Informacje prasowe

Rodzina w stylu Orange Flex. Nowe funkcjonalności i plany od 15 zł.

28 listopada 2019

Rodzina w stylu Orange Flex. Nowe funkcjonalności i plany od 15 zł.

Od dziś w Orange Flex można stworzyć Rodzinę i dodać nawet 5 kolejnych numerów. Dla wielu użytkowników będzie to wygodne rozwiązanie, dzięki któremu w łatwy sposób można kontrolować wydatki i usługi całej rodziny. Dodatkowo, tylko w ofercie Flex Rodzina, dostępny jest nowy plan za 15 zł miesięcznie.​​​​​​​

W ramach oferty Flex Rodzina można podłączyć maksymalnie 6 numerów. Flex Rodzina obsługuje dwa profile: administratora oraz członka rodziny. Właścicielem wszystkich numerów jest administrator, który płaci za usługi. Administrator ma większe uprawnienia: dołącza i usuwa członków rodziny, a także może zarządzać ich ofertą oraz kartami SIM.

Nową funkcjonalnością w ramach Flex Rodziny jest opcja „Zapytaj o zakup”, która daje możliwość kontroli nad wydatkami. Administrator może aktywować bądź wyłączyć ją indywidualnie dla każdego członka Rodziny. Kiedy opcja jest włączona administrator każdorazowo otrzyma w aplikacji powiadomienie z prośbą o wyrażenie zgody na zakup. Członek rodziny może kupować dodatkowe usługi, np.: passy, pakiety danych, czy pakiety roamingowe bezpośrednio w aplikacji. Wtedy wszystkie dodatkowe usługi działają tylko dla danego numeru.

Jednocześnie tylko w ofercie Flex Rodzina pojawia się nowy plan za 15 zł. Zawiera on nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w Polsce i w roamingu w UE. Ten plan nie posiada paczki danych, bo w założeniu ma służyć rodzicom, którzy w sposób odpowiedzialny chcą regulować dostęp najmłodszych do Internetu oraz starszym użytkownikom, którzy niekoniecznie chcą surfować po sieci.

Natomiast zarówno administrator, jak i każdy z członków Flex Rodziny, może skorzystać z funkcji „Przekaż GB”, pozwalającej przesuwać gigabajty pomiędzy użytkownikami Orange Flex. To dobry, darmowy i kontrolowany sposób na to, by uzupełnić najmniejszy Plan o GB danych.

Zainteresował Cię wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Rodzina w stylu Orange Flex. Nowe funkcjonalności i plany od 15 zł.

Oferta

Odpowiadamy na Wasze pytania o Orange Flex

10 maja 2019

Odpowiadamy na Wasze pytania o Orange Flex

Wczoraj po konferencji dla mediów pojawiło się sporo pytań dotyczących nowej oferty. Dlatego postanowiłem na szybko wrzucić Wam zbiór odpowiedzi, których na bieżąco udzielałem na Twitterze oraz na te, które przykuły moją uwagę na portalach branżowych. Wkrótce ruszy strona internetowa aplikacji gdzie znajdziecie więcej użytecznej wiedzy.

1. Czy w skład Music Pass wchodzi Spotify.

Tak, Spotify jest Music Pass od startu oferty.

2. Czy w przypadku Flex trzeba rejestrować kartę jak w ofertach prepaid?

Rejestracja odbywa się w aplikacji poprzez zeskanowanie dowodu oraz zrobienie selfie. Po potwierdzeniu rejestracji, zdjęcia nie są przechowywane.

3. Kiedy można przenieść się z abonamentu do Orange Flex?

Na 6 miesięcy przed końcem umowy. Umowa zostaje rozwiązana bez kary umownej. Wystarczy potwierdzenie numerem PESEL w aplikacji, nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tym, co masz.

4. Kiedy można przenieść się z prepaid Orange do Orange Flex?

W dowolnym momencie. Wystarczy potwierdzenie numerem PESEL w aplikacji, nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tym, co masz.

5. Czy mogę przenieść się z nju mobile?

Tak, dokładnie tak samo jak w przypadku ofert Orange prepaid.

6. Czy po przeniesieniu z Orange na kartę lub abonamentu wiąże się z wymianą karty SIM?

Nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tej, co masz. Jeśli masz eSIM, to też nie musisz instalować nowego.

7. Czy w Orange Flex jest eSIM?

Możecie korzystać z eSIM jako karty głównej – wgrać w iPhone Xs, iPhone Xr czy iPhone Xs Max. Pracujemy nad udostępnieniem usługi analogicznej do „Ekstra karta eSIM”, która pozwoli na wgranie eSIM do Apple Watch.

8. Czy w Video Pass wprowadzone będzie ograniczenie jakości oglądanych materiałów np. na Youtube?

W ramach Video Pass nie ma ograniczeń prędkości.

9.Czy są jakiekolwiek opłaty aktywacyjne przy przenoszeniu do Orange Flex?

NIE zapłacicie za a) aktywację, b) kartę SIM, c) kuriera d) cokolwiek innego przy przenoszeniu, co nie przyszło mi do głowy.

10. Jaki będzie lejek transmisji po zużyciu pakietu danych?

64 kb/s

11. Czy będzie można w aplikacji na jednym telefonie obsługiwać więcej numerów?

Tak, jest to możliwe. Jeżeli będziemy chcieli coś zrobić na innym koncie, trzeba się przelogować.

[Aktualizacja 29.11.2019]

We Flex pojawił się także możliwość dodawania kilku numerów w ramach „Rodziny”. Przeczytacie to tym w tekście Rodzina w stylu Orange Flex. Nowe funkcjonalności i plany od 15 zł.

12. Czy z Orange Flex mogą korzystać firmy?

Nie, Orange Flex to oferta dla klientów indywidualnych. Ale nie powiedzieliśmy ostatniego słowa 😉

13. Czy w Orange Flex płaci się za usługi w roamingu?

Podobnie, jak w abonamencie Orange w roamingu nie ma opłat poza tymi, które wynikają ze zbyt długiego przebywania za granicą, Chodzi o zasady Fair Use Policy.

14. Jak rozliczane będzie przejście na niższy pakiet?

Z rozpoczęciem kolejnego cyklu aktywuje się niższy pakiet i niższa opłata.

15. Czy działa zawieszenie połączenia, oczekiwanie na połączenie, telekonferencja?

Zawieszenie połączenia i połączenie oczekujące działają. Telekonferencji nie wspieramy w Orange Flex.

16. Czy dokupienie GB (1, 5, 10) zwiększa pakiet w UE?

Nie zwiększa. Mamy dodatkowe pakiety GB w roamingu w dobrych cenach. Natomiast aktywacja Video Pass zwiększa pakiet GB w Unii Europejskiej

17. Jak wygląda kwestia przejścia z nju przy dwóch numerach?

Każdą kartę należy zarejestrować na oddzielne loginy i przenieść normalnie, bez konieczności wymiany karty SIM.

18. Czy VoLTE i WiFi Calling działa w Flex?

Działa i w kraju i poza jego granicami.

19. Czym „skutkuje” zerwanie umowy w Flex w czasie okresu rozliczeniowego? Procentowo oddajecie zadeklarowana kwotę? Czy jest jakiś miesięczny okres rezygnacji?

Możesz zrezygnować z oferty Flex kiedy chcesz w trakcie swojego cyklu. Usługa będzie ważna do końca okresu rozliczeniowego, a następnie Plan zostanie wyłączony. Nie ma okresu wypowiedzenia. Po rezygnacji z Planu przez 6 miesięcy trzymamy dla Ciebie numer i może do nas wrócić kiedy chcesz przywracając swój Plan.

Jeżeli pojawią się kolejne, nietypowe będziemy na nie odpowiadać.  Ale zajrzyjcie najpierw na stronę  flex.orange.pl.

P.S. Zaszło sporo zmian w ofercie Orange Flex – dzięki Waszym sugestiom. Zajrzyjcie do tekstu „Klienci zmieniają Orange Flex. Nowe plany i więcej GB, czyli #chceszmasz”.

Udostępnij: Odpowiadamy na Wasze pytania o Orange Flex

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej