Odpowiedzialny biznes

Szkalujemy oszustów, czyli obróć kota ogonem

31 maja 2012

Szkalujemy oszustów, czyli obróć kota ogonem

Po wtorkowej konferencji, na której pokazaliśmy ogromną skalę oszustw, których ofiarą padają nasi klienci ze strony nieuczciwych firm i poinformowaliśmy o starcie kampanii informacyjnej, doczekaliśmy się ich reakcji. Stanowiska dwóch z nich cytuje Gazeta Wyborcza. Oczywiście nie padło żadne słowo skruchy, ale nie jestem naiwny i tego akurat się nie spodziewałem. Ciekawe jest natomiast to, że Telekomunikacja Dzień Dobry uważa przedstawione informacje za oszczerstwa, a badania za nierzetelne (swoją drogą robione przez TNS OBOP). Daje też do zrozumienia, że pozwie nas do sądu. Dlatego chcąc ułatwić pracę prawnikom konkurencji i zbieranie materiałów, podaję przykłady opisane przez media, z którymi warto się zapoznać. Przepraszam jedynie, że wybrałem tylko kilka: TVN24, Polsat, GW Olsztyn, GW Łódź, Wirtualna Polska i Onet.

192ecbc115d4dd1a2c173f85e2e0e219150

Udostępnij: Szkalujemy oszustów, czyli obróć kota ogonem

Bezpieczeństwo

Uważajcie na podróbki

20 kwietnia 2012

Uważajcie na podróbki

Ja też o nowym Orange, ale z innej perspektywy. Przy naszym rebrandingu dużo mówimy o nowych promocjach, zmianach na lepsze dla nowych – starych klientów. Tymczasem zmiana marki na Orange to także okazja dla nieuczciwych sprzedawców usług telekomunikacyjnych, którzy wprowadzają w błąd naszych klientów informując o konieczności podpisania nowej umowy z TP. Często mówią, że reprezentują naszą firmę lub jej podwykonawców, z którym teraz trzeba podpisać nowe dokumenty, aby utrzymać dotychczasowe usługi. O nasileniu się tego procederu informują nas rzecznicy konsumentów i przedstawiciele federacji konsumentów, z którymi współpracujemy. Zasłanianie logo i nazwy firmy przy podpisywaniu umowy, wstawianie naszego logo obok nazwy innej firmy, fałszowanie podpisów i zgód klientów – to sprawy z którymi ostatnio coraz częściej zwracają się do nas regionalni rzecznicy.

Dlatego w kwietniowych rachunkach znajdą się ulotki ostrzegające przed nieuczciwymi sprzedawcami i pochopnym podpisywaniem nowych umów. Działa też specjalny bezpłatny numer 800 500 005, gdzie można zgłaszać wszelkie tego typu sprawy.

Ofiarami tych nadużyć padają najczęściej osoby starsze, dlatego warto uprzedzić swoich rodziców czy dziadków przed tymi nieuczciwymi praktykami.

podpis umowy.jpg

Udostępnij: Uważajcie na podróbki

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej