Inne

Potencjał cyfrowych innowacji

30 czerwca 2021

Potencjał cyfrowych innowacji

W tym tygodniu zaprezentowaliśmy nową strategię na lata 2021-2024 roku. Wczoraj na blogu jej pierwszy filar „Więcej z biznesu” zaprezentowali: Jolanta Dudek, wiceprezeska ds. rynku konsumenckiego i Maciej Nowohoński, członek zarządu ds. rynku hurtowego. Dzisiaj więcej o części „Nasz potencjał” czyli wspólnej wędrówce z klientami w cyfrowy świat.

Orange od wielu lat pokazuje innowacyjne rozwiązania, które z jednej strony ułatwiają życie ludziom, z drugiej pozwalają firmie rozwijać się. Sztandarowymi przykładami są m.in. całkowicie cyfrowa i neutralna klimatycznie oferta Orange Flex, sztuczna inteligencja MAX, która pomaga w obsłudze czy platforma U-TECH umożliwiająca klientom zdalny kontakt z ekipą techniczną. Wprowadzając takie rozwiązania nie zapominamy, że nie wszyscy klienci czują się z nimi komfortowo, dlatego będziemy ich wspierać i rozwijać różne formy kontaktu z firmą.

Zapraszam do obejrzenia krótkiego filmu, w którym Artur Stankiewicz, dyrektor wykonawczy ds. digitalizacji opowiada o tym, co już zrobiliśmy i pokazuje kierunek na kolejne 4 lata.

Udostępnij: Potencjał cyfrowych innowacji

Oferta

Światłowody, konwergencja i nowoczesny dom

29 czerwca 2021

Światłowody, konwergencja i nowoczesny dom

Wczoraj zaprezentowaliśmy nową strategię na lata 2021-2024 roku. Bycie liderem rynku zobowiązuje. Dlatego dalej będziemy inwestować w nowoczesne usługi dla Was – naszych klientów. Pamiętamy przy tym, aby rozwijać się w odpowiedzialny sposób.

Nasza strategia składa się z czterech filarów. W pierwszym z nich, który nazwaliśmy „Więcej z biznesu” mówimy o większym wykorzystaniu naszych światłowodów i sieci mobilnej, sile konwergencji i usług mobilnych. Pojawiają się w niej także kolejne, ważne elementy: usługi z zakresu bezpieczeństwa, inteligentne urządzenia, nowe możliwości rozrywki oraz rozwiązania związane z korzystaniem z czystej energii.

Sieć to nasz ważny atut także na rynku hurtowym, na który otwieramy się coraz bardziej. Chcemy inwestować, sprzedawać dostęp do naszej sieci innym operatorom, ale też korzystać z ich łączy tak, aby nasze usługi były dostępne dla kolejnych klientów – bez niepotrzebnego dublowania infrastruktury.

Zapraszam do obejrzenia krótkiego filmu, w którym o tym filarze nasze strategii opowiadają Jolanta Dudek, wiceprezeska ds. rynku konsumenckiego i Maciej Nowohoński, członek zarządu ds. rynku hurtowego.

Udostępnij: Światłowody, konwergencja i nowoczesny dom

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej