Oferta

Podsumowanie 2019 roku, cz. 2

31 grudnia 2019

Podsumowanie 2019 roku, cz. 2

Wczoraj pokazałam Wam na blogu podsumowanie 2019 roku w Orange Polska. Dzisiaj pora na drugą część – podsumowanie smartfonów i urządzeń, które w mijającym roku zadebiutowały w ofercie Orange. W tym roku w ofercie zadebiutowało OPPO, smartfony Orange oraz rowery elektryczne Kawasaki. Dzięki wprowadzeniu eSIM, jako jedyny na rynku operator zaoferowaliśmy Wam smartwache marki Samsung i Apple z tą funkcjonalnością. We wrześniu tradycyjnie już pojawił się nowy model Apple, w październiku – długo oczekiwany składany smartfon, Samsung Galaxy FOLD. Zobaczcie nasze podsumowanie. Które urządzenie zrobiło na Was w tym roku największe wrażenie?Wszystkie smartfony wprowadzone do oferty Orange Polska w 2019 roku: Styczeń Huawei P Smart 2019, Motorola G6; Luty: OPPO Find X, OPPO RX17 Pro, LG V40; Marzec: Samsung S10, Huawei P30 Pro; Kwiecień: Xiaomi Redmi Note 7, Motorola G7 Power, Maj: iPad AIR, Samsung A70; Czerwiec: Samsung Galaxy Watch z eSIM, Sony Xperia 1; Lipiec: Hammer 4Plus, rowery elektryczne Kawasaki; Sierpień OPPO Reno 10x zoom, Huawei P Smart Z; Wrzesień: iPhone 11, 11 Pro, 11Pro Max, Motorola One Zoom, laptop HP Omen; Październik: Samsung Fold, Sony Xperia 5, OPPO A5 2020; Listopad: Orange Neva Jet 5G, Xiaomi Redmi Note 8T; Grudzień Orange Dixo, Motorola One Macro, Hammer Expoler

Huawei P Smart 2019

OPPO Find X

LG V40

Samsung S10

Huawei P30 Pro

Xiaomi Redmi Note 7

Motorola Moto G7 Power

Samsung Galaxy Watch eSIM

Sony Xperia 1

Rowery elektryczne Kawasaki

Huawei P Smart Z

iPhone 11 Pro

Samsung Galaxy FOLD

Sony Xperia 5

OPPO A5 2020

Udostępnij: Podsumowanie 2019 roku, cz. 2

Oferta

Podsumowanie 2019 roku, cz.1

30 grudnia 2019

Podsumowanie 2019 roku, cz.1

Koniec roku to dobry czas na podsumowania. Co w 2019 roku działo się w Orange Polska? Zobaczcie, o czym pisaliśmy w ciągu minionych 12 miesięcy: nowa mobilna CyberTarcza,  Orange Flex, testy 5G w Warszawie i wiele innych. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, pod infografiką znajdziecie linki do informacji.

Nowa mobilna CyberTarcza

#jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci

Nowe pakiety Orange Love

Orange Światłowód o prędkości 1Gb/s dostępny w całym kraju

Orange Flex: zmieniamy zasady! Przełomowa i prawdziwie elastyczna oferta Orange w aplikacji na smartfonie

Orange Polska wzmacnia swój biznes ICT. Operator kupuje BlueSoft żeby tworzyć kompleksowe rozwiązania dla firm

Ponad 60 tys. fanów na Orange Warsaw Festival 2019

Open’er Festival Powered by Orange 2019

Smartfony, zegarki i… elektryczna hulajnoga od Orange w ratach 0 proc. dla wszystkich

Rekordowa edycja Kraków Live Festival 2019

Testy 5G w Warszawie

Lekcja: Enter

Rozpoczęliśmy testy 5G w Lublinie. Orange Polska i Nokia uruchomiły w mieście sieć 10 stacji bazowych

Rodzina w stylu Orange Flex

Już pół miliona klientów Orange Polska korzysta ze światłowodu

Udostępnij: Podsumowanie 2019 roku, cz.1

Mediateka

Podsumowujemy rok 2017! – infografika

2 stycznia 2018

Podsumowujemy rok 2017! – infografika

Przygotowaliśmy podsumowanie roku 2017 w Orange Polska w formie dwóch infografik. W pierwszej wybraliśmy dla Was 12 kluczowych wydarzeń, związanych z rozbudową sieci, ofertą czy choćby naszą strategią Orange.one. Druga z grafik dotyczy naszych inwestycji w sieć mobilną, stacjonarną, rozbudowy sieci szkieletowej. Znajdziecie tam wiele danych, które pokazują stan naszej sieci w 2017.  Dowiecie się ile danych przesłali nasi klienci, ile stacji bazowych powstało, ile gospodarstw domowych w Polsce jest w zasięgu światłowodu.

Wydarzenia, które znalazły się na pierwszej z grafik:

  1. Ponad 99% Polaków znalazło się w zasięgu 4G LTE od Orange Polska
  2. Start oferty Orange Love.
  3. Pierwsze 100 tys. klientów Orange Światłowód.
  4. Światłowód od Orange dla ponad 4,5 tysiąca szkół.
  5. 100 tys. klientów Orange Love
  6. Roam Like at Home w Orange Polska.
  7. 55. tys uczestników Orange Warsaw Festiwal.
  8. 120 tys. uczestników Open’er powered by Orange.
  9. Orange.one nowa strategia do 2020.
  10. Netflix i Eleven Sports 1 w 4K w Orange TV.
  11. 500 tys. klientów nju z rachunkiem.
  12. 200 tys. klientów Orange Światłowód.
  13. 500 tys. klientów Orange Love.

Tekst rozszerzający informacje znajdujące się na drugiej z grafik: Rozbudowa, rozbudowa, rozbudowa – nasza sieć w 2017 r.

Udostępnij: Podsumowujemy rok 2017! – infografika

Odpowiedzialny biznes

#Webmagiel – podsumowanie … webmagla ;)

31 grudnia 2014

#Webmagiel – podsumowanie … webmagla ;)

Zapraszam na ostatni odcinek pierwszej serii Webmagla. To był pierwszy autorski przegląd wydarzęń w internetach, dobrze przyjęty przez „branżę”. Jak na #korpofilmy notował rekordowe wyświetlenia. Pojawiły się nawet kopie tego formatu 😉

Tym razem przegląd niepublikowanych dotąd nagrań – samych bloopersów z udziałem wszystkich naszych komentatorów, kilka danych liczbowych i poznajcie ekipę Amacom 😉 Bawcie się dobrze na Sylwestra i w całym 2015 co najmniej tak samo dobrze jak my na planie 😉

Jak Wam podobał się Webmagiel? Który odcinek był ulubiony?

Udostępnij: #Webmagiel – podsumowanie … webmagla ;)

Odpowiedzialny biznes

Kity sm/techno 2013

29 grudnia 2013

Kity sm/techno 2013

Co nas zawiodło, co rozczarowało, co nie spełniło naszych nadziei? Zapraszam na drugą część sondy wśród blogerów, dziennikarzy i internetowych przedsiębiorców.
Dołączcie do zabawy i podawajcie swoje typy na kity w komentarzach. O hitach możecie przeczytać tutaj, a o trendach na przyszły rok w czwartek.

Katarzyna Dworzyńska – dworzynska.com

bda762f23b6b1ea73921c3f86215a6f94a1

Wirtualny sklep na stacji metra Centrum w Warszawie. Frisco chciało być trendy, miało szczytny cel – chciało pokazać, że po zakupy nie trzeba jechać do Supermarketu, a można je zrobić np. w drodze do pracy. To co dało się zaobserwować w tej akcji to z pewnością duży szum medialny i .. chyba nic więcej. Bo i ile większość newsowych i branżowych portali internetowych pisała o akcji, to Klientów faktycznie robiących zakupy w wirtualnym sklepie było jak na lekarstwo. Sama kampania w rzeczywistości wyszła dość słabo (brak jest wiarygodnych wyników akcji), chociaż Frisco z pewnością zyskało rozgłos i przez pewien czas było o nim głośno.

 

Jacek Gadzinowski – gadzinowski.pl, gadzinowski.com, youtube.com/JacekGadzinowski
d4ffd18bd731eddead3299a43d834a77a44
Największą porażką i kitem jest serwis Facebook. Stał się ociĘżały, niewygodny dla użytkowników i przeładowany spam-o-reklamą. Z medium społecznościowego użytkownika stał się platformą pasywnej reklamy którą znamy z mediów tradycyjnych czy elektronicznych (np. banery). Coraz większa ilość fan pages, reklamy, historii sponsorowanych podważyła jakikolwiek sens komunikacji. Szczególne firmy sektora MŚP powinny dwa razy przemyśleć czy dalej warto tam być i czy oby koszt funkcjonowania tam przewyższa korzyści i zainwestowany narzędzi czas. Użytkownicy Facebook będą jeszcze bardziej pasywni i wyczuleni na nachalną reklamę.

 

Michał Górecki – michal-gorecki.pl, koszulkowo.com
94dd007a729cc94a5850fd6eace9d61bcc9
Facebook. Niestety. Za niestabilność rozwoju – wprowadzanie nowych funkcji tylko po to, by po chwili je zdjąć, nerwowe ruchy w różnych kierunkach (wymuszanie korzystania z aplikacji Messenger), straszliwą opieszałość we wdrażaniu zmian w apkach mobilnych. Przedłużające się wprowadzanie sensownego wyszukiwania oraz nowego newsfeeda. I wisienka na torcie – kompletnie nieudany Facebook Poke, który po roku nadal nie osiągnął praktycznie nic. Na tle tych porażek ambitnie wygląda G+ który choć nadal jest bardzo z tyłu sukcesywnie zaczyna przypominać kompletny ekosystem, z dopracowanymi aplikacjami i funkcjami.

 

Krystian Kozerawski – www.mackozer.pl
03e4fe7ce3241295326c172c67854aaf906
Będąc blogerem zajmującym się głównie produktami Apple łatwo byłoby mi wymieniać tutaj kit stworzony przez dalekowschodnią konkurencję tej firmy – to byłoby jednak zbyt proste. Pod pewnymi względami to, co zaprezentowało Apple w mijającym roku można uznać nie tylko za hit ale też kit. Firma z Cupertino przypomniała użytkownikom telefonów komórkowych kolor złoty, który różnie się kojarzy – mi osobiście dość negatywnie. Apple nie wymyśliło złotego smartfona, jednak przypomniało o nim użytkownikom i sprawiło, że znowu stał się popularny. W pewnym stopniu kitem minionego roku jest dla mnie iPhone 5C. Urządzenie bardzo dobre, a nawet trochę lepsze niż iPhone 5. Problem w tym, że jest to jednak sprzęt sprzed roku sprzedawany jako nowy, w nowym kolorowym opakowaniu. Gdyby jeszcze było faktycznie model budżetowy, ale jest to dalej smartfon z półki premium. Zarówno hitem, jak i kitem jest też wprowadzony w tym roku system iOS 7. Dużo usprawnień, przydatnych funkcji i walące po oczach koszmarnie brzydkie ikony aplikacji oraz interfejs użytkownika, który wygląda całkiem dobrze, problem jednak w tym, że przypomina mi on bardziej Androida. Mam wrażenie, że Apple zbyt radykalnie chciało się odciąć od przeszłości, w której za wygląd systemu odpowiadał Scott Forstall i zbyt nachalnie podeszło do tematu innowacyjności w tej dziedzinie.

 

Artur Kurasiński – blog.kurasinski.com, getfokus.com, getlaunch.com, aulapolska.pl
d618e2ed3bef73d9cef5b572525085628b7
Facebook – kryzysem bym tego nie nazwał ale złymi zmianami już tak. Nie tyle, że wygrał model „zapłać a pokażę Twoje treści” bo tego się można było spodziewać ale zmiany na gorsze związane z funkcjonowaniem serwisu – błędy w algorytmach, okresy nie działania, złe rozwiązania wdrażane odgórnie (ktoś jeszcze pamięta Facebook Home?). Z perspektywy rozwoju mniejszych i zwinniejszych podmiotów (Snapchat) konkurujących z Facebookiem widać, że gigant stracił.
Apple – firma śpi na pieniądzach i po raz kolejny zaserwowała odgrzewany kotlet. Na pewno firma świetnie radzi sobie finansowo ale pod kątem zmiany równowagi na rynku czy też przełomu na skalę iPhone z 2007 roku próżno szukać. Tim Cook to sprawny technolog i biznesmen ale nie wizjoner i osoba pokroju Jobsa.

 

Monika Mikowska – jestem.mobi, mobeedick.com
7478bccf9bb55348c94baec504213604ab8
Zamieszanie wokół płatności mobilnych. Spodziewałam się, że lider wyłoni się w tym roku, ale po prostu musimy na to poczekać kolejny rok lub dwa. Na polskim rynku mamy przynajmniej kilkanaście podmiotów, które walczą o palmę pierwszeństwa i każda z nich proponuje swój własny “standard”. Duża konkurencja i duży chaos informacyjny z nią związany nie służy upowszechnianiu płatności mobilnych na masową skalę. Z płatności mobilnych powinien móc skorzystać każdy, kto posiada A. smartfona i B. konto w banku, z dostępem do niego przez internet. Liderem płatności stanie się więc ten, kto nie będzie wymagał konta bankowego w KONKRETNYM banku i KONKRETNEGO modelu telefonu.

 

Paweł Tkaczykpl.paweltkaczyk.com, midea.pl

458a137bb65af401f19512a5aa7c4f4aa99

Wearable technology, czyli Google Glass i wszelkie smart watche. Potężne oczekiwania i… produkty, które zawodzą albo – póki co – nie robią niczego pożytecznego (czego nie robiłyby już smartfony). Może w przyszłym roku coś się zmieni…

 

Witold Tomaszewski – telepolis.pl
d70e3d83f9847578631bdd11614be4c111d
Największym rozczarowaniem była chyba porażka w zbieraniu funduszy na smartfona z Ubuntu. Z jednej strony pokazało to, że środowisko „linuksiarzy” nie jest wcale takie zwarte i gotowe wspierać niezależne systemy za każdą cenę, z drugiej być może trzeźwość myślenia. Choć rynek smartfonów i aplikacji wart jest setki mld dolarów rocznie, to frukty są w stanie z niego mieć tylko najwięksi.

Udostępnij: Kity sm/techno 2013

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej