienia dla nietoperzy i jednocześnie maja szansę zdobyć nagrodę w postaci smartfona czy sympatycznej maskotki „e-toperza”.

Orange Polska od kilku lat prowadzi kampanie edukacyjno-informacyjne uświadamiające korzyści dla środowiska naturalnego wynikające z elektronicznych rozliczeń. Przykładowo, klienci Orange wybierając e-fakturę przyczynili się do zalesienia terenów szkód pogórniczych na Śląsku – posadzono tam 27 tysięcy drzew. W tej chwili e-fakturę co miesiąc otrzymuje ponad 2 mln klientów.

Tym razem wszyscy, którzy zdecydują się na e-fakturę, pomogą chronić zagrożone wyginięciem nietoperze. To naturalni wrogowie owadów i sprzymierzeńcy człowieka – często niedoceniani.  Chronią uprawy i lasy, ale też samego człowieka – zwłaszcza przed uciążliwymi komarami. Jednym z poważniejszych zagrożeń dla egzystencji nietoperzy jest malejąca liczba naturalnych kryjówek. Dzięki akcji Orange Polska w czerwcu tego roku powstanie 200 specjalnych drewnianych budek dla nietoperzy – na tych obszarach, gdzie schronień brakuje najbardziej.

Klienci Orange Polska, mogą wziąć udział w konkursie, który towarzyszy akcji. Wystarczy, że  aktywują  e-fakturę i dokończą rymowankę o „e-toperzu” na stronie www.orange.pl/efaktura. Konkurs potrwa do końca maja. Co miesiąc na autorów sześciu najbardziej kreatywnych rymowanek czekają: Iphone 5, Ipad 4 i Samsung Galaxy S III. Dodatkowo, pierwszych 100 laureatów zostanie nagrodzonych maskotkami e-toperza.

E-faktura to nowoczesne rozwiązanie, które ułatwia rozliczanie płatności za usługi. Jest  elektronicznym odpowiednikiem papierowej faktury VAT i przesyłana jest bezpośrednio na wskazany adres e-mail bądź udostępniana na www.orange.pl na indywidualnym koncie klienta.

Orange Polska wraz z innymi firmami uczestniczy w koalicji „Wybieram e-fakturę” stworzonej przez  Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. Jej celem jest promowanie w Polsce e-faktury jako korzystnej formy rozliczeń. Patronat nad tą inicjatywą objęli Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Ministerstwo Środowiska.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Smartfony i e-toperze za e-fakturę w Orange

Odpowiedzialny biznes

Milion faktur elektronicznych

20 października 2010

Milion faktur elektronicznych

Orange Polska po raz kolejny zachęca klientów do skorzystania z elektronicznej faktury. Wszyscy, którzy zdecydują się na to ekologiczne rozwiązanie pomogą chronić zagrożone wyginięciem nietoperze – sprzymierzeńców człowieka w walce z owadami. Biorąc udział w akcji „Wybierz e-fakturę na złość komarom” klienci Orange Polska pomogą zbudować schronienia dla nietoperzy i jednocześnie maja szansę zdobyć nagrodę w postaci smartfona czy sympatycznej maskotki „e-toperza”.

Orange Polska od kilku lat prowadzi kampanie edukacyjno-informacyjne uświadamiające korzyści dla środowiska naturalnego wynikające z elektronicznych rozliczeń. Przykładowo, klienci Orange wybierając e-fakturę przyczynili się do zalesienia terenów szkód pogórniczych na Śląsku – posadzono tam 27 tysięcy drzew. W tej chwili e-fakturę co miesiąc otrzymuje ponad 2 mln klientów.

Tym razem wszyscy, którzy zdecydują się na e-fakturę, pomogą chronić zagrożone wyginięciem nietoperze. To naturalni wrogowie owadów i sprzymierzeńcy człowieka – często niedoceniani.  Chronią uprawy i lasy, ale też samego człowieka – zwłaszcza przed uciążliwymi komarami. Jednym z poważniejszych zagrożeń dla egzystencji nietoperzy jest malejąca liczba naturalnych kryjówek. Dzięki akcji Orange Polska w czerwcu tego roku powstanie 200 specjalnych drewnianych budek dla nietoperzy – na tych obszarach, gdzie schronień brakuje najbardziej.

Klienci Orange Polska, mogą wziąć udział w konkursie, który towarzyszy akcji. Wystarczy, że  aktywują  e-fakturę i dokończą rymowankę o „e-toperzu” na stronie www.orange.pl/efaktura. Konkurs potrwa do końca maja. Co miesiąc na autorów sześciu najbardziej kreatywnych rymowanek czekają: Iphone 5, Ipad 4 i Samsung Galaxy S III. Dodatkowo, pierwszych 100 laureatów zostanie nagrodzonych maskotkami e-toperza.

E-faktura to nowoczesne rozwiązanie, które ułatwia rozliczanie płatności za usługi. Jest  elektronicznym odpowiednikiem papierowej faktury VAT i przesyłana jest bezpośrednio na wskazany adres e-mail bądź udostępniana na www.orange.pl na indywidualnym koncie klienta.

Orange Polska wraz z innymi firmami uczestniczy w koalicji „Wybieram e-fakturę” stworzonej przez  Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. Jej celem jest promowanie w Polsce e-faktury jako korzystnej formy rozliczeń. Patronat nad tą inicjatywą objęli Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Ministerstwo Środowiska.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Milion faktur elektronicznych

Informacje prasowe

Pół miliona klientów Grupy TP wybrało ekologiczną fakturę

11 maja 2010

Pół miliona klientów Grupy TP wybrało ekologiczną fakturę

Już ponad pół miliona klientów TP i Orange zdecydowało się zrezygnować z papierowego rachunku na rzecz jego bardziej ekologicznej – elektronicznej wersji.

Faktura w wersji elektronicznej to wygodne i praktyczne rozwiązanie – zawsze dociera na czas, pozwala lepiej zaplanować wydatki. Rezygnując z papierowego dokumentu pomagamy też chronić środowisko. Te zalety doceniło już ponad 500 tysięcy klientów Grupy TP – z ekofaktury Orange korzysta już niemal 400 tysięcy klientów, a z faktury elektronicznej TP – blisko 110 tysięcy.

Dodatkowa zachęta dla klientów Grupy TP do skorzystania z ekologicznej faktury to punkty w programie PAYBACK: wszyscy klienci, którzy zdecydują się na e-fakturę TP lub ekofakturę Orange i będą z niej korzystać przez minimum 3 miesiące, otrzymają 300 punktów w programie PAYBACK.

TP wprowadziła możliwość zamiany papierowej faktury na fakturę elektroniczną pod koniec 2007 roku. Faktura elektroniczna TP ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Spełnia wszystkie wymogi prawa podatkowego, pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym. Jest opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym. Klient otrzymuje ją mailem lub na konto na portalu tp.

E- fakturę TP należy przechowywać w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji finansowych

Z kolei klienci Orange, którzy mają konto na portalu www.orange.pl mogą korzystać z  ekofaktury, czyli elektronicznego obrazu faktury pozwalającego sprawdzić wysokość rachunku, termin zapłaty i numer konta. To doskonałe rozwiązanie zwłaszcza dla tych klientów, którym nie jest potrzebna faktura – nie korzystają z ulg i nie potrzebują faktury, by rozliczyć się z urzędem skarbowym. Jeśli jednak okaże się, że faktura VAT jest klientowi potrzebna, np. do rozliczenia rocznego za internet, może je otrzymać za wybrany okres np. cały rok, w jednej przesyłce.

Więcej informacji można znaleźć na stronach:

http://www.tp.pl/efaktura

http://www.orange.pl/ekofaktura

Udostępnij: Pół miliona klientów Grupy TP wybrało ekologiczną fakturę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej