Odpowiedzialny biznes

Podzieliliśmy się prezentami

10 lutego 2011

Podzieliliśmy się prezentami

Z wielką wodą walczymy już od ponad tygodnia. Na zalanych obszarach najważniejsze są oczywiście działania służb ratowniczych. Powódź to jednak nie tylko walka o ludzkie życie czy uszczelnianie wałów. Bardzo ważne jest też zapewnienie ludziom łączności. Służby techniczne TP i Orange cały czas starają się naprawiać sieć, którą woda w wielu miejscach uszkodziła. Tak było choćby w rejonie Wieliczki, gdzie Raba wystąpiła z brzegów i zniszczyła linię przecinającą nurt rzeki. W okolicach Krakowa (18.05) nie działało 4 tys. telefonów. Były też problemy z działaniem sieci komórkowych. Na Dolnym Śląsku (24.05) było około 3 tys. uszkodzeń, w tym 1 tys. w samym Wrocławiu, w obrębie zalanego Kozanowa. W tym samym czasie w woj. śląskim, łódzkim i opolskim w sumie około 13,5 tys. osób nie miało łączności telefonicznej. Woda podmyła w wielu miejscach słupy telekomunikacyjne, pozrywała kable magistralne i zalała szafy kablowe.

By w czasie potrzebnym na niezbędne naprawy zapewnić ludziom łączność TP rozpoczęła akcję montowania automatów telefonicznych, z których można dzwonić bezpłatnie. Do takich automatów można się też dodzwonić. Są one instalowane tam, gdzie jest najwięcej ewakuowanych powodzian, a także w miejscach najbardziej dotkniętych klęską. Automaty będą dostępne do czasu, aż sytuacja się ustabilizuje.

Udostępnij: Podzieliliśmy się prezentami

Odpowiedzialny biznes

Pomoc powodzianom

30 września 2010

Pomoc powodzianom

Znów pada deszcz i słychać o zagrożeniu powodziowym. Tymczasem jeszcze nie usunięto szkód po wiosennych zalaniach. Dlatego tak ważna jest pomoc poszkodowanym. W ubiegłym tygodniu byłam z naszymi wolontariuszami (pracownicy Architektury IT) w gminie Słubice, gdzie Wisła naruszyła tamę i zatopiła całą gminę.

Na miejscu zastaliśmy przykry widok, na polach nie było upraw, a okna domów – choć nowe, w większości były puste. Za to na każdym podwórku stał kontener, gdzie ciągle mieszkają ludzie. Dlatego, nie tracąc czasu zabraliśmy się do prac porządkowych, które wyznaczyła nam gmina.

Porządkowaliśmy teren wokół szkoły i remizy, gdzie do tej pory mieści się punkt dystrybucji darów, odnawialiśmy przystanki, pomagaliśmy też w gospodarstwach osób samotnych. Budujące jest to, że nie byliśmy jedynymi chętnymi do pomocy. Przed nami było tu już kilka grup wolontariuszy, w tym także z korporacji.

Fajnie, że i my choć trochę mogliśmy pomóc.

Udostępnij: Pomoc powodzianom

Informacje prasowe

Aukcja na pomoc w odbudowaniu szkolnego boiska

3 września 2010

Aukcja na pomoc w odbudowaniu szkolnego boiska

Przez najbliższe 2 tygodnie (do 16 września) na stronie www.odbudujboisko.wp.pl można licytować dwie unikatowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski z podpisami piłkarzy. Pieniądze pozyskane w ten sposób pomogą w odbudowie zniszczonego przez powódź szkolnego boiska w miejscowości Ruszcza w województwie świętokrzyskim. Aukcję zorganizowali: Orange we współpracy z reprezentacją, Wirtualna Polska oraz Fundacja Rozwoju Kultury.

Koszulki wystawione na licytację to oficjalne meczowe koszulki reprezentacji piłkarskiej podpisane przez zawodników, m.in. Michała Żewłakowa, Kubę Błaszczykowskiego, Roberta Lewandowskiego, Kamila Glika, Sławomira Peszko, Grzegorza Wojtkowiaka, Ireneusza Jelenia, Patryka Małeckiego, Dariusza Dudkę, Łukasza Fabiańskiego, Mateusza Cetnarskiego.

Koszulkami, które przekazano na aukcje, wymienili się prezes Grupy TP Maciej Witucki i Trener Selekcjoner Franciszek Smuda po podpisaniu w czerwcu tego roku umowy sponsorskiej, na mocy której Orange został głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski do 2014r. Wyprodukowano tylko 2 takie koszulki – na jednej z nich widnieje napis „główny sponsor” i logo Orange, a na drugiej „reprezentacja polski” i logo reprezentacji.

Wszyscy fani piłki nożnej mają teraz szansę zyskać wyjątkową pamiątkę, a jednocześnie okazję, by pomóc dzieciom z Ruszczy odzyskać miejsce do zabawy i treningów, zniszczone podczas tegorocznej powodzi.

Udostępnij: Aukcja na pomoc w odbudowaniu szkolnego boiska

Informacje prasowe

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

14 czerwca 2010

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Grupa TP umożliwia poszkodowanym przez powódź klientom TP i Orange opłacenie rachunków w dłuższym okresie czasu bądź na raty. Obie firmy w indywidualnych przypadkach będą podejmować decyzje o umorzeniu należności za usługi szczególnie poszkodowanym. Orange przekaże też powodzianom 5 tysięcy telefonów wraz z ze starterami.

Już od kilku dni klienci TP i Orange w salonach sprzedaży i na infoliniach są informowani o zasadach rozliczenia usług dla osób poszkodowanych przez powódź. Operatorzy wydłużyli czas na zapłatę rachunków dla osób, którzy dostarczą zaświadczenia z urzędu gminy lub innych uprawnionych organów, potwierdzające poniesienie w powodzi straty. Możliwe jest też rozłożenie płatności na raty. W indywidualnych przypadkach rozpatrywane będzie umorzenie należności.

Poszkodowani przez powódź klienci TP i Orange, korzystający ze stacjonarnego telefonu i internetu, będą też mogli bez opłat czasowo zawiesić ich działanie lub przenieść te usługi do nowego miejsca zamieszkania. Osoby korzystające z mobilnych usług Orange również mogą czasowo zawiesić ich działanie, bezpłatnie zmienić plan taryfowy na niższy lub zmienić plan abonamentowy na ofertę mix.

*****

Orange nieodpłatnie przekaże powodzianom 5 tysięcy telefonów Motorola WX395, każdy razem ze starterem o nominale 20 złotych. Chcemy by darmowe telefony z kartami trafiły do najbardziej potrzebujących jak najszybciej, dlatego współpracujemy tu z organizacjami pozarządowymi, które dysponują listami poszkodowanych.

Grupa TP w ramach współpracy z pozarządową inicjatywą Razem Powodzianom (www.powodz.ngo.pl) udostępniła łącza na specjalną infolinię dla poszkodowanych i chcących pomagać. Przekazała też 10 darmowych numerów komórkowych dla osób koordynujących pomoc w terenie. Pomaga stworzyć i wdrożyć serwis alertów SMS-owych.

TP odpowiedziała też na prośbę władz zalanej gminy Wilków, gdzie podłączyła telefony i neostradę w tymczasowej siedzibie urzędu gminy. Urząd został zwolniony od opłat za te usługi, otrzymał też od TP aparaty telefoniczne i drukarki.

W czasie potrzebnym na niezbędne naprawy sieci telekomunikacyjnej TP zapewnia na terenach zalanych łączność przez automaty telefoniczne, z których bezpłatnie można dzwonić do wszystkich stacjonarnych i komórkowych sieci w Polsce. Do takich automatów można się też dodzwonić. Już od 22 maja 2010 roku są one instalowane tam, gdzie jest najwięcej ewakuowanych powodzian i proszą o to lokalne sztaby kryzysowe. Automaty będą dostępne do czasu, aż sytuacja się ustabilizuje (w załączniku lista automatów).

Udostępnij: Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Informacje prasowe

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

14 czerwca 2010

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Grupa TP umożliwia poszkodowanym przez powódź klientom TP i Orange opłacenie rachunków w dłuższym okresie czasu bądź na raty. Obie firmy w indywidualnych przypadkach będą podejmować decyzje o umorzeniu należności za usługi szczególnie poszkodowanym. Orange przekaże też powodzianom 5 tysięcy telefonów wraz z ze starterami.

Już od kilku dni klienci TP i Orange w salonach sprzedaży i na infoliniach są informowani o zasadach rozliczenia usług dla osób poszkodowanych przez powódź. Operatorzy wydłużyli czas na zapłatę rachunków dla osób, którzy dostarczą zaświadczenia z urzędu gminy lub innych uprawnionych organów, potwierdzające poniesienie w powodzi straty. Możliwe jest też rozłożenie płatności na raty. W indywidualnych przypadkach rozpatrywane będzie umorzenie należności.

Poszkodowani przez powódź klienci TP i Orange, korzystający ze stacjonarnego telefonu i internetu, będą też mogli bez opłat czasowo zawiesić ich działanie lub przenieść te usługi do nowego miejsca zamieszkania. Osoby korzystające z mobilnych usług Orange również mogą czasowo zawiesić ich działanie, bezpłatnie zmienić plan taryfowy na niższy lub zmienić plan abonamentowy na ofertę mix.

*****

Orange nieodpłatnie przekaże powodzianom 5 tysięcy telefonów Motorola WX395, każdy razem ze starterem o nominale 20 złotych. Chcemy by darmowe telefony z kartami trafiły do najbardziej potrzebujących jak najszybciej, dlatego współpracujemy tu z organizacjami pozarządowymi, które dysponują listami poszkodowanych.

Grupa TP w ramach współpracy z pozarządową inicjatywą Razem Powodzianom (www.powodz.ngo.pl) udostępniła łącza na specjalną infolinię dla poszkodowanych i chcących pomagać. Przekazała też 10 darmowych numerów komórkowych dla osób koordynujących pomoc w terenie. Pomaga stworzyć i wdrożyć serwis alertów SMS-owych.

TP odpowiedziała też na prośbę władz zalanej gminy Wilków, gdzie podłączyła telefony i neostradę w tymczasowej siedzibie urzędu gminy. Urząd został zwolniony od opłat za te usługi, otrzymał też od TP aparaty telefoniczne i drukarki.

W czasie potrzebnym na niezbędne naprawy sieci telekomunikacyjnej TP zapewnia na terenach zalanych łączność przez automaty telefoniczne, z których bezpłatnie można dzwonić do wszystkich stacjonarnych i komórkowych sieci w Polsce. Do takich automatów można się też dodzwonić. Już od 22 maja 2010 roku są one instalowane tam, gdzie jest najwięcej ewakuowanych powodzian i proszą o to lokalne sztaby kryzysowe. Automaty będą dostępne do czasu, aż sytuacja się ustabilizuje (w załączniku lista automatów).

Udostępnij: Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej