Odpowiedzialny biznes

Kontrola UOKiK, a nowoczesne media

3 grudnia 2009

Kontrola UOKiK, a nowoczesne media

Dziś telekomunikacyjny hot-news to kontrola (nalot) UOKiK u operatorów komórkowych i spółki Info-TV-FM. Chodzi o mobilną telewizję w komórce. Można poczytać o tym na dowolnym portalu telco np. www.telepolis.pl Nas urzędnicy z policją nie odwiedzili, co wzbudziło trochę domysłów dziennikarskich, ale odpowiedź dlaczego, zna tylko UOKiK. Sam nie mam w tej sprawie nic do dodania, ale medialna burza wokół tematu kolejny raz pokazała absolutną zmianę sposobu działania mediów. Pierwsze info pojawiło się na twitterze, wrzucone późnym wieczorem przez dziennikarza TVN CNBC Biznes. Niemal jednocześnie poszedł news w jego stacji. W necie info zaczęło się mnożyć dzięki portalom społecznościowym. Wcześnie rano mając już gotową odpowiedź, dałem ją na … twitterze. Potem rozdzwoniły się telefony od dziennikarzy prasowych, którzy po 1-2 godzinach dali newsy do swoich portali www.rpkom.pl i www.wyborcza.biz A dopiero po 30 godzinach będziemy mogli przeczytać teksty w formie drukowanej. Jeśli pojawi się w nich coś nowego, portale zacytują, internauci podlinkują na blip, twitter czy facebook. Ktoś skomentuje na blogu. To w ciekawy sposób pokazuje, jak we współczesnym świecie rozchodzi się news. I jak tu nie mówić, że wszystko zaczyna się i kończy w Internecie.

Udostępnij: Kontrola UOKiK, a nowoczesne media

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej