Oferta

Orange Ekspert radzi – konfiguracji konta pocztowego w BlackBerry

9 lipca 2013

Orange Ekspert radzi – konfiguracji konta pocztowego w BlackBerry

Konto pocztowe w smartfonie – dla niektórych użytkowników to smycz, dla innych wygoda. Dla mnie to świetne rozwiązanie, mogę sprawdzić i odpowiadać na maile nawet w autobusie.  A co Wy sądzicie o tej usłudze?

Dzisiaj zamieściliśmy nowy film, w którym pokazujemy, jak aktywować konto pocztowe w BlackBerry

Udostępnij: Orange Ekspert radzi – konfiguracji konta pocztowego w BlackBerry

Oferta

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

7 czerwca 2013

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

Pisząc o Orange Ekspertach odpowiadających na Wasze zgłoszenia w internecie obiecałam, że wkrótce opowiem Wam także o Orange Ekspertach pracujących na infolinii i w wybranych salonach.

Orange Eksperci to nasze „zespoły do zadań specjalnych” – rekrutujemy ich spośród najlepszych doradców w salonach oraz w telefonicznym biurze obsługi. Specjalizują się w nowych technologiach i chętnie pomagają nie tylko w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów dotyczących smartfonów i tabletów, ale także uczą krok po kroku jak korzystać z różnych funkcji. Z ich usług mogą korzystać nie tylko klienci Orange – Eksperci w salonach i na infolinii są dostępni dla użytkowników wszystkich sieci. Może już ich spotkaliście? W salonach można ich poznać po czarnych koszulkach z charakterystycznym logo z żarówką:

d95f8309d1debe7a46671aabb7a7ed01be6

Dla osób preferujących kontakt telefoniczny mamy specjalną infolinię, w której nie trzeba słuchać komunikatów i wybierać tematów rozmowy – po połączeniu z numerem *900, a z telefonu w innej sieci lub stacjonarnego – z 703 300 900 od razu można rozmawiać z Doradcą. Osobistą pomoc w salonie można uzyskać już za 20 zł, a koszt rozmowy z infolinią to 1,99 zł za minutę połączenia z numerem *900 i 2,08 zł za minutę połączenia z numerem 703 300 900 (tak, tak, klienci Orange mają taniej :)).

Orange Ekspertów w salonach i na infolinii polecam szczególnie osobom, które kupiły swój pierwszy smartfon i potrzebują wsparcia w jego konfiguracji albo tym, którzy czują, że nie do końca rozumieją działanie tego, którego używają już od jakiegoś czasu.

Na koniec, jako ciekawostkę dodam, że wg. niedawno opublikowanych badań TNS Global, 13% Polaków nie zdaje sobie sprawy, że telefon, który zakupili jest smartfonem. Znacie kogoś takiego? Nam ciągle trudno w to uwierzyć…

Udostępnij: Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej