Odpowiedzialny biznes

Internetowe hity 2011 – konkurs

18 stycznia 2012

Internetowe hity 2011 – konkurs

Podsumowań ciąg dalszy – tym razem dzięki Google i Youtube wiemy co wyszukiwali i co oglądali najchętniej internauci ze świata i z Polski.
Google po raz kolejny opublikował Zeitgeist. Wiemy z niego, że na świecie najszybciej zyskiwała na popularności Rebecca Black („piosenkarka „) oraz Google Plus. W kategorii newsów – Fukushima czyli katastrofa elektrowni atomowej w Japonii.
W Polsce w 2011 r najszybciej zyskującym hasłem było kwejk, czyli serwis satyryczny a na drugim miejscu znalazła się gra komputerowa „minecraft”. Jeśli chcecie wiedzieć co jeszcze najszybciej zyskiwało na popularności, nie tylko w Polsce, ale w kilkudziesięciu krajach zapraszam  na stronę Googlezeitgeist.com .

Serwis Youtube również przygotował swój własny ranking za rok 2011.

A w Polsce najchętniej oglądane filmy to: Projekt Warszawiak: nie ma cwaniaka na warszawiaka (ponad 3,6 mln odtworzeń)

najszybszy raper z Polski (Pale kid from Poland – MC ‘Silk’, raps in 2 languages, 10% faster than Watsky!!  – ponad 2,8 mln) oraz oraz Ukryty polski – MEGA MIX !!! (bisko 2,4 mln wyświetleń) czyli zagraniczne gwiazdy śpiewają po Polsku 😉

A jakie filmiki z youtuba z ub. roku były dla Was najciekawsze? Podawajcie je w komentarzach. Najlepszy, wg naszej bardzo subiektywnej oceny nagrodzimy okolicznościowymi kalendarzami Orange na UEFA EURO2012 – naprawdę są wypasione 😉 Na propozycje czekam do końca tygodnia.

Udostępnij: Internetowe hity 2011 – konkurs

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej