Odpowiedzialny biznes

„Tydzień w 20 min” – Michał Wolniak

29 maja 2012

„Tydzień w 20 min” – Michał Wolniak

Zeszły tydzień minął bez wątpienia pod hasłem „adaptywność” – i ono także przyświeca dzisiejszemu podsumowaniu, którego dokonaliśmy z Michałem Wolniakiem, dyrektorem kreatywnym Grupy Heureka. Omówilismy wspólnie efekty VI Forum IAB, którego głównym tematem było „Adaptive Marketing. Adaptive Enterprise”. Skomentowaliśmy także „fashionelkagate”, czyli online’owy spór blogerki z internetowym sklepem obuwniczym. Spróbowaliśmy też odpowiedzieć na pytanie, czy otworzenie w Polsce lokalnej spółki Facebooka to dobry sygnał dla polskiego rynku. Na koniec zaś, z okazji 7. urodzin YouTube zmierzyliśmy się z ryzykowną tezą, że internet zabije telewizję. Zapraszam 🙂

 

aa08f1f2ac836ad8dada41cbe5b3249909e

 

No to jak to jest – telewizja czy internet?

 

Udostępnij: „Tydzień w 20 min” – Michał Wolniak

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej