Informacje prasowe

Serce i Rozum z milionem przyjaciół na Facebooku

26 kwietnia 2012

Serce i Rozum z milionem przyjaciół na Facebooku

Serce i Rozum, bohaterowie kampanii reklamowych Telekomunikacji Polskiej, a teraz marki Orange jako pierwszy profil komercyjny na polskim Facebooku mogą pochwalić się milionem fanów.

– Bardzo się cieszę, że Serce i Rozum to pierwszy polski profil komercyjny na Facebooku, który przekroczył magiczną liczbę miliona fanów. To potwierdzenie skuteczności najnowszej kampanii z udziałem sympatyczniej pary bohaterów, którzy wraz z klientami usług stacjonarnych przeprowadzali się do świata Orange. To również kolejny dowód słuszności naszej decyzji, by po rebrandingu nadal wykorzystywać Serce i Rozum w kampaniach marketingowych marki Orange – uważa Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Serce i Rozum chcą uczcić milion swoich przyjaciół specjalną akcją. Już dziś na ich profilu można zobaczyć największe społecznościowe puzzle w polskim Internecie. Dzięki specjalnej aplikacji wielka podobizna Serca
i Rozumu stworzona została z miliona zdjęć ich fanów.
Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy TP
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Serce i Rozum z milionem przyjaciół na Facebooku

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej