
2018 rok będzie absolutnie wyjątkowy dla Fundacji Orange. Zostaliśmy partnerem głównym prestiżowego konkursu Papaya Young Directors.
Papaya Young Directors to piąta edycja konkursu dla młodych reżyserów i kreatywnych, którzy chcą odnieść sukces w branży filmowej. Ich zadaniem jest stworzenie treatmentu i realizacja krótkiej etiudy filmowej na temat jednego z partnerów konkursu. W tym roku są to: EB, McDonald’s, PZU, DPD, Sprite oraz Fundacja Orange. Jesteśmy podekscytowani znalezieniem się w tak elitarnym gronie!
O wyjątkowości zaistniałej sytuacji świadczy również konwencja konkursu. Od listopada, wspólnie z organizatorami prestiżowej akcji, pracowaliśmy nad krótkim briefem, jaki otrzymają wszyscy uczestnicy konkursu. Nasza ingerencja w rywalizację skończyła się w momencie zaakceptowania ostatniej kropki w dokumencie. Od tego momentu nie mamy podglądu ani wpływu na wybory artystyczne twórców oraz tym bardziej – na decyzję jury. Zwycięski film na temat Fundacji Orange zobaczymy, razem z pozostałymi gośćmi, dopiero na finałowej gali w połowie czerwca.
Jesteśmy przekonani, że zaangażowanie się ten konkurs da nam możliwość poznania świeżego, zewnętrznego spojrzenia na Fundację, jej misję i ideały. Zwycięskie filmy z poprzednich edycji konkursu, m.in. o Allegro, są jakością samą w sobie, a my głęboko wierzymy, że w przypadku Fundacji Orange efekt będzie spektakularny.
Więcej informacji o konkursie znajdziecie tutaj: www.papayayoungdirectors.com