Informacje prasowe

Grand Prix EFFIE 2011 dla Serca i Rozumu TP

19 października 2011

Grand Prix EFFIE 2011 dla Serca i Rozumu TP

Najwyższe wyróżnienie – Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. Kampania dostała również złote EFFIE w kategorii telekomunikacja.

– To ogromne wyróżnienie, które pokazuje, że odwaga i konsekwencja w kreowaniu przekazu marketingowego się opłaca. Ta nagroda jest dla mnie tym cenniejsza, że siła i wyjątkowość konkursu EFFIE polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji i obsługi klienta – uważa Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Zdaniem jurorów EFFIE kampania neostrady z Sercem i Rozumem to rzadki przykład formatu reklamowego, który tak skutecznie zmienia postrzeganie marki, łatwo tłumaczy skomplikowane usługi i silnie przenika do świadomości odbiorców. W tym przypadku udało się zbudować spójną, logiczną, powtarzalną platformę komunikacji, która się wyróżnia, kształci, interesuje i wzbudza emocje.

Nagrodzona Grand Prix EFFIE 2011 kampania neostrady była prowadzona wiosna i latem 2010 r. i dotyczyła promocji dostępu do internetu o prędkości do 20 Mb/s od 1 zł miesięcznie. Serce dopytywało Rozum, jak duża jest tak naprawdę ta szybkość.

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany EFFIE. W tym roku do polskiej edycji konkursu zgłoszono 103 prace.

Reklamy Telekomunikacji Polskiej z Sercem i Rozumem zostały też nagrodzone w tegorocznym konkursie KTR, w którym TP otrzymała tytuł marketera roku. Popularność Serca i Rozumu potwierdza również profil na Facebooku, który ma już blisko 500 tys. fanów.

Udostępnij: Grand Prix EFFIE 2011 dla Serca i Rozumu TP

Odpowiedzialny biznes

Latający cyrk Tomasza Golloba

20 czerwca 2010

Latający cyrk Tomasza Golloba

Nie jestem tak dużym fanem żuzla, jak piłki nożnej, ale kilka razy na Grand Prix byłem. I powiem szczerze, że to taki „nudny” sport, gdzie jeździ kupa facetów z różnych krajów i kontynetów, a i tak zawsze zwycięża Tomasz Gollob  – POLSKA. Albo coś w tym jest, albo podczas tych chyba czterech zawodów, na których byłem mam wyjątkowego farta. Ale w minioną sobotę w Toruniu to nie był już fart.

Najwyższe miejsce na podium  – Tomasz Gollob, POLSKA; stopień niżej na podium – Rune Holta, POLSKA;  trzecie miejsce – Jarosław Hampel, POLSKA. Wynik Grand Prix na żużlu w Toruniu, którego chyba nikt z ponad 15 000 polskich kibiców się nie spodziewał. Zwłaszcza, że to pierwszy taki sukces w historii żużla, gdzie jeszcze nigdy trzech zawodników z jednego kraju nie stanęlo na podium obok siebie. To tak jakby Turniej Czterech Skoczni wygrał Adam Małysz, przed Kamilem Stochem i Krzysztofem Miętusem lub braci Kliczko pokonaliby Adamek z Gołotą, a Wałujełowi dołożyłby Sosnowski.

Te ostatnie porównania są tak prawdopodobne, jak wygrana Polski w ME 2012. Tym bardziej cieszy, że mamy polski sport, w którym to inni nie mogą zrozumieć skąd taka dominacja Polaków w speedwayu. Bo ci, którzy oglądali to na żywo na stadionie, albo w telewizji nie mieli watpliwości, że Polacy w sobotę raczej latali, jak Anakin w pierwszej części Gwiezdnych Wojen, a pozostali jeździli na bardziej przyziemnych, tradycyjnych sprzętach.

I to sobie myślę, 15 tysięcy szczęśliwych polskich kibiców od rana do rana bawiących się w Toruniu, nowoczesny stadion, nawet piwo na nim sprzedają i nikt się nie bije, do tego pokazy sztucznych ogni na koniec, muzyka, parady motockli i do tego trzech Polaków na pudle. Szkoda, że pewien inny sport organizacją i sukcesami Polaków na razie jest o kilka lat świetlnych.

Udostępnij: Latający cyrk Tomasza Golloba

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej