Odpowiedzialny biznes

Milion seniorów ze specjalną obsługą w Orange

26 listopada 2015

Milion seniorów ze specjalną obsługą w Orange

Byłem zaskoczony jak dostałem informację, że blisko milion naszych klientów to seniorzy, którzy skończyli 70 lat. W tym roku odebraliśmy od nich ponad 260 tys. połączeń na infoliniach. To sporo. Skąd wiemy, że dzwonią seniorzy? Mamy dla nich specjalną obsługę, która po numerze „PESEL” automatycznie identyfikuje takie osoby i zapewnia im komfortowy sposób załatwiania spraw w Orange. Piszę o tym, bo sądzę, że mało kto o tym wie, a warto się pochwalić dobrymi rzeczami. Jakie ułatwienia mają dzwoniący seniorzy:

•    jedna infolinia by załatwić dowolną sprawę – wystarczy podnieść słuchawkę i zadzwonić pod numer 510 100 100 lub *100;
•    automatyczne menu skrócone do minimum;
•    możliwość porozmawiania z dojrzałym doradcą, który lepiej rozumie potrzeby seniorów i wszystkie kwestie techniczne wyjaśni w prosty, ludzki sposób;
•    można rozmawiać tak długa jak trzeba – nikt nie będzie pospieszał.

Ponadto seniorzy mogą otrzymywać pisma napisane większymi literami. Mamy dla nich także telefony z większymi klawiszami i innymi udogodnieniami.

d7fef361c6564f48205050aaf2848204957

Udostępnij: Milion seniorów ze specjalną obsługą w Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej