Odpowiedzialny biznes

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

27 czerwca 2016

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

W zeszłym tygodniu odbyła się gala finałowa Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii „Digital marketing – social media” oraz wyróżnienie w kategorii „Digital marketing – serwis internetowy”.

Nagrodą główną jury uhonorowało projekt „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni” czyli pierwszą w Polsce kampanię produktową w grze „Minecraft”. W ramach kampanii promującej „6GB za 6 zł na 60 dni” zbudowaliśmy w świecie gry specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat, w którym do pojedynku o 6GB na 60 dni stanęli znani youtuberzy, zajmujących się gamingiem – Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster. Droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy. Zadanie było pozornie proste: kto pierwszy dotrze do ukrytego klocka z 6Gb, pokonując przeszkody, potwory i pozostałych graczy, zostanie zwycięzcą i otrzyma 6GB na 60 dni.

Drugim wyróżnionym projektem był serwis internetowy do kampanii, w ramach którego, klienci chcący lepiej poznać nowych bohaterów formatów reklamowych Orange, mogli obejrzeć dedykowane spoty, ale przede wszystkim, w czasie rzeczywistym, zagrać w specjalne kalambury ze wszystkimi aktorami (nawet z psem Tenorem).

W obu projektach partnerem agencyjnym był VML Poland.

836dab4e5c42cfbc45525414b9e56938c01

Udostępnij: Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

Informacje prasowe

Nagroda Golden Arrow dla Orange Polska

26 czerwca 2015

Nagroda Golden Arrow dla Orange Polska

Wczoraj podczas gali Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii „Marketing internetowy – marketing wirusowy” za kampanię Środy z Orange Filmowe Cybertrailery by Cybermarian. Orange jako jedyna firma została wczoraj uhonorowana aż trzema nagrodami, zdobywając także dwa wyróżnienia, za Dom Boskich oraz event Orange Video Fest by LifeTube.

 

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii.

 

Zachęcamy też do obejrzenia nagrodzonego projektu z Cybermarianem – https://www.youtube.com/watch?v=e2QxvySE94g

Udostępnij: Nagroda Golden Arrow dla Orange Polska

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej