Wiele razy pisałem na blogu, jak ważna jest dla nas szybka i skuteczna obsługa. Przy każdej okazji przekonywałem też do specjalnej aplikacji na Facebooku i korzystania z wiedzy Orange Ekspertów, którzy pomagają gdzie tylko mogą w necie, również na naszym blogu. Udzielili Wam setek odpowiedzi, wyręczając mnie ze szczegółówego studiowania regulaminów i instrukcji obsługi. Dlatego bardzo cieszę się, że praca, którą włożyliśmy w poprawę obsługi została doceniona i to przez specjalistów od social mediów. Mam na myśli Socialbakers i jej szefa Jan Rezaba, który osobiście, w specjalnym wideo złożył nam gratulacje za znalezienie się w światowej czołówce marek świadczących najlepszą obsługę klienta w mediach społecznościowych. Podkreślił również najkrótszy czas odpowiedzi na pytania internautów spośród 10 najlepszych fanpage. Średnio to tylko 23 minuty. Pochwały to oczywiście powód do zadowolenia, ale również motywacja na przyszłość, bo zawsze można się poprawiać.