Media Trendy 2012

Jak się komunikować – wywiad

Wracam do tegorocznych Media Trendów. Chcę zaprezentować Wam rozmowę z Bernhardem Glockiem z Media Leadership Company LCC, który przez lata był wiceszefem Global Media Purchases w Procter&Gamble. Rozmawiamy z nim o tym jak komunikować się z klientami i o tym jak zmieniają się media. A jako reporter w filmie debiutuje nasza nowa współpracowniczka Ola.   …

Jak się komunikować – wywiad Read More »

Na 1 maja – Media Trendy

Jak świętować 1 maja? Może trochę popracować? Przynajmniej ja postanowiłem nadrobić zaległości i mimo żaru pustyni za oknami pokazać Wam reportaż z konferencji Media Trendy 2012. To, że media się zmieniają wiecie sami. Prochu nie wymyśliłem :o) Wszystko się miksuje, przenika i trochę zaciera, choć równocześnie różnicuje. Jak funkcjonować w tym tyglu? Co będzie jutro …

Na 1 maja – Media Trendy Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.