Odpowiedzialny biznes

Łódź szaleje z logo

4 października 2010

Łódź szaleje z logo

Słyszeliście o projekcie „Biznes dla Łodzi”? Do pomocy w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 dla tego miasta zaangażowano firmy z regionu. Jak? Poproszono je by stworzyły logo „LODZ” z własnych produktów.
I tak powstało logo z kabanosów ( niestety nie można ich skosztować ), z rajstop ( przymiarki także nie wchodzą w grę) czy z żarówek. A moi koledzy z Błękitnej Linii TP w Łodzi przygotowali logo wykonane ze zużytych kart telefonicznych.
Karty to takie małe dzieła sztuki, mówi Ewa Mielczarek, inspiratorka ich wykorzystania. Pracownicy zebrali około 2 tysięcy kart. Ponad metrowe litery ze styroduru wyklejali Stanisław Pluta i Marcin Jakubiec ( na zdjęciu ). Zdradzili, że cała trójka podpisała się na logo umieszczając na literze L  karty ze swoimi znakami zodiaku: Rak, Lew i Bliźnięta.


Wiadomość z ostatniej chwili : w konkursie publiczności na najładniejszą pracę, logo LODZ wykonane przez naszych pracowników zajęło pierwsze miejsce.

Udostępnij: Łódź szaleje z logo

Informacje prasowe

Orange Warsaw Festival w nowej odsłonie

24 marca 2010

Orange Warsaw Festival w nowej odsłonie

Orange Warsaw Festival odbędzie się w tym roku w zupełnie nowej formule. Za organizację festiwalu odpowiada TVN, natomiast Orange pozostaje głównym sponsorem imprezy, który wspiera Warszawę w uzyskaniu tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.

Orange Warsaw Festival to wydarzenie, które od dwóch lat stanowi ważny punkt na muzycznej mapie stolicy. Już pierwsza edycja pokazała, że w  Warszawie  jest miejsce na dużą imprezę muzyczną, skierowaną do  szerokiej  publiczności. W kolejnym roku festiwal rozwinął się i dwudniowa impreza zgromadziła na Placu Defilad ponad 50 tysięcy uczestników, którzy bawili się na kilkunastu koncertach.

Sponsorując muzykę Orange daje  Polakom możliwość udziału w unikalnych wydarzeniach, dlatego zdecydowaliśmy o dalszym rozwoju festiwalu, powierzając jego organizację TVN. Połączenie możliwości obu firm pozwoli nam przygotować wydarzenie muzyczne na światowym poziomie, zarówno artystycznym, jak i organizacyjnym. Przy planowaniu festiwalu 2010 uważnie wsłuchiwaliśmy się w opinie dziennikarzy, ale przede wszystkim uczestników poprzednich edycji imprezy. Liczymy, że zmiany, które zaproponujemy, odpowiedzą na postulaty podnoszone w poprzednich latach. Szczegóły dotyczące organizacji festiwalu przedstawimy wkrótce, już dziś jednak możmy zdradzić, że miejsce imprezy ulegnie zmianie, a nowa lokalizacja będzie pozytywnym zaskoczeniem.

Obecność TVN przy organizacji festiwalu gwarantuje wysoki poziom organizacyjny imprezy, a także ogólnopolską promocję dla Warszawy, co jest istotne w kontekście ubiegania się stolicy o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Wierzymy, że Orange Warsaw Festival  będzie główną inicjatywą, wspierającą miasto w walce o ten tytuł.

Tak jak w poprzednich latach festiwal odbędzie się na zakończenie lata. Również linia muzyczna festiwalu nie będzie znacznie odbiegać od dotychczasowej. Za merytoryczną  stronę przedsięwzięcia odpowiada dyrekor artystyczny Piotr Metz.

Szczegółowy program imprezy, jej datę oraz lokalizację przedstawimy w najbliższym czasie na spotkaniu prasowym.

Udostępnij: Orange Warsaw Festival w nowej odsłonie

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej