Informacje prasowe

Nowa platforma komunikacyjna Orange

9 listopada 2015

Nowa platforma komunikacyjna Orange

Orange Polska 7 listopada wystartował z nową platformą komunikacyjną. Format jest wynikiem poszukiwania szerszej idei, która nie tylko sprosta aktualnym wymogom rynkowym, ale będzie też na tyle pojemna, by móc rozwijać ją w przyszłości o nowe elementy i wielokanałową, zintegrowaną komunikację. 

Elementem spajającym nowej platformy jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają osoby w różnym wieku, o różnym temperamencie, stylu życia i przede wszystkim – potrzebach. Nasi bohaterowie to: małżeństwo z dwójką dzieci i psem, para trzydziestolatków oraz trzech studentów. Na parterze budynku znajdują się bistro i salon Orange. Sąsiedzi dobrze się znają i lubią, często się spotykają i służą sobie pomocą, tworząc społeczność, której losy warto śledzić.

Komunikacja marketingowa Orange będzie realizowana w oparciu o historie mieszkańców budynku i właściciela bistro. Nowy format w dowcipny i inspirujący sposób pokazywać będzie rozwiązania i usługi odpowiadające na codzienne potrzeby bohaterów. W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, m.in. Magdalena Popławska („Bez tajemnic”, „Wataha“, „Król Życia“), Piotr Głowacki („Bogowie”, „Król Życia“, „11 minut“, „Karbala“), Olga Bołądź („Czas honoru”, „Służbe specjalne“, „Nad życie“), Tomasz Schuchardt („Chemia”, „Karbala“, „Jesteś Bogiem“), Filip Opania („Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz“) czy Marcin Stec („Karol – Człowiek, który został Papieżem”, „Listy do M.“, „Na Wspólnej“, „M jak Miłość“).  Dla wszystkich aktorów, jacy pojawią się w nowym formacie, jest to pierwszy udział w projektach reklamowych.

Podstawowym założeniem naszego nowego formatu kreatywnego jest pełne zintegrowanie we wszystkich kanałach, które budują doświadczenie z marką.  Świat online ma trwały udział  w każdym aspekcie życia, a narzędzia mobilne towarzyszą nam o każdej porze. Jako marketerzy musimy dziś zapomnieć o dawnym podziale na kampanie ATL i digital – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Za stworzenie pomysłu kierunkowego nowej platformy kreatywnej odpowiedzialna jest agencja Publicis. Równocześnie agencja VML przygotowała i zrealizowała rozwinięcie formatu w kanałach digital. Przygotowane zostały cztery spoty. Pierwszy z nich ma za zadanie przedstawić główne postaci i zarysować ich relacje, zbudować klimat i atmosferę, które sprawią, że na kolejne perypetie naszych bohaterów widzowie będą chcieli czekać. Telewizyjną kampanię uzupełnią trzy spoty ofertowe. Jeden rozgrywa się rodzinie 2+2, drugi w mieszkaniu pary trzydziestolatków, a bohaterem ostatniego (choć z punktu widzenia chronologii pierwszego materiału) jest szalony i sympatyczny pies Tenor.

Równolegle na billbordach w całym kraju zawisną plakaty z nieco tajemniczym hasłem „Co zrobią razem?“ i zaproszeniem na stronę internetową, gdzie odwiedzający będą mogli lepiej poznać naszych bohaterów i wciągnąć się w interaktywną rozrywkę w wykonaniu wszystkich mieszkańców. Materiały do internetu zrealizował we współpracy z VML reżyser i operator filmowy Bartosz Prokopowicz („Chemia“). Natomiast realizację spotów telewizyjnych agencja Publicis powierzyła islandzkiemu reżyserowi filmowemu Arniemu Olafurowi Assgeirsonowi („Więzy rodzinne“, „Brim“). Za zdjęcia do spotów reklamowych odpowiedzialny jest nominowany dwukrotnie do nagrody BAFTA Wojciech Szepel („Fortitude“, „Lekcje pana Kuki“). Muzykę do wszystkich filmów skomponował islandzki twórca Ulfur Eldjarn.

Kampania będzie obecna w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie i w kinie. Nowy format to efekt pracy agencji Publicis, VML, Havas Worldwide Warsaw oraz zespołu Orange Polska. Za produkcję aktualnej kampanii odpowiada Film Produkcja. Postprodukcją zajęły się Platige Image i Chimney, a zakup mediów powierzono Initiative Media.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange 

Udostępnij: Nowa platforma komunikacyjna Orange

Informacje prasowe

Kluby Sportowe Orange – rekrutacja zakończona!

13 listopada 2014

Kluby Sportowe Orange – rekrutacja zakończona!

Rekrutacja do Klubów Sportowych Orange, wspierających lokalne, sportowe inicjatywy propagujące zdrowy, zrównoważony rozwój dzieci i młodzieży, została zakończona. Do programu zgłosiło się aż 2725 klubów z całej Polski. Wymogi formalne spełniło 664 
z nich. Następny krok to wyłonienie najlepszych projektów, które zostaną wsparte materialnie oraz merytorycznie przez Orange Polska.

Kluby Sportowe Orange to długofalowa inicjatywa umożliwiająca rozwój lokalnych klubów sportowych w pięciu dyscyplinach: koszykówce, siatkówce, piłce nożnej, piłce ręcznej 
i lekkoatletyce. Jej głównym założeniem jest wsparcie 100 Klubów Sportowych Orange dla uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjów w całej Polsce. Rekrutacja do programu rozpoczęła się 22 września i trwała przez 8 tygodni.

Wymogiem zgłoszenia klubu do programu było powołanie minimum 7-osobowej grupy 
z liderem oraz minimum dwiema osobami dorosłymi, współpraca i uzyskanie poparcia władz lokalnych oraz zapewnienie pomieszczenia dla Klubu Sportowego Orange. By zdobyć wsparcie Orange Polska wnioskodawcy musieli uzasadnić, dlaczego Klub Sportowy Orange powinien powstać właśnie w ich miejscowości oraz przygotować dwuletni plan wykorzystania klubu przez społeczność lokalną.

Na stronie www.klubysportoweorange.pl rozpoczętych zostało w sumie 2725 wniosków. Nasza inicjatywa spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Liczba i jakość wniosków przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Potwierdzają one jednoznacznie, że Kluby Sportowe Orange są odpowiedzią na palącą potrzebę lokalnych społeczności. Bardzo nas to cieszy, bo pozwala wybrać najlepszych, mających największy  zapał i najciekawsze pomysły.– podsumowuje etap rekrutacji do projektu Konrad Ciesiołkiewicz Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Największa liczba poprawnie wypełnionych wniosków dotarła z województwa mazowieckiego (86), wielkopolskiego (78) oraz śląskiego (72). Najmniej wniosków dotarło z podlaskiego (20), lubuskiego (19) oraz świętokrzyskiego (17).

Do udziału w dwuletnim programie zachęcali znani sportowcy. W inicjatywy, które skupiają się na wsparciu dzieci naprawdę warto inwestować. Kluby Sportowe Orange idą jednak o krok dalej angażując w program nauczycieli, społeczność lokalną oraz władze. Wierzę, że takie podejście przyniesie efekty, bo motywuje do wzajemnej pomocy i pokazuje sportowe potrzeby i ambicje najmłodszych. – mówi były reprezentant Polski w piłce ręcznej Artur Siódmiak, ambasador programu. Ekspertem merytorycznym programu został Jerzy Dudek były bramkarz reprezentacji Polski.

Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Więcej informacji na temat programu można znaleźć na www.klubysportoweorange.pl oraz pod numerem telefonu +48 510 555 666, dostępnym w dni robocze w godz. od 9.00 do 17.00. Można również napisać maila na adres info@klubysportoweorange.pl.
Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
+48 (22) 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Kluby Sportowe Orange – rekrutacja zakończona!

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej