Informacje prasowe

Już milion klientów korzysta z Orange Love

25 października 2018

Już milion klientów korzysta z Orange Love

Polacy przekonali się do zalet konwergencji i coraz chętniej łączą potrzebne usługi w atrakcyjne cenowo pakiety. W ciągu 19 miesięcy ofertę Orange Love wybrało milion klientów.

Polacy pokochali usługi konwergentne, bo dostali ofertę, która odpowiada na ich potrzeby. Orange Love to superszybki internet, telefonia mobilna i stacjonarna oraz telewizja w atrakcyjnej cenie, bo już za około 100 złotych miesięcznie. Stale rozbudowujemy nasze pakiety. Superszybki internet światłowodowy jest już dostępny w opcji do 1 Gb/s, najważniejsze wydarzenia sportowe i filmowe hity pokazujemy w 4K, a flagowe smartfony można kupić w ramach Love w bardzo atrakcyjnych cenach. Bardzo się cieszę z sukcesu Orange Love, ponad milion klientów w nieco ponad półtora roku potwierdza, że konwergencja to słuszny kierunek – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Jean-François Fallacher o milionie klientów Orange Love – wideo (MP4, 49 MB)

Klienci Orange Love korzystają średnio z ponad 4 usług. Na jednego klienta przypadają już niemal 2 karty SIM, co oznacza, że wielu z nich korzysta z możliwości dokupienia usług mobilnych w korzystnej cenie dla kolejnych członków rodziny. Aż 600 tysięcy klientów ogląda telewizję z Orange TV, a ponad 150 tysięcy ma światłowodowy internet. Z badań wynika, że klienci Orange Love są bardziej skłonni polecać usługi Orange innym, niż klienci usług internetowych i mobilnych sprzedawanych poza pakietem. Są też bardziej zadowoleni z oferty niż ci, którzy kupili tylko internet lub same usługi mobilne.

Orange Love to wygoda i komfort. Wystarczy jedna umowa, by korzystać z wybranego zestawu usług. Klient otrzymuje jedno podsumowanie płatności, na które składają się koszty wszystkich elementów Orange Love oraz ewentualnych dodatkowych zakupów.

W ramach pakietu klienci otrzymują:

  • internet domowy, np. Orange Światłowód o prędkości nawet do 1 Gb/s,
  • telefon komórkowy z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami w Polsce i Unii Europejskiej i 5 GB internetu (w tym 3,22 GB do wykorzystania w UE);
  • telefon domowy z nielimitowanymi rozmowami krajowymi (na numery stacjonarne) i międzynarodowymi (numery stacjonarne w UE, USA i Kanadzie oraz komórkowe w USA i Kanadzie);
  • telewizję z pakietem ponad 100 kanałów, w tym 47 w jakości HD. Klienci korzystający ze światłowodu od Orange mogą też oglądać programy i transmisje w najwyższej dostępnej w warunkach domowych jakości obrazu, czyli 4K – dzięki temu, że w cenie pakietu dostają dekoder Samsung 4K.

Orange Love składający się z 4 usług jest dostępny już za 99,99 zł miesięcznie. W ofercie jest także pakiet łączący 2 usługi – internet domowy w wybranej technologii i prędkości oraz telefonię mobilną.

Klienci mogą też korzystać z bogatej oferty nowoczesnych smartfonów w atrakcyjnych cenach oraz poszerzyć posiadany pakiet telewizyjny o dodatkowe kanały. Mogą również dokupić dodatkowe abonamenty komórkowe ze smartfonami w dobrej cenie. Za każdy taki abonament co miesiąc zapłacą o 20 zł mniej.

Więcej informacji: www.orange.pl

Wyniki finansowe Orange Polska po III kw. 2018 r.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com
Twitter: @RzecznikOrange

Mediateka

Udostępnij: Już milion klientów korzysta z Orange Love

Mediateka

Jean-François Fallacher, prezes zarządu Orange Polska

10 października 2018

Jean-François Fallacher, prezes zarządu Orange Polska

Jean-François Fallacher (ur.1967r.), od 1 maja 2016 jest prezesem Orange Polska. W latach 2011-2016 pełnił funkcję prezesa spółki Orange Romania, wiodącego operatora komórkowego na rumuńskim rynku.

Wcześniej, przez 20 lat, Jean-François Fallacher pełnił kluczowe funkcje w Grupie Orange, ostatnio jako prezes Sofrecom, należącej do grupy międzynarodowej spółki konsultingowej oraz w Holandii jako dyrektor operacyjny w spółce Wanadoo, dostawcy usług internetowych, a także zarządzając marketingiem segmentu B2B w EuroNet Internet.

Jean-François ma rozległą wiedzę na temat rynku telekomunikacyjnego w zakresie zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych, zdobytą na różnych europejskich rynkach.

Absolwent kierunków inżynieryjnych na École Polytechnique, École Nationale Supérieure des Télécommunications w Paryżu oraz programu Rozwoju Biznesu Międzynarodowego w ESSEC Business School, Jean-François zdobywał doświadczenie w okresie ekspansji Internetu.

Udostępnij: Jean-François Fallacher, prezes zarządu Orange Polska

Informacje prasowe

Orange Polska podpisał umowę z T-Mobile Polska dotyczącą dostępu do sieci światłowodowej

23 lipca 2018

Orange Polska podpisał umowę z T-Mobile Polska dotyczącą dostępu do sieci światłowodowej

Zgodnie z umową Orange Polska zapewni hurtowy dostęp do swojej sieci światłowodowej. Porozumienie dotyczy budynków wielorodzinnych na obszarach nieregulowanych. Współpraca obejmie 1,7 mln gospodarstw domowych, które znajdą się w zasięgu usług światłowodowych do końca 2018 roku. To przełomowa umowa na rynku telekomunikacyjnym w Polsce.

Porozumienie z T-Mobile jest najlepszym potwierdzeniem naszej strategii, że światłowody będą kluczową technologią dostępu do internetu w Polsce. Pozwoli ono na szybszą monetyzację naszej sieci światłowodowej dzięki zwiększeniu jej wykorzystania. Przyspieszy również przyjmowanie się tej technologii wśród klientów i pomoże popularyzować konwergencję, co będzie korzyścią dla całego polskiego rynku telekomunikacyjnego. To pierwsza taka umowa w Polsce. Obecnie w zasięgu światłowodów od Orange jest już ponad 2,7 mln gospodarstw domowych. Jesteśmy otwarci na podobną współpracę w zakresie wykorzystania naszej sieci z innymi operatorami – powiedział Jean-Francois Fallacher, prezes Orange Polska.

Zgodnie z umową T-Mobile zapłaci na rzecz Orange Polska opłatę wstępną za dostęp do sieci w wysokości 275 mln zł. Ponadto będzie ponosił opłatę miesięczną za każdego klienta uzależnioną od szybkości usługi oraz roku, w którym dane gospodarstwo domowe zostało objęte zasięgiem sieci światłowodowej. Porozumienie zostało zawarte na dziesięć lat, przy czym zostanie automatycznie przedłużone na dalsze pięć lat, o ile T-Mobile osiągnie ustaloną liczbę klientów przyłączonych do sieci Orange Polska.

Umowa z T-Mobile pozwala Orange Polska na szybszą monetyzację inwestycji w sieć światłowodową. Maksymalizuje także wykorzystanie infrastruktury, co pozwali uniknąć nadmiernej rozbudowy sieci światłowodowej przez innych operatorów. Transakcja nie została zawarta na zasadach wyłączności i Orange Polska jest otwarty na negocjacje z innymi operatorami co do możliwości dostępu hurtowego do swojej sieci światłowodowej.

Orange Polska do końca 2020 roku planuje mieć w zasięgu światłowodów 5 mln gospodarstw domowych w całym kraju.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Mediateka

Udostępnij: Orange Polska podpisał umowę z T-Mobile Polska dotyczącą dostępu do sieci światłowodowej

Informacje prasowe

Orange Polska przedstawił plan dojścia do 5G

15 marca 2018

Orange Polska przedstawił plan dojścia do 5G

Pierwsze testy sieci mobilnej nowej generacji w 2019 roku i wdrożenia w 2020-2021 – to założenia programu 5G Orange Polska. Ich prezentacji towarzyszył pokaz przeprowadzony przez Nokię, obrazujący praktyczne wykorzystanie możliwości, jakie niesie ze sobą sieć 5G. Jak podkreślono, kluczowa dla wprowadzenia sieci kolejnej generacji w naszym kraju będzie dostępność odpowiednich zasobów pasma.

Architektura sieci radiowej i szkieletowej, bezpieczeństwo sieci, praca przy standardzie 5G, testy, współpraca międzyoperatorska, współdziałanie w ramach Grupy Orange oraz dialog z regulatorami rynku – to kluczowe obszary prac nad 5G przedstawione przez Orange Polska. Planowane działania w pierwszej kolejności obejmą budowę ekosystemu biznesowego, który pozwoli wdrażać 5G i pierwsze rozwiązania. Testy, które na początku obejmą odizolowane od siebie obszary, a później, wraz z postępami prac, rozwiązania obejmujące wszystkie elementy sieci, planowane są na 2019 rok.

– Uruchomienie sieci nowej generacji 5G będzie miało ogromne znaczenie nie tylko dla funkcjonowania rynku telekomunikacyjnego, ale dla całej polskiej gospodarki. 5G to szybsza sieć mobilna, minimalne opóźnienia, możliwość wydzielenia warstw sieci na konkretne potrzeby klientów biznesowych. Dlatego już teraz przygotowujemy się do wdrożenia tej technologii. Intensywnie rozbudowujemy sieć światłowodową, która będzie zapleczem niezbędnym dla dobrego funkcjonowania sieci mobilnej nowej generacji i internetu rzeczy. Współpracujemy też z dostawcami sprzętu i technologii, by w 2020-2021 roku móc zaoferować polskim klientom usługi oparte na sieci 5G – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Kluczowe znaczenie dla wdrożenia 5G w Polsce w latach 2020-2021 będzie miało pozyskanie przez operatorów pasm w częstotliwościach 3,6 i 3,8 GHz – jedynych, które w krótkim czasie mogą być przeznaczone do budowy sieci nowej generacji.

Przygotowane przez Nokia demo, które zostało zaprezentowane w siedzibie Orange Polska pokazuje, jak ważne są odpowiednie zasoby pasma, bez których wdrożenie sieci 5G będzie niemożliwe. Zakładało ono transfer danych z prędkością 6,2 Gb/s, z wykorzystaniem stworzonego specjalnie na potrzeby pokazu bloku pasma o szerokości 400 MHz oraz techniki 8×8 MIMO (8 anten nadawczych i anten odbiorczych w urządzeniu). Pozwoliło to na przesłanie produkowanego na żywo obrazu i dźwięku w rozszerzonej rzeczywistości do urządzeń końcowych. Obecnie takie warunki można w Polsce stworzyć wyłącznie w laboratorium i na krótkich odcinkach, gdyż najszerszym pasmem dostępnym dziś dla operatorów w częstotliwości 3,5 i 3,7 GHz jest 28 MHz. Stworzone wspólnie z MIMESYS rozwiązania przedstawione w czasie pokazu, zaprezentowane po raz pierwszy właśnie podczas konferencji, mogą być stosowane w czasie szkoleń i telekonferencji prowadzonych przez sieć mobilną. W przyszłości mogą także pozwolić na tworzenie lżejszych i łatwiejszych w obsłudze urządzeń wykorzystujących wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość.

Od dłuższego czasu współpracujemy z Orange Polska na rzecz innowacji w usługach stacjonarnych i komórkowych oraz infrastrukturze. Nokia z przyjemnością prezentuje dziś przykłady praktycznego zastosowania nowych usług i możliwości dla klienta, jakie technologia 5G zapewni polskim konsumentom i firmom – powiedział Thierry Balouka, Wiceprezes Nokii ds. Grupy Orange. – Nokia zatrudnia w Polsce ponad 5800 pracowników, w tym 4500 w segmencie badań i rozwoju, dzięki czemu w dużym stopniu, we współpracy z Orange i innymi partnerami, przyczyniamy się do budowy ekosystemu 5G w Polsce. Wierzymy, że jest to kluczowy czynnik dla rozwoju konkurencyjności gospodarczej Polski.

Program 5G zaprezentowany przez Orange Polska pozostaje w synergii z rozbudową sieci światłowodowej. Dzięki największemu w historii firmy programowi inwestycyjnemu łącza o bardzo wysokiej przepustowości dostępne są już ponad 80 miastach w Polsce. W przyszłości mogą one posłużyć do tworzenia nowych punktów dostępu do sieci 5G. Także prowadzone w oparciu o sieć 4G LTE testy rozwiązań takich jak wirtualizacja radiowej sieci dostępowej oraz służąca do budowy sieci Internetu Rzeczy (IoT) technologia LTE-M, pozwalają zdobywać doświadczenia niezbędne do wdrożenia w Polsce sieci mobilnej 5 generacji.

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange Polska przedstawił plan dojścia do 5G

Informacje prasowe

Sto Pracowni Orange na stulecie niepodległości

1 lutego 2018

Sto Pracowni Orange na stulecie niepodległości

Już 900 tysięcy Polaków może korzystać ze stu Pracowni Orange w całym kraju. Multimedialne świetlice, wyposażone w sprzęt i internet, dają mieszkańcom małych miejscowości lepszy dostęp do nowoczesnych technologii i zasobów sieci, wzmacniają ich cyfrowe umiejętności, integrują lokalne społeczności i zachęcają do wspólnych działań.
 
Fundując setną Pracownię chcemy uczcić stulecie odzyskania przez Polskę niepodległości i pokazać poprzez oddolne, obywatelskie inicjatywy nowoczesny wymiar patriotyzmu. Widzimy, że program już na etapie przygotowania zgłoszeń jednoczy i mobilizuje lokalne społeczności. Cieszę się, że tworzymy w ten sposób nie tylko miejsca, gdzie można za darmo skorzystać z internetu, ale coś o wiele bardziej wartościowego: lokalne centra aktywności społecznej- powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.
 
Setna Pracownia Orange w Kozerkach, jako jedna z 26 nowych lokalizacji, została wybrana w otwartym głosowaniu przez internautów w trzeciej edycji programu. Oddano na nią  ponad 18 tysięcy głosów , czyli 30-krotność liczby mieszkańców. Pracownie powstają tam, gdzie lokalne grupy inicjatywne przedstawią najciekawszą i najbardziej różnorodną ofertę zajęć dla wszystkich grup społecznych ze swojej okolicy. Prowadzący Pracownie to lokalni  społecznicy angażujący się w działalność na rzecz swojej miejscowości.
 
W ramach programu każda ze stu stworzonych placówek  otrzymała komputery, bezpłatny internet, konsolę do gier, telewizor LCD, a także  meble oraz pomoce dydaktyczne (m.in. roboty edukacyjne, dzięki którym dzieci i młodzież będą uczyć się programowania). Fundacja Orange wkrótce zorganizuje w Pracowniach warsztaty cyfrowe z druku 3D i modelowania.
 
Pracownie prowadzą własne,  autorskie programy dopasowane do potrzeb i zainteresowań lokalnych społeczności. Pozwalają one rozwijać innowacyjność i kreatywność młodego pokolenia, przygotowywać je do wyzwań zmieniającego się rynku pracy, ale także przeciwdziałać cyfrowemu wykluczeniu osób dorosłych, w tym seniorów. Aż 3/4 osób odwiedzających Pracownie to dzieci i młodzież. To oni najczęściej aktywnie współtworzą realizowane później projekty. Są to m.in. warsztaty (fotograficzne, nowych technologii, kodowania), akcje charytatywne, działania społeczne oraz imprezy plenerowe. Co trzecia Pracownia organizuje zajęcia z programowania. Seniorzy najchętniej korzystają natomiast ze szkoleń z obsługi podstawowych programów komputerowych i poczty elektronicznej.
 
Pracownie Orange są też miejscem, gdzie mieszkańcy wspierani przez lokalnych liderów mogą realizować własne pomysły. W ubiegłym roku projekty zaproponowane przez samych mieszkańców były realizowanie w ponad połowie działających już Pracowni.
 
Lokalni liderzy Pracowni mają szansę rozwijać swoje umiejętności: aż 70% z nich czuje, że dzięki udziałowi w programie zwiększyło swoje kompetencje cyfrowe, a 83% deklaruje, że zdobyli nowe umiejętności w obszarze animowania lokalnych społeczności.
 
Sto Pracowni Orange w całym kraju to rezultat trzech edycji programu. Łącznie, od 2012 roku, o multimedialną pracownię walczyło niemal 2 tys. miejscowości. W rywalizacji internauci oddali w sumie blisko 4,5 mln głosów. Głosowanie na Pracownie pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w małych miejscowościach. W ostatniej, trzeciej edycji wystartowało 201 lokalnych grup z miejscowości w całym kraju. Spośród nich wyłoniono 26 zwycięskich projektów.
 
Program Pracownie Orange został objęty patronatem Ministerstwo Cyfryzacji.
 
Orange Polska pomaga rozwijać kompetencje cyfrowe Polaków także poprzez wsparcie  rządowych planów podłączenia szybkiego internetu do każdej szkoły w Polsce. Operator doprowadzi łącze światłowodowe do ponad 4,5 tys. szkół jako największy inwestor programu „100 megabitów na stulecie”, a do kolejnych 3,7 tys. szkół w ramach wygranych konkursów Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Łącznie Orange doprowadzi szybkie łącznie internetowe do blisko połowy polskich szkół.

Kontakt dla mediów:
Wojciech Jabczyński,
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
Twitter:  @RzecznikOrange

Bartłomiej Kuczyński,
Koordynator Projektów Strategicznych i Komunikacji – Fundacja Orange
bartlomiej.kuczynski@orange.com
Tel.  +48 518 278 522

Mediateka

Udostępnij: Sto Pracowni Orange na stulecie niepodległości

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej