Reklama

W Orange na kartę już święta

16 listopada 2018

W Orange na kartę już święta

A jak święta, to oczywiście prezenty, a do tego jeszcze nowy spot z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem. Ale po kolei. Idą święta, więc czas już myśleć o prezentach. W Orange na kartę mamy dla Was 200 zł na rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych. Ofercie promocyjnej od dziś towarzyszy uroczy spot z moim ulubionym duetem, w którym panowie starają się ustalić czym udekorować choinkę. W Waszych domach to gwiazda czy czubek? U mnie gwiazda.

I tradycyjna garść informacji mniej lub bardziej przydatnych. Za kreację spotu odpowiada agencja Leo Burnett. Jego produkcją zajęło się studio produkcyjne M5. Postprodukcja to Studio Orka. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Łebkowskiemu, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

Udostępnij: W Orange na kartę już święta

Odpowiedzialny biznes

Teatr, którym sterujesz aplikacją

31 lipca 2018

Teatr, którym sterujesz aplikacją

Na początku lipca podsumowaliśmy trzy edycje naszego programu dla kobiet wchodzących i powracających na rynek pracy – #MakerWoman. 36 jego bohaterek kolejno: nauczyło się obsługi innowacyjnych urządzeń dostępnych w FabLab powered by Orange (drukarki 3d, ploter laserowy i wiele, wiele innych) i przystąpiło do realizacji własnego prototypów. To idealny moment, abyśmy bliżej poznali najciekawsze z nich.

Karolina to jedna z tych uczestniczek #MakerWoman, której pomysł robi na mnie zdecydowanie największe wrażenie.

Zobacz nasz materiał wideo o Karolinie i jej projekcie:

Jej koncept to mobilna scena teatralna, w której użytkownik może regulować oświetlenie poprzez aplikację. Jak przystało na magistra prawa, Karolina zadbała o wszystkie detale. Całość panela oświetleniowego opiera się na adresowalnych diodach LED. Ich barwę i intensywność można konfigurować indywidualnie, dzięki czemu na scenie tworzy się unikalna, bajkowa atmosfera.

Ruch postaci i scenografii opiera się na parze magnesów neodymowych, z których jeden przymocowany jest do danego elementu na scenie, a drugi umożliwia jego manipulację od dołu konstrukcji. Co fascynujące, dzięki konstrukcji przedniej sceny i zastosowania mlecznej płyty, na scenie można odgrywać teatr cieni.

Zdaniem autorki, mobilna scena może służyć jako pomoc dydaktyczna przy zajęciach teatralnych lub jako zabawka w świetlicach, w szkołach i w domu.

Projekt Karoliny w całości narodził się w FabLabie.

Poznaj inne prototypy #MakerWoman, które przedstawiłem wcześniej na łamach bloga:

Udostępnij: Teatr, którym sterujesz aplikacją

Muzyka

Open’er 2018 – dzień drugi

6 lipca 2018

Open’er 2018 – dzień drugi

Za nami koncert Organka, Depche Mode i Massive Attack. Lecz nie tylko. To był niesamowity dzień. Tak jak wczoraj mamy dla Was kilka nowych zdjęć!

Udostępnij: Open’er 2018 – dzień drugi

Muzyka

Orange Warsaw Festival 2018 znowu dla wszystkich

26 czerwca 2018

Orange Warsaw Festival 2018 znowu dla wszystkich

Jesteśmy dumni, że Orange Warsaw Festival jest jednym z najlepiej przystosowanych wydarzeń muzycznych w Polsce, a może i w Europie. Osoby z każdym rodzajem niepełnosprawności mogą cieszyć się muzyką. „Wózkowicze” mogą skorzystać z platform pod sceną i mogą wejść na teren z opiekunem. Osoby niewidzące „zobaczą” to, co dzieje się na scenie dzięki audiodeskrypcji. Ci, którzy mają słaby słuch mogą lepiej usłyszeć artystów, korzystając z pętli indukcyjnej. Do tego oczywiście kilometry utwardzeń dla wózków, Punkt Obsługi Priorytetowej, bilety kategorii D. I być może kilkaset osób wśród tysięcy na festiwalu to niewiele, ale dla tych osób to ma ogromne znaczenie. I dla nas także.

Obejrzyjcie filmik jak wyglądał Orange Warsaw Festival 2018 okiem osoby z niepełnosprawnościami.

Udostępnij: Orange Warsaw Festival 2018 znowu dla wszystkich

Odpowiedzialny biznes

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

25 czerwca 2018

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

Fundacja Orange była partnerem głównym tegorocznej edycji, niezwykle prestiżowego konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem uczestników – młodych kreatywnych i filmowców było nakręcenie spotu reklamowego na temat jednej z sześciu marek: EB, Sprite, PZU, McDonalds, DPD i Fundacji Orange.

Każdy twórca, który podjął rękawicę, w pierwszej kolejności musiał stworzyć eksplikację reżyserską na temat wskazanego przez siebie brandu. Autorzy najlepszych z nich, zdaniem jury, otrzymali zielone światło na rozpoczęcie zdjęć. Co kluczowe, przedstawiciele partnerów nie ingerowali w prace nad filmami, nie mieli też wglądu w eksplikacje. Taka cezura miała zapewnić kreatywnym pełną niezależność, a ich dziełom nadać stempel świeżego spojrzenia na markę i produkt.

12 najlepszych spotów, po dwa na temat każdej z marek, poznaliśmy dopiero 13 czerwca, na oficjalnej gali w Zamku Ujazdowskich w Warszawie.

Poniżej, znajdziecie oba filmy na temat Fundacji Orange. Pierwszy z nich („Obcy”) otrzymał wyróżnienie jury za kompozycję i wyjątkową wrażliwość muzyczną.

Konrad Kidawa – „Obcy”

Michał Ciechomski – „Owce”

Jak Wam się podobają? Macie swojego faworyta? Czekam na komentarze.

 

Udostępnij: Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej