Odpowiedzialny biznes

Seniorzy w Kozerkach i Bulkowie uczyli się korzystać ze smartfona

1 grudnia 2019

Seniorzy w Kozerkach i Bulkowie uczyli się korzystać ze smartfona

Pracownie Orange to miejsca, gdzie można zdobyć zupełnie nowe umiejętności związane z korzystaniem z komputera i telefonu. Jedną z okazji ku temu są warsztaty, takie jak te które w ubiegłym tygodniu odbyły się w Kozerkach i Bulkowie. Przyjechali tam koleżanki i koledzy, którzy na co dzień zajmują się obsługą naszych klientów, by uczyć seniorów tego jak korzystać ze smartfonów i internetu.

Warsztaty trwały 2,5 godziny i skupiały się one na kilku ważnych sprawach. Po pierwsze seniorzy mogli się dowiedzieć więcej o tym czym są smartfony i jak można skorzystać z ich możliwości, w szczególności by skorzystać z internetu. Szkolenie dotyczyło także między innymi obsługi Google Maps, czy funkcją Street View. Dowiedzieli się także jak działa Asystent Google. Dużo więcej czasu zajęła część warsztatów, w której uczestnicy dowiedzieli się o tym jak działają płatności zbliżeniowe. To oczywiście musiało się wiązać z dyskusją o zabezpieczeniu smartfonów. Wszystko skończyło się wręczeniem certyfikatów.

Prócz warsztatów, Orange Polska realizuje wiele innych działań odpowiadających na potrzeby osób starszych. Starania firmy zostały docenione przez Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej – jako jedyna firma telekomunikacyjna w kraju Orange Polska otrzymał certyfikat OK SENIOR za obsługę osób starszych na infolinii i w salonach.

Udostępnij: Seniorzy w Kozerkach i Bulkowie uczyli się korzystać ze smartfona

Odpowiedzialny biznes

Certyfikat OK SENIOR dla infolinii Orange!

14 września 2016

Certyfikat OK SENIOR dla infolinii Orange!

Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej przyznał nam certyfikat jakości OK SENIOR za usługę infolinia senior.

Około 15% naszych klientów to osoby starsze, powyżej 70. roku życia, dla których nowoczesna technologia nie zawsze jest tak intuicyjna i prosta, jak dla osób młodych. Aby lepiej zadbać o tę grupę klientów, wprowadziliśmy wiele ułatwień, z których mogą skorzystać. Automatyczne menu na infolinii skrócone jest do minimum, aby jak najszybciej połączyć osobę starszą z dedykowanym doradcą, który nawet najtrudniejsze kwestie techniczne wytłumaczy prostym i zrozumiałym językiem. Rozmowa z nim może trwać tak długo, jak tylko to będzie konieczne dla załatwienia sprawy. Dodatkowo wszystkie pisma adresowane do klientów seniorów drukowane są powiększoną czcionką.

Znak jakości przyznawany jest na podstawie szczegółowego audytu. Sprawdzane jest, czy dana usługa jest bezpieczna. Certyfikat potwierdza, że usługa spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa dla osób starszych, zrozumiała – jest łatwa w odbiorze dla osób starszych, potrzebna – odpowiada na rzeczywiste potrzeby osób starszych, przystępna – jest łatwo dostępna dla zainteresowanych.
Zakres audytu obejmował nie tylko analizę dokumentów, wywiady z pracownikami, ale także badania tajemniczego klienta. Grupa seniorów testowała obsługę na infolinii, sprawdzając między innymi zrozumiałość i prostotę udzielanych informacji, podejście i sposób rozmowy doradców, sposób rozwiązania problemu.

Ocena wypadła bardzo dobrze, a jej efektem jest przyznany nam certyfikat OK SENIOR. Dla nas to potwierdzenie, że wypracowane standardy obsługi dla seniorów na infolinii są dobre, ale też zobowiązanie, aby robić więcej.
d246cd2a96b31e1d894d41fb62c7de68898

Udostępnij: Certyfikat OK SENIOR dla infolinii Orange!

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej