Marka Wysokiej Reputacji

Orange po raz kolejny Marką Wysokiej Reputacji

W tegorocznym badaniu konsumenckim PremiumBrand marka Orange – już po raz siódmy – otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Kandydatów do tej nagrody oceniano w czterech wymiarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne i marka jako pracodawca. PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który zajmuje się badaniem reputacji marek    w tak szerokim zakresie. Marka Orange otrzymała …

Orange po raz kolejny Marką Wysokiej Reputacji Read More »

Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

Trzy marki należące do Grupy TP – Telekomunikacja Polska, Orange oraz neostrada – zdobyły tytuł Marka Wysokiej Reputacji w tegorocznej edycji badania PremiumBrand. Reputacja marek była oceniana w czterech obszarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz marka jako pracodawca. W tegorocznym badaniu, Telekomunikacja Polska otrzymała zbliżone wysokie wyniki we wszystkich czterech obszarach, a neostrada najlepiej …

Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.